Kro$$fire’s Blog

ianuarie 10, 2008

Trecere treptata spre www.krossfire.ro

Filed under: Anunturi si Stiri — krossfire @ 2:35 pm

O sa va scutesc de patetisme gen ”dupa atata amar de vreme …m-am decis sa” (desi chiar am zis asta) . Se stie : am decis sa trec incetisor blogul pe www.krossfire.ro. Pe moment, tot ce va rog este sa schimbati adresa din blogroll si sa va asteptati la articole noi de la acea adresa.

Plan al trecerii :

-5-20 ianuarie : Voi schimba tagurile si linkurile posturilor de pe http://www.krossfire.ro si ma voi decide cu privire la plasarea publicitatii (daca va fi, pe moment sunt niste ad-sense-uri dar sunt n00bish si nu cred ca raman. Puteti decide pe pagina de sugestii unde sa le plasez si daca sa le mai plasez). In acest timp blogul curent (krossfire.wordpress.com) va ramane deschis.

-20 ianuarie – 1 februrarie : O sa plasez pe posturile importante un link de redirectionare catre noul domeniu iar krossfire.wordpress.com va fi inchis pentru comentarii dar deschis pentru citire.

Pe scurt :

M-am mutat la : www.krossfire.ro

Feed : http://feeds.feedburner.com/KrossfiresBlog

P.S : Nu va speriati de partea cu publicitate. Am facut si fac tot posibilul sa nu interfereze cu citirea. Daca sunt probleme imi spuneti si o scot.

14 comentarii »

  1. Mult succes in .ro, ai reusit sa iti iei domeniul civilizat sau ai patimit ca toata lumea cu ordine de plata si cozi la banca?

    Comentariu de Nicolescu — ianuarie 10, 2008 @ 8:37 pm | Răspunde

  2. Facturi proforma..ca toata lumea 😛

    Comentariu de krossfire — ianuarie 10, 2008 @ 8:47 pm | Răspunde

  3. acu` o schimbam?

    Comentariu de copchilulkoma — ianuarie 10, 2008 @ 9:58 pm | Răspunde

  4. Sa o schimbe ei,nu noi 🙂

    Comentariu de krossfire — ianuarie 10, 2008 @ 10:00 pm | Răspunde

  5. nu inteleg. sunt blonda

    Comentariu de copchilulkoma — ianuarie 10, 2008 @ 10:09 pm | Răspunde

  6. Eu ma refeream ca ei schimbe modalitatile de plata 🙂

    Comentariu de krossfire — ianuarie 10, 2008 @ 10:11 pm | Răspunde

  7. Bravoooo! Traiasca domeniul adevarat!

    Comentariu de Lia Stelea — ianuarie 17, 2008 @ 10:52 am | Răspunde

  8. HeLLOOO,DO you want to exchange links in blogroll with my website?thanks a lot
    http://www.giornale.fm

    Comentariu de ale — ianuarie 18, 2008 @ 9:25 pm | Răspunde

  9. This blog is writen in Romanian 😉

    Comentariu de krossfire — ianuarie 18, 2008 @ 9:45 pm | Răspunde

  10. Bravo~! Ti-as ura si un krossfire.com undeva, in viitor, desi banuiesc ca si .ro e suficient (eu m-am ferit de .ro-uri ca de dracu’ dupa ce un prieten a patimit cateva saptamani pana sa-si inregistreze domeniul, sa ia hosting si sa mai si mearga site-ul pe urma)

    Bafta si la cat mai multe posturi misto 😉

    Comentariu de Odeena — ianuarie 28, 2008 @ 3:56 am | Răspunde

  11. Nu cred ca va mai exista si un .com 😦

    Comentariu de krossfire — ianuarie 28, 2008 @ 8:39 am | Răspunde

  12. Arunca o privire pe Blog OTV http://otvteleviziunea.blogspot.com ID Messenger: otvteleviziunea

    Comentariu de OTV — februarie 15, 2008 @ 8:32 pm | Răspunde

  13. Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Bolsheviki.

    Comentariu de Bolsheviki — iunie 19, 2008 @ 5:05 am | Răspunde

  14. cum ai facut acel live feed?

    Comentariu de Andreea Vaas — februarie 4, 2009 @ 7:57 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.