Kro$$fire’s Blog

Decembrie 25, 2007

Metal Christmas

Filed under: Diverse — krossfire @ 2:43 pm
Tags: ,

Am primit o caricatura simpatica de Craciun si nu se putea sa nu o pun pe blog. Caricatura este de la BogdanB si cu exceptii inaltimii (am 1.76) subliniaza perfect trasaturile bloggerului krossfire : spiritul critic, obsesia pentru rock si iepurii care apar din cand in cand….din 2002.

sarbatori-fericite.jpg

bogdan-iti-ureaza.jpg

Oricum, imi place reprezentarea. Figura seamana si la fel si chitara pentru stanga pe care vreau sa mi-o iau.

P.S : Stay brutal for the holidays ! Jesus would have wanted you to 😉

26 comentarii »

  1. Heh… pai ce faci cu dacul pe jos?

    Comentariu de Ion — Decembrie 25, 2007 @ 2:56 pm | Răspunde

  2. Dac ?

    Comentariu de krossfire — Decembrie 25, 2007 @ 2:58 pm | Răspunde

  3. Ha ha, ce tare. Eu l-aş lega pe moş de calorifer… Am vrut să-l prind aseara dar mi-a scăpat!

    Comentariu de Dida — Decembrie 25, 2007 @ 3:29 pm | Răspunde

  4. Mos Craciun…
    Nu are origini dacice?
    Nu ma refer la Santa Claus, ci la Craciun.

    Comentariu de Ion — Decembrie 25, 2007 @ 4:37 pm | Răspunde

  5. Ahh..credeam ca e vreun dac ”clasic” in poza pe care nu l-am surprins :))

    Comentariu de krossfire — Decembrie 25, 2007 @ 4:38 pm | Răspunde

  6. Eu cred că poza ar putea fi şi o reprezentare stilizată a victoriei romanilor asupra dacilor… (tipul mai mic şi mai bine înarmat îl bate pe bărbos; numai coroana de lauri nu e la cine trebuie…)

    Comentariu de Stelian-Mihai Grădinariu — Decembrie 25, 2007 @ 5:07 pm | Răspunde

  7. E pe jos..de unde o voi lua dupa ce imi iau ca trofeu capul mosului😀

    Comentariu de krossfire — Decembrie 25, 2007 @ 5:08 pm | Răspunde

  8. Chitara e rupta… asta inseamna ca s-a oprit muzica…
    Si druja (Craciunul) il omoara pe Santa? Adica trebuie sa dispara?

    Comentariu de Ion — Decembrie 25, 2007 @ 5:47 pm | Răspunde

  9. :))

    Aşa faci cu toţi cei care îţi dau cadouri, de Crăciun?

    Comentariu de Lucian Vasile — Decembrie 25, 2007 @ 7:00 pm | Răspunde

  10. Chiar îţi doreşti o chitară aşa de… atât de… um… întreagă?

    Comentariu de Lieserl — Decembrie 25, 2007 @ 7:35 pm | Răspunde

  11. E tare faza! Bietul Mos Craciun! A cam vazut stele verzi…:)Craciun Fericit alaturi de cei dragi!

    Comentariu de vulpita — Decembrie 25, 2007 @ 8:37 pm | Răspunde

  12. Super! A ramas Mos Craciun fara cadouri…🙂

    Comentariu de kosmin — Decembrie 25, 2007 @ 9:02 pm | Răspunde

  13. rochenrol all the way!!!
    :))

    Comentariu de babylonoise — Decembrie 26, 2007 @ 9:03 am | Răspunde

  14. Ce s-a ales de reni după moşucidere?

    Comentariu de Schwarzmann Skinski — Decembrie 26, 2007 @ 9:28 am | Răspunde

  15. Solisti intr-o trupa de death :))

    Comentariu de krossfire — Decembrie 26, 2007 @ 9:29 am | Răspunde

  16. Vorba aia:

    Give epixxx!

    [crappy-internet-talk a ajuns până la urmă folositoare.]

    Comentariu de Schwarzmann Skinski — Decembrie 26, 2007 @ 9:34 am | Răspunde

  17. Super tare faza, ce să mai spun =))

    Comentariu de DeMaio — Decembrie 26, 2007 @ 10:42 am | Răspunde

  18. sparge-l pe gras!

    Comentariu de proclet — Decembrie 26, 2007 @ 11:25 am | Răspunde

  19. Mam spart de ras. Ca intrun banc deal lui Teo.

    Comentariu de dadatroll — Decembrie 26, 2007 @ 2:07 pm | Răspunde

  20. Nu e neaparat funny…e inedit😀

    Comentariu de krossfire — Decembrie 26, 2007 @ 3:45 pm | Răspunde

  21. Asta da cadou🙂
    App.. de ce urasti craciunul? sau si trasatura asta e o caricatura?!

    Comentariu de Cristescu Bogdan — Decembrie 27, 2007 @ 7:37 pm | Răspunde

  22. Nu urasc Craciunul dar Mos Craciun tot e suspect😀

    Comentariu de krossfire — Decembrie 27, 2007 @ 7:43 pm | Răspunde

  23. Maravilios.!.. Eclatant! … califragilistic! … Ce capodopera, domne !… E foarte talentat caricaturistul tau … Se intrevede un geniu… Ce linie , ce colorit, ce compozitie, … Bravos ! … Unde l ai gasit domne ??? E un talent innascut .. Pu pariu ca se agita talentul in el de cand impletea spirale din cordonul ombilical, embrion fiind…. Am o banuiala k in scoala generala isi desena dezbracate, colegele, la sfarsitul caietelor dicatando . O sa auzim de el …. LUVRUUUUUU !!!

    Comentariu de bogdan B — Decembrie 28, 2007 @ 9:31 pm | Răspunde

  24. :))

    Comentariu de krossfire — Decembrie 28, 2007 @ 9:34 pm | Răspunde

  25. ba, sunt singura care observa greseala? „da-ti si voi un comment”

    Comentariu de Sara — Ianuarie 15, 2008 @ 10:02 am | Răspunde

  26. Pai nu e textul meu , o sa transmit

    Comentariu de krossfire — Ianuarie 15, 2008 @ 11:54 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

