Kro$$fire’s Blog

Decembrie 28, 2007

Poezie House

Filed under: Diverse,Social, Cultural, Politic — krossfire @ 9:05 pm
Tags: , ,

M-a intrebat cineva de ce nu scriu ”mai multe poezii” pe blog. Intrebarea mea logica este : Am scris vreo poezie pe blog ? Cu exceptia spoof-ului astuia, nu am scris nicio poezie pe blog dat fiindca talentele mele de poet sunt limitate (si limita tinde spre zero) si dat fiindca am o parere proasta despre prostmodernism.

Voi scrie totusi o poezie si ca sa va arat ce talent s-a nascut odata cu mine, voi inventa un gen nou. Se va numi ”poezie house”. Poezia house a luat fiinta odata cu poemul intitulat chiar ”Poezie House” al marelui poet Krossfire. Iata poemul :

A dum dum dum
Dum dum dum Buf
Scart scart vjjjjjt
Dum Dum dum Buf !

Na bum bum bum
Bum bim bum bim
Dum dum dum buf
Bum dum bum duuum…

Comentariu pe marginea textului : Aici poetul traieste atat de intens sentimentul lovirii cu capul de boxe incat nu simte nevoia sa mai foloseasca vreun cuvant din vocabularul limbii romane. Rezumarea la interjectii presupune un efort creativ superior, un efort pe care numai un poet de o asemenea talie l-ar putea face.

P.S : Imi asum si chiar cer drepturi pentru genul liric ”poezie house”. Daca scoateti vreun volum veniti la mine sa va dau dezlegare ! Si da, nu o sa scriu niciodata alte poezii pe blog pentru ca unele lucruri trebuie sa ramana pur si simplu in mintea artisului !

14 comentarii »

  1. baga si „put io hands up .. put io hands up”
    …permite mi sa adaug si eu doua opere ce adereaza la acest stil liric :

    Balada Populara a Muzicii cu TUTZI:
    Tutzi ! Tutzi !
    Tutzi ! Tutzi !
    Tutzi ! Tutzi !
    Tutzi ! Tutzi !
    ( atat de populara incat poarte fi confundata cu o injuratura la fel de populara)

    si

    Catrenul Buci-Tzatze:
    Buci-Tzatze
    Buci_Tzatze
    Buci_TZatze
    Buci_TZatze

    a se recita la peste 140 de BPM… sa rasune subufaru de buci si tuitaru de tzatze …

    pt glume rasuflate ..anytime;)

    Comentariu de bogdan B — Decembrie 28, 2007 @ 9:20 pm | Răspunde

  2. Esti bun, ce mai…

    Comentariu de andrei — Decembrie 28, 2007 @ 9:28 pm | Răspunde

  3. Hmmm…simt… simt trairea eului

    Comentariu de Ion — Decembrie 28, 2007 @ 9:29 pm | Răspunde

  4. Macar ai fost original…

    Comentariu de kosmin — Decembrie 29, 2007 @ 7:28 am | Răspunde

  5. Poeziile simfonice cum sunt ;;) ?
    Sau poeziile pe muzica lui Vangelis🙂 ?

    Comentariu de proclet — Decembrie 29, 2007 @ 9:15 am | Răspunde

  6. Alea nu mai sunt poezii…aia e deja arta😛

    Comentariu de krossfire — Decembrie 29, 2007 @ 9:55 am | Răspunde

  7. Vezi ca al treilea vers e dum buf dum buf nu dum dum dum buf. Sau cum zice unguru: altenszlykis ka lo plankliszick bonghy bonghy!

    Comentariu de dadatroll — Decembrie 29, 2007 @ 3:33 pm | Răspunde

  8. in cazul asta eu imi atribui pe viitor un curent poetic mai voluminos decit curentul tau poetic:
    POEZIA MALL

    merg la mall
    ma duc la mall
    sint in mall
    e bine-n mall

    ies din mall
    plec din mall
    am fost la mall
    ma-ntorc la mall

    Comentariu de nenea cosmos — Decembrie 29, 2007 @ 5:28 pm | Răspunde

  9. Doamne, eu aştept cu sufletul la gură volumul tău de poezii house. În viaţa mea n-am mai citit ceva atât de profund şi care mi-a provocat felurite trăiri :))

    Comentariu de Dida — Decembrie 29, 2007 @ 6:37 pm | Răspunde

  10. Pe cand un vloum de poezii?

    Comentariu de kosmin — Decembrie 29, 2007 @ 7:23 pm | Răspunde

  11. Versurile ca versurile, dar comentariul e genial. Chiar mi-a placut!:D

    Comentariu de Annie — Decembrie 29, 2007 @ 8:49 pm | Răspunde

  12. 🙂

    Comentariu de krossfire — Decembrie 30, 2007 @ 7:23 am | Răspunde

  13. Pe ce muzica te-ai gandita sa le pui ? Rap? Hip-hop?

    Comentariu de kosmin — Decembrie 30, 2007 @ 8:18 am | Răspunde

  14. 🙂 ar trebui sa te faci compozitor

    Comentariu de sebi — Ianuarie 9, 2008 @ 5:18 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

