Kro$$fire’s Blog

Decembrie 12, 2007

Fitness pe YouTube

Filed under: Software, Hardware, Digital, Online — krossfire @ 8:35 pm

Chiar ma gandeam zilele trecute cum naiba pun astia pe YouTube reclamele. Prin astia as vrea sa se inteleaga ”compania Google” , nu vreo miscare conspirativa. Credeam ca Google mai filtreaza si el cat de cat reclamele dar nuuu…standardele sunt rele ! Say No to standards kids !

Reclamele apar in general pe paginile (canalele) caselor de productie si conform cu ce sustine Google, majoritatea ar trebui sa aiba o vaga legatura cu ce se promoveaza prin video.

Cautand zilele trecute varianta necenzurata de la Nine Inch Nails – Closer (nu sunt fan insa aveam impresia ca cineva le-a cam plagiat videoclipul) mi s-a servit urmatoarea reclama :

youtube.jpg

Deci ”Fitness for gay guys by gay guys”. Nici nu vreau sa stiu cum a asociat Google numele trupei ”Nine Inch Nails” cu fenomenul gay. Ce mi se pare simpatic e modul cum e scris pe banner Google, in dreapta jos. In general Google prefera sa se iscaleasca asa pe ad-uri insa sa pui sub un barbat semidezbracat, gay, expresia ”Goooooooogleee” mi se pare ilar.

Evident, Google au redemonstrat ca sistemul lor de aduri este aproape random insa asta tot nu m-a scutit de putin amuzament cand am vazut reclama asta. Fun stuff, what can I say ?

P.S : M-am mai trezit cu o reclama la ”Girls in a mudbath” cand cautam o varianta acustica a unei piese metal…

11 comentarii »

  1. E amuzant si totodata nu prea…

    Comentariu de Ion — Decembrie 12, 2007 @ 9:31 pm | Răspunde

  2. Mie mi-au sărit în ochi sfârcurile tipului. Parcă ar fi o purceluşă care alăptează.

    Comentariu de Lucian Vasile — Decembrie 12, 2007 @ 10:15 pm | Răspunde

  3. Nu observasem atat de atent !

    Comentariu de krossfire — Decembrie 12, 2007 @ 10:44 pm | Răspunde

  4. Eh, la girls in a mudbath n-ai de ce te plange.

    Comentariu de cropcircles — Decembrie 13, 2007 @ 7:45 am | Răspunde

  5. De ce nu folosesti un adblocker?
    G.

    Comentariu de Geo Atreides — Decembrie 18, 2007 @ 2:37 am | Răspunde

  6. Nu-l blocheaza. E porcesc inclus in chiar coprul de text. In plus, adurile pe YouTube apar doar la cei care doresc asta😀

    Comentariu de krossfire — Decembrie 18, 2007 @ 10:55 am | Răspunde

  7. Ciudat, am verificat si il blocheaza fara probleme (desi in cazul de fata n-as fi vrut sa blocheze nimic😀 nice guy).
    Well, in general vorbind, folosesti Adblocker-ul?
    G.

    Comentariu de Geo Atreides — Decembrie 18, 2007 @ 11:28 am | Răspunde

  8. am dat şi eu pe google „Nine Inch Nails – Closer” şi mie nu mi-a apărut tipul ăsta. se pare că ai mai mult succes la băieţi ca mine.

    Comentariu de radugo — Decembrie 23, 2007 @ 11:15 am | Răspunde

  9. Haha :))

    Comentariu de krossfire — Decembrie 23, 2007 @ 2:49 pm | Răspunde

  10. […] pe Google adunate : Alta colectie cu cei care au intrat accidental pe blogul asta. Fitness pe YouTube intra in aceeasi […]

    Pingback de Krossfire’s Blog » Best of Krossfire - 6th Edition — Ianuarie 20, 2008 @ 9:29 pm | Răspunde

  11. […] pe Google adunate : Alta colectie cu cei care au intrat accidental pe blogul asta. Fitness pe YouTube intra in aceeasi […]

    Pingback de Best of Krossfire - 6th Edition « Kro$$fire’s Blog — Februarie 4, 2008 @ 5:03 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

