Kro$$fire’s Blog

noiembrie 10, 2007

Daca nu te ”v-oi” avea, nu ”v-oi” fi mai fi om…

Filed under: Software, Hardware, Digital, Online — krossfire @ 9:50 pm
Tags: ,

Nu are rost sa insist asupra articolelor precedente din blog despre ”cultura messenger”. Le cautati si voi daca va roade curiozitatea. Pana una alta, Constantin a tinut sa-mi atraga atentia asupra izvorului nesecat de prostie care este site-ul http://www.statusuri.net. Are un articol fain pe tema, deci il puteti consulta.

Multa lume se intreba de unde au inspiratia pustiuletii astia idioti sa-si arunce citate celebre in status (fara a le atribui) si de a alatura manelistic cuvinte. De pe net , de unde altundeva…

E vorba de un intreg efort creativ si de o prostie adusa la nivele fenomenale. Vorbim de un fenomen social. Imbecilii care imputeau peretii si orele de limba romana cu dejectiile lor cvasiintelectuale acum compun statusuri. E mai rentabil, nu ? Universul lor liric se invarte in jurul catorva neologisme (pentru ei) , al lui Mihai Eminescu si a slangului de mIRC.

Lasand la o parte artistii cu inima zdrobita care-si compun singuri eposurile din status, exista oameni care prefera sa apeleze la niste profesionisti precum cei de pe site-urile de statusuri. Daca nu va vine a crede ca in lista voastra, oamenii din grupul ”random idiots” se inspira de-aici, ia sa va dau niste exemple de eros manelistic de pe niste site-uri similare cu sus amintitul site. (Statusuri.net a fost tratat pe larg de Constatin, deci il voi ignora)

1.Statusuri.ro face greseala de a lasa utilizatorii sa-si verse surplusul creativ prin comentarii aprobate de moderatori (yeah right). Chipurile, ce vedem pe site este ”selectie” :

Cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru… ma-i lasat sa plec – Din ciclul pronumele personal ”ma”.

InH ViAtZa Ai MhAy MoOlThZy DuJmHaNi DeChAtH PrIeThEnI J NiChI PrEtHeNhIi NhU JtYy DhAcHA Iz AdEvArAtZy !!! – Sunt emotionat pana la lacrimi…statusul asta nu numai ca e superb, dar iti ofera si un tutorial : ”Swahili pentru incepatori”.

-Unii se simt napaditi de constipatia poetica si ne uimesc cu versuri ca :
Numai u esti minunea din viatza mea…
Te urmez pretutindeni k pe o stea…
Ma faci sa ma simt k o zeitza…
Doar u esti destinul meu…
Q tine am curajul sa infrunt ce e rau…:x

Mai lipseste un ”Hep – heeee” si gata hitul lui Guta !

I hate the angels, I hate the sun, I hate the world, I hate this fu*kin’ life, but I LOVE YOU! – Profund, profund…stiati ca se invata mai nou engleza din clasa I ?

Cand linistea se lasa,in noptile senine…un dor cumplit m.apuk si ma gandesk la tine… As putea completa cu : In cartier viata e grea, dar numai tu esti tar** mea…

De mentionat aici ar fi si un comentariu de la guestbook : ”Super tare … eu una pierd ore in sir pe net pe la statusuri … Mdeaaa…superi tari „unele”! Pwwps`z male & doolceee . Lira Indyanka” – Pai vezi fata ? De-aia nu pui tu mana pe carti, ca te uiti la statusuri…si se mira lumea ca nu iti poti folosi gura pentru vorbire articulata.

2.Statusuri-mess.com sunt mai finuti : ei doar copiaza de pe alte site-uri si mai arunca 2-3 perle de intelepciune pe alocuri. Selectez si de la ei :

Inima mea e rupta in doua … jumatate din ea e inca la tine , dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna … – Acesta a fost un mesaj de dincolo de mormant si v-a fost adus de casa de pensii private Aviva.

Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape … – Ochii tai albastriii.iiii..iii nu se prea vad de cand am inceput sa pictez in cacaniu toaleta parintilor tai.

Mi-ai furat inima si ai luat-o cu tine … m-ai lasat undeva, de unde nu mai pot privi, de unde nu mai pot scapa! Ajuta-ma si tine-ma in brate … – Auzi bai boule, vrei sa cobor acolo unde esti tu si de unde nu mai poti scapa, ca sa te iau in brate ?

Te-am iubit candva dar tu ai stricat tot si acuma nu mai vreau sa stiu nimic de tine – Bun, asa si ? De ce ii intereseaza pe restul de 200 de idioti de la tine din lista chestia asta ? Si mai ales : De ce ai nevoie de un site de statusuri ca sa exprim o fraza care pluteste in vocabularul fundamental al limbii romane.

Vata de zahar?NU…Sirop de capsuni?NU…Ciocolata?NU…Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine! – Poti spune pe litere ”diabet” ?

In fond, ce te poti astepta de la un site care-ti spune ca vei gasi ”statusuri belea, statusuri betoane” din primul post ?

3.Statusuri.blogspot.com tine din start sa isi defineasca principalul target : tampitii. Blogul se deschide cu un ghid pentru aplicarea unui status : Pai selectati textul pe care vreti sa il puneti la status ,dati copy la el (Click dreapta sau CTRL+C ) apoi la status da-ti CTRL+V (Paste ) . Iar observam un timp verbal pe care-l voi boteza ”prefectu’ simplu’ ” si care aici se manifesta prin forma ”da-ti”. Textul continua cu o superba dezvoltare pe tema ‘‘nu pune-ti www ca am pus eu” dar o veti descoperi si singuri daca sunteti curiosi. Baiatul care detine site-ul are grave probleme cu punctuatia, sau cu lipsa ei. Si stiti ce-i mai interesant ? Ca pe site-ul ala veti gasi 10 posturi in care vorbeste despre cum va pune statusuri si doar vreo 7-8 statusuri copiate fara atribuire. Way to go !

Gata, plec sa-mi deschid afacere cu statusuri. Il iau si pe Constantin. O sa incep chiar din seara asta : ”Ochii tai, privirea ta…ca un inger se face si ploaie in mii de boocatzele”. Merge ?

P.S : Da, n-am uitat de articolul ala cu evolutia hip-hopului romanesc…

42 comentarii »

  1. Ma, la cati prosti e in tara asta, in 2 ani devenim K&C Inc. Un serviciu de prostie prin sms ne mai trebuie! (Desi cred ca exista…)

    Comentariu de Constantin Barbu — noiembrie 10, 2007 @ 9:55 pm | Răspunde

  2. Shht..fa bine si gandes-te la domeniu : statusuribelea.ro sau statusuribengoase 😀 ?

    Comentariu de krossfire — noiembrie 10, 2007 @ 10:05 pm | Răspunde

  3. statusuri.krossfire.wordpress.com :)))

    Comentariu de baghy — noiembrie 10, 2007 @ 10:16 pm | Răspunde

  4. Nu merge..ca e la comun. Trebuie sa folosim si slang 😀

    Comentariu de krossfire — noiembrie 10, 2007 @ 10:18 pm | Răspunde

  5. Auzi, daca-ti incepi afacere cu statusuri, ia-ma si pe mine. Nu se poa’ rata asa dikstraktie mokka :-))

    Comentariu de Radu Iliescu — noiembrie 11, 2007 @ 1:57 am | Răspunde

  6. „Ynym@ m3a e d p3le………:)) :((( vr3y s mio impungi q akul taw mar3 ji noduros?”-creatie proprie pentru virginele adolscentine dornice de a face secs virginal. Am I qualified for the job?

    Comentariu de scorojit — noiembrie 11, 2007 @ 6:18 am | Răspunde

  7. Da…e bine…e bine, sa se stranga lumea, sa facem bani baieti 😛

    Comentariu de krossfire — noiembrie 11, 2007 @ 9:24 am | Răspunde

  8. vlad, nu-ti mai bate capul cu prostii de-astea, ca nu merita

    Comentariu de copchilulkoma — noiembrie 11, 2007 @ 11:09 am | Răspunde

  9. daca te bagi in afacere sa-mi spui si mie, poate te ajut cand mai am inspiratie si-mi scriu statusuri de genu….
    „maritata cu un camionagiu……am 4 copii…..ma uit toata ziua la telenovele si seara la 8 cand sotu’ vine acasa cu un bax din cea mai ieftina bere la sticla de 2l ne imbatam ca porcii, dupa care imi impusca o mama de bataie si o fututa buna……SI SUNT FERICITA!!!!”

    Comentariu de vaduvaneagra — noiembrie 11, 2007 @ 11:29 am | Răspunde

  10. Băăăi, boşorogilor! Pentru că voi aţi crescut plini de frustrări şi incapabili să vă exprimaţi liber capacitatea creatoare şi imaginaţia, îngrădiţi tânăra generaţeie de la a-şi exprima liber puterea creatoare. Şi ce dacă voi nu înţelegeţi ce zic ei? E doar o dovadă că sunteţi prea obtuzi pentru a putea recepţiona noul!

    PS: în ultimii 20 de ani ne-am tot mândrit că „ai noştri îs mai deştepţi ca ai lor” când era vorba să comparăm cultura generală a elevilor români cu a celor din ţările vestice. Na! Am rezolvat-o şi p-asta! Şi măcar „ai lor” sunt bine pregătiţi pe o feliuţă fără să ştie mare lucru în plus. „Ai noştri” habar n-au de nimic… iar pe feliuţa lor… jale şi durere. Bineînţeles că există excepţii de la cele spuse mai sus, dar ele sunt din ce în ce mai puţine.

    -> Sunt mândru să fiu boşorog alături de voi!

    Comentariu de Doru — noiembrie 11, 2007 @ 11:45 am | Răspunde

  11. Bosorg poweeer !

    Comentariu de krossfire — noiembrie 11, 2007 @ 11:51 am | Răspunde

  12. 1. Site-urile alea sunt clar făcute pentru puşti. Eventual din ăia care-şi declară iubirea pe mess, la status!
    2. Puştii respectivi sunt lipsiţi de imaginaţie (lucru grav la vârsta lor) şi originalitate. Ce e mai aiurea decât să-ţi vezi statusul la alţi 3252 din listă? Şi dacă mai ai sub el şi link către blog…..
    3. Stă cineva să corecteze gramatical statusurile alea? Dar şi aberaţiile cu tz, sh, @=a, 3=e etc.? Nu, las-o bre că merge aşa.

    Comentariu de Dida — noiembrie 11, 2007 @ 12:02 pm | Răspunde

  13. Ces stratusurile astea?

    Comentariu de dadatroll — noiembrie 11, 2007 @ 2:44 pm | Răspunde

  14. dadatroll, intra acolo unde iti indica nenea kross si vei videa.

    krossfire, tu le gasesti pe sit-uri, eu le vad la oamenii din lista mea. Si nu-i poci sterge ca-s colegi si cine stie cand am nevoie de ceva porcarie mica.

    Comentariu de machiavellian — noiembrie 11, 2007 @ 5:13 pm | Răspunde

  15. am căpiat de râs după ce am citit acest articol! genial! absolut genial!
    a intrat în lista mea de „I stand up and raise my hand for” 😉

    Comentariu de A.Faith — noiembrie 11, 2007 @ 6:59 pm | Răspunde

  16. Am scris mai demult pe tema smiley-urilor. Ele ar trebui sa suplineasca comunicarea non-verbala. Cand ele predomina, subiectul e incapabil practic sa se exprime.

    P.S : A.Faith – nu pot comenta pe blogul tau daca n-am user ?

    Comentariu de krossfire — noiembrie 11, 2007 @ 7:12 pm | Răspunde

  17. „Nu te lua in serios, nu ma lua in serios, mai presus de toate sutem noi!”

    Absolut genial. N-am mai ras atata de ceva vreme.. Auu inima :))

    Comentariu de Zeffy — noiembrie 11, 2007 @ 7:14 pm | Răspunde

  18. Te-apuca plansul cand il vezi la statusul unuia…si al altuia, si al altuia…

    Comentariu de krossfire — noiembrie 11, 2007 @ 7:15 pm | Răspunde

  19. ma sparg de ras in mii de boocatzele, pe bune! :)))

    si recunosc ca, daca vad statusuri cu greseli de ortografie, apelez si atrag discret atentia
    ma stiu toti de filoloaga obsedata, asa ca nu se supara :))

    Comentariu de Smilla — noiembrie 11, 2007 @ 8:34 pm | Răspunde

  20. Atragi discret atenţia?! Da, prima da, a doua… Apoi nu ştiu cum să îi fac să se simtă mai prost, poate aşa vor învăţa şi ei să scrie româneşte.

    Comentariu de Dida — noiembrie 11, 2007 @ 11:58 pm | Răspunde

  21. la statusuri.blogspot.com (unde, ai dreptate, prefectul simplu se imbină cu prefectul triplu: „nu mai bagati www”) expiră instrucţiunile de pu-s statusuri de azi în-tro săptămână. asta î-mi aminteşte de un mesaj pe care la-m primit pe mass:
    „ATENŢIE cititi acest mesaj cu grija…care a fost trimis de presedintele yahoo Jay Rusell…aici este presedintele Jay Rusell: Imi pare rau sa va anuntz ca yahoo a ajuns la maximum de nr. de persoane. Daca vrei sa pastrezi contul tau gratis trimite mesajul acesta la toti din lista ta. In acest mod vom sti care sunt folosite si care nu, le vom sterge. Trimite acest mesaj timp de 8 zile si contul tau va ramane gratis. Inca o data imi pare sincer rau ca trebuie sa fac aceasta. Te rog incepe sa trimiti!! Cine nu trimite acest mesaj, contul lui va fii deletat. NU ESTE O VRAJEALA, CHIAR STERG CONTURI!!!! ( este si pe net)…EU NU RISC!!”

    Comentariu de radugo — noiembrie 12, 2007 @ 11:49 am | Răspunde

  22. Şi ce au de câştigat ăştia cu astfel de saituri?

    Comentariu de lucianv — noiembrie 12, 2007 @ 12:36 pm | Răspunde

  23. O comunitate loială şi dedicată care ar merge pentru ei până la martiraj. Statusuri sau nimic! 🙂

    Comentariu de bovanne — noiembrie 12, 2007 @ 1:26 pm | Răspunde

  24. hallo, i lik atenshun but ma parents don giv meh ne. So i wus hopin dat by makin dis blog peepls wuld giv me recognishens. N jus mayb peepls wuld rate me hi5 and stick mi anonsensement on der refirigeratur.

    Comentariu de Tertos — noiembrie 12, 2007 @ 3:21 pm | Răspunde

  25. that’s a joke?! 🙂

    Comentariu de Mahtan Elendil — noiembrie 12, 2007 @ 3:36 pm | Răspunde

  26. Nu stiu, nici eu nu m-am prins data sa-l sterg sau nu 😀

    Comentariu de krossfire — noiembrie 12, 2007 @ 5:53 pm | Răspunde

  27. Imi e dor de zilele in care nu mergeau statusurile mai lungi de 39 de caractere la iahuu 🙂 .

    Comentariu de Lieserl — noiembrie 12, 2007 @ 6:39 pm | Răspunde

  28. *swahili

    Comentariu de kiaviseaza — noiembrie 12, 2007 @ 10:04 pm | Răspunde

  29. Am corectat, merci 🙂

    Comentariu de krossfire — noiembrie 12, 2007 @ 10:08 pm | Răspunde

  30. observi ca majoritatea sunt legate de dragoste? eu personal ma bucur ca noua generatie, asa gresit cum se desfasoara, pune accent pe dragoste, eu am impresia ca in 50 de ani la varsta de 10 ani o sa fie legal sa te casatoresti, astia nu mai au rabdare, ce carte, ce invatat, copii si familie, pizdele astea de clasa a 9 a si mai mici sau mai mari cu un an maxim 2, vor deja totul.Oricum e de observat si de luat in considerare, fie cu un semn de intrebare fie cu o exclamare puternica, faptul ca tinerii se „iubesc” si sufera peste 70% din dragostea lor prosteasca 🙂
    mai trebuie sa inventeze yahoo sau google ceva care sa le starneasca nevoia de cultura … oare va fi ceva care sa faca asta ? un messenger mai altfel ? sau altceva nu messenger!

    Comentariu de Cristescu Bogdan — noiembrie 13, 2007 @ 6:55 am | Răspunde

  31. […] nu am dezamăgit cu acest prim subiect scris în limba mea maternă, mult îndrăgită şi mai ales pocită în toate felurile de numeroase persoane. Ca temă de reflexie, las următoarele melodii, într-o […]

    Pingback de Basm | A.Faith Blog — noiembrie 15, 2007 @ 3:14 pm | Răspunde

  32. »” Afara-i frig si innorat/ Stau singur, trist si suparat/ Afara ploua si-i urat/ Simt inima vibreaza-n gat/T u acolo, eu aici/ Vad lumini de licurici/ Tu esti acolo, eu aici… ”…

    EU ŞTIU CĂ, DACĂ M-AŞ SINUCIDE, AŞ DA MULTORA APĂ LA MOARĂ. DAR MĂ GÂNDESC DACĂ NU ESTE CEA MAI BUNĂ SOLUŢIE. DOAMNE…!

    Comentariu de DeMaio — noiembrie 16, 2007 @ 8:15 am | Răspunde

  33. @DeMaio
    hahaaa asta-i plagiat, trebuia pusa varianta originala,aia cu „afara-i frig si innorat/ in soba arde mama…” 😀
    oricum super tare, la ora asta ma pregateam de sommn, dar m-am zdruncinat de-atata ras

    „“Ynym@ m3a e d p3le………:)) :((( vr3y s mio impungi q akul taw mar3 ji noduros?”-”

    asta e fabuloasa, jur ca o s-o folosesc si eu, sper ca nu incepi cu drepturi de autor..:D

    Comentariu de Sufletinho — noiembrie 17, 2007 @ 11:43 pm | Răspunde

  34. Asa..luati si imprastiati intelepciunea ;))

    Comentariu de krossfire — noiembrie 18, 2007 @ 9:25 am | Răspunde

  35. hahahaha :)) , tare !

    Comentariu de souljunk — noiembrie 23, 2007 @ 5:00 pm | Răspunde

  36. lasa man! statusul cu elodia e chiar tare 🙂

    Comentariu de Statusuri — noiembrie 28, 2007 @ 9:31 am | Răspunde

  37. La asta mă gândeam şi eu acuma… să-mi deschid afacere cu statusuri :))

    Comentariu de lovingvama — ianuarie 12, 2008 @ 5:41 pm | Răspunde

  38. […] -Daca nu te v-oi avea nu v-oi mai fi om : despre site-urile cu statusuri de messenger […]

    Pingback de Best of Krossfire - 6th Edition « Kro$$fire’s Blog — ianuarie 20, 2008 @ 10:59 pm | Răspunde

  39. […] -Daca nu te v-oi avea nu v-oi mai fi om : despre site-urile cu statusuri de messenger […]

    Pingback de Krossfire’s Blog » Best of Krossfire - 6th Edition — ianuarie 20, 2008 @ 11:16 pm | Răspunde

  40. dus cu pluta. revin pe conducta

    Comentariu de Ramona — iulie 30, 2008 @ 8:14 pm | Răspunde

  41. fake-rii se aduna in turma si pasc iarba buna…by Ramona:X:*

    Comentariu de Ramona — iulie 30, 2008 @ 8:14 pm | Răspunde

  42. :o) l-)

    Comentariu de xmyhxtfg — ianuarie 6, 2010 @ 5:45 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.