Kro$$fire’s Blog

decembrie 30, 2007

Premiile Grammy

Filed under: Muzica — krossfire @ 9:39 am

Zilele trecute m-a intrebat Don Maxx ce parere am despre prostiile nominalizate la Grammy anul asta. Am cam aceeasi parere pe care o am si despre jegul ala de revista, Rolling Stone : Lipseste orice forma de respect pentru muzica adevarata, indiferent de genul muzical abordat.

Dar fie, pentru a aduce lamuriri si pentru a termina discutia pe care atunci am intrerupt-o o sa aleg din nominalizarile la Grammy ceea ce consider eu a fi manifestari abjecte ale inculturii muzicale.

Nici nu-mi pot imagina ceva mai grotesc decat alaturarea unor zei precum Satriani, McCartney sau Steve Vai si a unor tineri promitatori precum Feist, Michael Bubble sau a oricarui om care se poate numi artist cu niste ”neica nimeni” din pop-ul si metalcore-ul american. Grotesc ! (Ce treaba au White Stripes, Tool si Beck cu gunoiul de pe MTV ?)

In acelasi spirit si insipirat de principalii favoriti la Grammy, Krossfire si-ar dori sa prezinte premiile ”Excrementul de aur”. Din pacate, realizand ca nu ar fi prea amuzant sa o lungeasca prea mult o sa prezinte doar personajele care ar trebui sa intre in finala datorita lipsei de talent sau a prezentei la multe alte spectacole de gen :

1.Constipatia mentala a anului : Plain White T’s – Hey There Delilah . Nu credeam ca voi asista in viata mea la o manifestare de anti-talent muzical de o asemenea magnitudine. Baietii astia canta si compun atat de prost incat Dj Boros poate dupa faza asta sa creada ca are o sansa. Cele doua acorduri repetate la infinit nu ar fi problema (exista multe piese bune folk in doua acorduri) daca versurile ”sincere” (in stilul celor compuse de Everclear) nu ne-ar lovi peste cap in tandem cu figura de purcelus anorexic a solistului.

2.Premiul ”Am scos 7 singleuri de pe un album de 10 piese si tot nu imi recunosc sexualitatea” merge catre Mika, un om cu o voce intr-adevar interesanta dar cu talentul compozitional al unui pusti de 10 ani. Numai James Blunt a reusit sa mulga atat de mult o vaca (un album) mediocra. Felicitari Mika !

3.Premiul‘Rebelii din toaleta liceului” : Merge la…Green Day ! Una din putinele trupe care desi nu are compozitii chiar de neglijat (primele albume sunt ok) reuseste sa cada in penibil prin contrast cu look-ul si cu pretentia ca ”ei compun punk”. Inapoi la scoala de muzica baieti si poate treceti si pe la un frizer pe drum.

3. Premiul trei trebuie impartit de Green Day cu cei de la As I Lay Dying o trupa de un antitalent monstruos. Trupa asta este mai irelevanta pentru muzica universala decat Dj Tiesto. Faptul ca sunt niste reprezentanti de top ai maldarului de gunoi numit ”metalcore” ii face, nu-i asa, eligibili pentru Grammy !

4.Mentiuni speciale : Noul album Moron 5…ahh.. Maroon 5. Cred ca singurii oameni care ii iau pe-astia in serios sunt fostele prietene pentru care au scris albumul plin de frustrare adolescentina \ U2 – pentru performanta de a fi irelevanti pentru muzica de vreo 10 ani..cam de cand Bono a decis ca orfanii din Africa sunt mai importanti decat fanii.

Astept alte nominalizari pe baza listei pentru Grammy.

Un spoof interesant de la piesa de pe locul 1 , primit de la Fake Jew

O alta mentiune speciala, care nu are treaba cu Grammy-urile : Yves Larock – Rise Up (Este pur si simplu atat de proasta piesa asta incat un copil de 10 ani daca o canta tot nu-i puteam spune muzica)

P.S : Ahh..sunt subiectiv si nesimtit ? Dar aia care dau Grammy-uri cum sunt ? Nu stiu daca sunteti constienti ca si in echipa de selectionare si in juriu exista membri ai revistei Rolling Stone. Si daca tot nu intelegeti de ce Rolling Stone sunt o revista de tip ”sul de hartie igenica mai dur”, ar fi bine sa consultati lista lor din 2005, actualizata in 2007 – Cei mai mari muzicieni rock ai tuturor timpurilor lista din care lipseau Scorpions si Pink Floyd, dar erau prezenti Eminem (cu recenzie facuta de Elton John), Dr.Dre , Tupac si pe locul 48…Run DMC. Nirvana era evident inaintea trupelor adevarate.

23 comentarii »

  1. Şi când am spus că, decât să citesc Rolling Stone, mai bine mă apuc de ceva de gen Bravo Girl, mi-a sărit lumea în cap, să îmi spună că sunt cârcotaş. Hm! Uite că nu este chiar aşa. Am remarcat absenţa din top a rockerilor Vanilla Ice sau Snow, dar poate că am trecut eu prea repede peste lista aia şi mi-a scăpat ceva!
    Despre Green Day…îmi amintesc eu cum că plecaseră binişor, cândva…

    Comentariu de DeMaio — decembrie 30, 2007 @ 11:07 am | Răspunde

  2. Bună, Delilah! T3h parody: http://youtube.com/watch?v=7IQDH0zOqzg

    Simt că este datoria mea de cetăţean cu superspirit civic să postez acest link.

    Comentariu de Schwarzmann Skinski — decembrie 30, 2007 @ 11:53 am | Răspunde

  3. Îmi place premiul 2 :))
    Dar cum de nu te-ai legat de nici o gagică? Sau a fost Mika de ajuns în acest sens? :))

    Comentariu de Dida — decembrie 30, 2007 @ 12:20 pm | Răspunde

  4. Mie Green Day chiar îmi plăceau… 😦 dar cât mă pricep eu la muzică…

    Comentariu de Stelian-Mihai Grădinariu — decembrie 30, 2007 @ 1:57 pm | Răspunde

  5. Pai nu am zis de muzica..am zis de super atitudinea lor de ”punkeri”.

    Schwarzmann : Imi place si l-am si inclus in articol 😉

    Demaio : Chiar plecasera binisor. Primele albume sunt demne de ascultat.

    Dida : Nici nu ma ating de Beyonce si de altii…e deja prea mult.

    Comentariu de krossfire — decembrie 30, 2007 @ 3:03 pm | Răspunde

  6. trebuia sa te legi si de fete .. pe bune, desi ar fi necesitat un efort supraomenesc din partea ta.
    in legatura cu revista RS … well, ma abtin de la orice comentariu. tu ai spus esentialul in doar cateva cuvinte: „sul de hartie igenica mai dur”.
    daca eminem se afla printre „Cei mai mari 100 de muzicieni rock ai tuturor timpurilor” atunci de ce nu ar fi si 50 centi pentru ca topul sa fie complet.

    Comentariu de cata — decembrie 30, 2007 @ 4:31 pm | Răspunde

  7. Nu sunt sigur ca nu este …nu am rabdat sa citesc tot …:D

    Comentariu de krossfire — decembrie 30, 2007 @ 4:32 pm | Răspunde

  8. Constipatia mentala a anului ! Asta e cea mai tare formulare a anului 2007 … :))

    Comentariu de kosmin — decembrie 30, 2007 @ 4:38 pm | Răspunde

  9. Am pus si link acum

    Comentariu de krossfire — decembrie 30, 2007 @ 4:52 pm | Răspunde

  10. Toate ca toate, dar cum sa te iei de GreenDay, care e una dintre putinele trupe care imbina comercialul cu mesajul important? Ntz ntz ntz… Esti ca ala care mi-a zis ca Metallica e de cacat ca nu mai poate James decat 5 octave. Mi se rupe cate octave poate sau nu, la fel ca si religia sau femeile, Metallica e ceva de succes.

    Comentariu de DOOMy — decembrie 30, 2007 @ 5:30 pm | Răspunde

  11. Au mesaj Greenday si am si spus ca muzica e ok insa privita ca ansamblu nu e cine stie ce trupa.

    Comentariu de krossfire — decembrie 30, 2007 @ 5:32 pm | Răspunde

  12. 50 de centi nu este in lista. e doar un articol semnat de el (inca nu sunt sigura, propozitiile sunt prea complexe ca sa ii apartina :))… pardon acuma am descoperit „I’m sure he wrote his shit without a pen, and over the music ” )
    ca bonus: madonna + niste nume obscure.

    Comentariu de cata — decembrie 30, 2007 @ 6:30 pm | Răspunde

  13. Le-am vazut si eu atunci cand au aparut, si-mi mentin parerea ca sunt cele mai bune nominalizari din ultimii ani, mult mai la curent cu ceea ce se intampla in muzica decat au fost vreodata(ma refer la periodata dupa 2000 incoace). ;P

    Comentariu de Clover Shaped Screwdriver — decembrie 31, 2007 @ 4:31 pm | Răspunde

  14. Un an nou fericit! La multi ani!

    Comentariu de vulpita — decembrie 31, 2007 @ 4:51 pm | Răspunde

  15. nu ma sperie atat nominalizarea „Hey There Deliah” la Grammy(well, I don’t care), cat ma sperie American Idolii astia care cover-uiesc piesa pe youtube 😀
    cat despre mika, m-am contrazis cu niste prieteni pe tema asta, ai mare dreptate, oricum. Parca l-as fi bagat si pe Justin Timberlache, care, apropos, are de gand sa-mi strice revelionul cu prestatia lui de pe HBO 😦
    Ah, As I Day Lying, scot sunete mai frumoase apasand butoanele telefonului meu mobil 🙂 .

    Comentariu de Mahtan Elendil — decembrie 31, 2007 @ 6:49 pm | Răspunde

  16. Da…de acord cu As I Lay Dying.

    Justin nu intra la categoria muzica.

    Clover : Thanks 😛

    Comentariu de krossfire — ianuarie 1, 2008 @ 3:21 pm | Răspunde

  17. eu cred ca mika e misto… 😀 ruili!

    Comentariu de copchilulkoma — ianuarie 2, 2008 @ 3:21 pm | Răspunde

  18. Am zis ca e overrated in calitate de compozitor.

    Comentariu de krossfire — ianuarie 2, 2008 @ 3:24 pm | Răspunde

  19. L-am adaugat si pe Yves LaRock acolo…merita 😀

    Comentariu de krossfire — ianuarie 2, 2008 @ 3:27 pm | Răspunde

  20. Muzica e muzica si asa trebuie sa ramana. A te (literalmente 🙂 ) c*ca pe realizarile unora doar pentru ca se imbraca mai excentric/penibil decat eticheta normalului, e o mare porcarie, fara suparare. Cand dai cuiva un premiu, il dai pentru ce a realizat intr-un anumit domeniu, nu ce a realizat in garderoba sa. Atitudinea celor de la Green Day e la fel ca la inceput .. hainele s-au schimbat doar. Desigur, fiecare intelege „punk’ul” cum vrea. Da’ repet, apreciaza muzica pentru ca asta fac ei. Nu parada modei. Si cu atat mai mult nu-s la concursu de „Role model”.

    As putea da statistici si alte porcarii de genu ca sa zic ca „uite, am argumente”. Nu cred ca are rost si nici nu vreau s-o fac .. pentru ca ceva ce se vede cu ochiul liber nu necesita lupa. Thumbs down pentru premiul 3. Puteai fii mai obiectiv si mai .. la subiect 🙂 Hâc, parerea mea si .. La Multi Ani cu ocazia asta.

    Comentariu de sktes — ianuarie 2, 2008 @ 5:57 pm | Răspunde

  21. Problema e ca Green Day canta un alternative-pop-punk ieftin insa au o atitudine care nu are treaba cu ce fac ei acum sau cu ce au facut.

    Premiul ”Rebelii Liceului” era chiar pentru garderoba :))

    Comentariu de krossfire — ianuarie 2, 2008 @ 7:17 pm | Răspunde

  22. Te contrazic! Mie imi place prima melodie, si imi pac si Green Day…si U2. Eu una prefer sa vad tipi ca Mika, decat hip-hop-eri cu ceafa groasa, cu lanturi la gat sau metalisti (si nu ma refer la fani)dusi cu capu’ rau de tot! In legatura cu identitatea sexuala a celor ca Mika, cred ca unii ca el se comporta mult mai normal cu o fata, sunt mult mai morali decat niste barbati „normali” ( cu ghilimelele de rigoare).

    Comentariu de Mona Lisa — ianuarie 3, 2008 @ 7:33 pm | Răspunde

  23. Nu am nicio problema cu faptul ca-ti plac, doar ca muzical ei tot in categoria ”habar n-am” intra. Grammy-urile ar trebui sa fie pentru oameni care muncesc si isi rafineaza sound-ul, nu pentru melodii dansabile.

    Chiar nu ma intereseaza partea feminista din afacerea cu Mika. Atata timp cat nu fac display public, nu ma deranjeaza orientarea sexuala. Modul in care trateaza femeile nu ma intereseaza catusi de putin atata timp cat mentalitatea lor generala este ”poate ma casatoresc cu una cand vreau sa am si eu copiii” (am cunoscut cativa). Tipul isi foloseste sexualitatea ca artificiu de marketing.

    Comentariu de krossfire — ianuarie 3, 2008 @ 7:41 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.