Kro$$fire’s Blog

Noiembrie 30, 2007

The place I’d like to live in…

Filed under: Anunturi si Stiri — krossfire @ 9:12 pm
Tags:

Radu mi-a pasat o leapsa acum ceva vreme. Cum nu voiam sa postez inca despre ”arta de a critica”, pentru a nu parea ca transform blogul intr-o continua defulare, m-am decis sa raspund acestei lepse.

Ideea de a pleca din Romania s-a diminuat treptat odata cu aparitia unei directii concrete in viata mea si odata cu maturizarea. Am realizat ca in domeniul\domeniile in care ma pregatesc si lucrez sunt mai bune de exploatat in Romania, unele fiind de nisa sau inca in dezvoltare.

Oricum, daca ar fi totusi sa plec din tara , in sensul de mutare a domiciliului, as alege una din tarile nordice (Suedia, Finlanda, Norvegia), Noua Zeelanda sau Australia. Ultimele doua au prioritate, Noua Zeelanda in mod deosebit.

hiking_new_zealand.jpg
(Peisaj neozeelandez)

Faptul ca este una din tarile cu cele mai inalte standarde de viata este doar un argument pentru care as alege Noua Zeelanda. Cred ca exotismul nobil , acea imbinare de nou si salbatic ma atrag mai mult. Desigur, imaginea din atlase este deformata insa ocazia de a discuta cu un neozeelandez ”in carne si oase” pe nume Sandy (da, era barbat) in clasa a unsprezecea mi-a aratat si o perspectiva realista. Spre deosebire de multe alte tari, perspectiva realista nu a avut un impact negativ asupra parerii mele : Mi s-a confirmat ceea ce citisem si in media neozeelandeza – Si ei au probleme insa rezolvarea vine mai repede decat stirea.

Prin urmare : Noua Zeelanda urmata de Australia si de tarile nordice. Dau tagul cui vrea sa-l primeasca.
P.S : www.roco.ro si magazinul omonim din Bulevardul Kogalniceanu este dovada clara ca la noi a inceput sa functioneze normal capitalismul. Un magazin specializat pe vanzarea de trenulete electrice este o dovada suficienta. O alta dovada ar fi produsul asta, via visurat.

7 comentarii »

  1. ar fi frumos să faci schimb cu Praetor, „membru” al trupei Veritasaga aflat pe tărâmul cangurilor de ceva vreme. poate vă hotărâţi să faceţi asta definitiv😛
    frumos peisajul ăla. şi totuşi, nu-i mai frumoasă România? sau ne oprim la a vedea doar lucrurile rele ?

    Comentariu de A.Faith — Decembrie 1, 2007 @ 1:52 am | Răspunde

  2. Unde aş vrea să locuiesc ?

    Dida îmi dă de lucru tocmai acum în perioada tezelor când mă omor cu învăţatul şi pot spune că stau chiar şi 12 ore cu cartea-n braţe. Acum că am terminat de vorbit în numele colegilor mei, îi mulţumesc pentru leapşă, şi aşa n-aveam…

    Trackback de A.Faith Blog — Decembrie 1, 2007 @ 2:02 am | Răspunde

  3. Nu ma omor cu Veritasaga😛

    Comentariu de krossfire — Decembrie 1, 2007 @ 7:25 am | Răspunde

  4. Te inteleg si eu ca vrei in Noua Zeelanda. Reprezentantele feminine ale populatiei Maori nu-s de-aici de colo.

    Comentariu de cropcircles — Decembrie 2, 2007 @ 9:07 am | Răspunde

  5. si visul meu ar fi sa traiesc intr-una din tarile nordice,prioritatea o are Finlanda

    Comentariu de copilaberant — Decembrie 6, 2007 @ 5:54 pm | Răspunde

  6. Idem, doar ca prioritatea e Suedia🙂

    Comentariu de krossfire — Decembrie 8, 2007 @ 7:25 am | Răspunde

  7. Si mie imi place la nebunie Noua Zeelanda si Australia mai ales orasele: Auckland,Sydney,Melbourne,Wellington,Dunedin,Christchurch,Hobart Adelaide Perth Darwin Brisbane Newcastle Gold Coast Cairns:D. Ma gandesc sa emigrez si io i n una din tarile astea mai ales ca se vorbeste engleze nu ca in Finlanda Suedia. I LOVE AUSTRALIA AND NEW ZEELAND.

    Comentariu de Mity — Iulie 13, 2009 @ 7:29 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

