Kro$$fire’s Blog

aprilie 8, 2007

Revelatii

Filed under: Social, Cultural, Politic — krossfire @ 6:55 am

Dupa ce m-am ingramadit sa iau lumina si am fugit repede sa nu-mi fure cineva lumina printre miile de oi pe care le resuscitase evlavia, am avut o revelatie !

Nu e vorba de genul ala de revelatii biblice cu lumini si voci. Pur si simplu am realizat ca Mos Craciun, Iepurasul de Pasti si Iisus ar putea fi aceeas persoana. Ganditi-va putin : Iisus este crucificat, moare si invie aproape de venirea Mosului si se ridica la cer dupa venirea Iepurasului. Pai nu e mai economic ca el sa le faca pe toate trei ? Sigur, ar fi bine sa stai tot anul si sa muncesti o zi…pentur ca mai apoi sa fii tinut minte o vesnicie…daaaar..cred ca nici autoritatile divine nu-si permit sa angajeze trei persoane pentru treaba asta.

In consecinta, cred ca Iisus nu a citit bine contractul de angajare. Undeva, cu ”scris mic” era precizat ”Pe langa indatoririle de Mantuitor, semnatarul acestui contract va avea si rolul de Mos Craciun si Iepuras de Pasti”. Ma intreb daca si rolul de Zana Maseluta tot lui Iisus ii revine. Sa nu uitam ca am mai avut o revelatie similara in postul asta . Prin urmare daca Mos Craciun = Satan , si in acelasi timp Mos Craciun = Iisus => Conspiratie divina. S-ar putea ca toate personajele biblice, inclusiv Sfanta Treime sa fie jucata de 1-2 oameni.

Don’t worry Jesus ! Your secret is safe with me !

P.S : Jesus tried to save me…but there was no space left on his memory card.

P.S 2 : Daca va intereseaza cat de cat ce scriu…uitati-va peste toate posturile recente..pentru ca urmeaza un articol fluviu !!!

5 comentarii »

  1. Daca tot aduci teoria asta in discutie… ma intreb cum arata Iisus intr-o zi normala la munca. Oricum, mi l-as imagina cu barba Mosului, cu urechile Iepurasului si poate cu stigmatele proprii… tot e a biiiit freaky. Daca ne mai gandim si ce purta Zana Maseluta, cred ca pana la urma copiii nu vor mai vrea sa mai scape de dintisori decat sa vina o asa creatura sa le lase ceva sub perna.

    Comentariu de skaraotzki — aprilie 8, 2007 @ 7:16 am | Răspunde

  2. Buna intrebare. E timpul sa facem o societate secreta care sa descopere ”Adevarul”.

    Comentariu de krossfire — aprilie 8, 2007 @ 7:18 am | Răspunde

  3. Dude, e evident! Toti sunt avataruri ale divinitatii 😀 Bineinteles, odata materializati, habar nu au de identificarea cu celelalte existente. But we know better 😉

    Comentariu de labilul semidoct — aprilie 8, 2007 @ 7:26 pm | Răspunde

  4. deci ai fost la inviere

    Comentariu de emilythestrange — aprilie 8, 2007 @ 7:33 pm | Răspunde

  5. Eu zic totusi ca iepurasul este Mos Craciun.Deci sunt de acord cu tine.

    Comentariu de roxanik — aprilie 11, 2007 @ 6:45 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.