Kro$$fire’s Blog

Noiembrie 3, 2007

Balada Elodiei – Transcript

Filed under: Diverse,Muzica — krossfire @ 6:48 pm
Tags: , ,

Dupa ce NASA a cautat-o in direct pe Elodia Ghinescu la Dan Diaconescu in direct, dupa ce s-au dedicat zeci de pagini si minute emisie, la sfarsitul lunii trecute a aparut si prima balada pentru avocata moarta (sau nu ?).

Atentia mi-a fost atrasa de dorinlazar . Artista se numeste Gherghina Stancu si sustine ca ”inspiraţia i-a venit după ce Elodia i s-a arătat prin energii şi puteri supraomeneşti”

Piesa se gaseste spre auditie aici, insotita de mecla cantautoarei.

Pentru ca nu sunt primul care a popularizat aceasta superba piesa, eu va voi oferi un bonus ! Ma voi supune torturii de a asculta pana la capat aceasta mostra involuntara de umor urban si voi transcrie versurile :

”Elodia-i moarta,
Si totusi ea traieste…
Din pozele frivole
Suav ea ne zambeste…

Elodia e moarta
Si nimeni n-o gaseste
Elodia e moarta
Si lumea o jeleste

Un suflet de orfan !
O striga pe-a sa mama
Prin lumea asta mare
De dor si disperare

Cu lacrimi innodate
Dar mama nu-i aproape
Cu lacrimi innodate
Dar mama nu-i aproape

Elodia e moarta
Dar unii tot mai spera
Sa-apara in zi sau noapte
Asa ca o himera

Din lumea asta mare
A mai plecat o mama
Un suflet de orfan
O striga-n disperare !”

Dupa ce urmariti modul in care cantautoarea beleste ochii, imaginati-va ce bine ar da piesa asta la metrou ! Suntem fii Elodiei, n-avem ce manca si acum in cor : Elodia-i moaaaartaaaa…

P.S : Deci, dupa cum bine stiti…snif,snif…tot n-au gasit-o pe Elodia, desi sunt convins ca 90% dintre satelitii NASA numai cu asta s-au ocupat.

33 comentarii »

  1. Jesus!
    EEEEE pe bune?

    Comentariu de malina — Noiembrie 4, 2007 @ 1:48 pm | Răspunde

  2. Da, n-ai vazut linkul 🙂 ?

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 2:04 pm | Răspunde

  3. ahahaha =)) da`o naibii de treaba

    Comentariu de albastra — Noiembrie 4, 2007 @ 2:08 pm | Răspunde

  4. cine-i Elodia? tot nu m-am prins , in afara de o avocata moarta(sau nu).

    Comentariu de Mahtan Elendil — Noiembrie 4, 2007 @ 2:39 pm | Răspunde

  5. Pai o avocata presupus ucisa de sotul ei, politist. Merita faima pentru ca nu i s-a gasit cadavrul…merita !

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 2:41 pm | Răspunde

  6. am inteles asta, tragic. ma enerveaza toata mediatizarea asta aiurea.
    dar ai vazut cea mai tare intrebare posibila? „Si-a facut Cioaca nevoile intre Rucar si Bran?” :)) am prins-o live , i-am facut si poza. ti-o trimit daca vrei 😉

    Comentariu de Mahtan Elendil — Noiembrie 4, 2007 @ 2:48 pm | Răspunde

  7. Bestial…o poti pune pe blogul tau 🙂

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 2:49 pm | Răspunde

  8. da, probabil o s-o pun…

    P.S.: vad ca nu mai am timp sa scriu articole pe larg , n-as vrea sa scriu pe scurt doar de dragul de a scrie, asa ca m-am gandit sa fac un blog muzical : fac recenzii diferitelor discuri si ghiduri muzicale(mai ales astea pentru ca am observat ca pot fi foarte utile , mai ales in cazul meu, macar fac un bine societatii), biografii de trupe mai underground etc etc. stai doar sa treaca saptamana asta in care am multe teste..
    si mai am o idee legata de asta. comentariile care o sa le lasati cu o eventuala recenzie a discului poate fi adaugata post-ului. ce zici?

    Comentariu de Mahtan Elendil — Noiembrie 4, 2007 @ 3:03 pm | Răspunde

  9. E chiar ok ideea, desi poti sa incerci sa mai scrii si la BYB, pentru ca tot se relanseaza (bine..asta din octombrie…dar o sa existe si o relansare pe bune).

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 3:05 pm | Răspunde

  10. promit ca o sa mai scriu si la BYB , dar vreau sa vad ca ideea se concretizeaza. plus ca am vreo 6 albume arhivate pe calculator , gata sa ajunga pe site. doar ca ma enerveaza sistemul , trimite-i arhiva lui herod , apoi el o pune pe site cu destula intarziere. as fi vrut ceva mai direct(cum a promis ca o sa faca cu relansarea)
    P.S.: Ai fost la DP? Eu merg in 6 noiembrie. cronica va aparea pe BYB si probabil si pe „globul” meu…

    Comentariu de Mahtan Elendil — Noiembrie 4, 2007 @ 3:09 pm | Răspunde

  11. Nu…n-am prea mai avut timp de glob, din cauza jobului si a facultatii => Nu am prea mai avut timp de mine 😦

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 3:11 pm | Răspunde

  12. „glob” in loc de blog este expresia lui becali. a folosit-o de cateva ori cand a zis ca doar comunistii(!? cine se simte comunist!?) intra pe „globuri”

    Comentariu de Mahtan Elendil — Noiembrie 4, 2007 @ 3:13 pm | Răspunde

  13. apropos , unde lucrezi tu?

    Comentariu de Mahtan Elendil — Noiembrie 4, 2007 @ 3:14 pm | Răspunde

  14. Pentru o firma de PR…nu stiu cat o sa mai lucrez. Implicat puternic in domeniul politic, deci mai bine ma contactezi pe mess.

    ”Glob” – Am prins stirea pe Mediafax in prima faza. Beccali nu a afirmat ca doar comunistii intra pe globuri ci ca el este urmarit de securisti si fosti comunisti care intra si-i strica imaginea pe globuri.

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 3:30 pm | Răspunde

  15. da, probabil ai dreptate, nu tin minte exact.
    ar fi interesant sa lucrezi in advertising, ca m-am saturat de reclame gen : delaco sau de tipul ala care striga la concurenti sau de ala cu proteza 😦
    e deja o nebunie nationala cu pensiile.

    Comentariu de Mahtan Elendil — Noiembrie 4, 2007 @ 3:42 pm | Răspunde

  16. E pus pe spamuit Akismetul. Cum nu dai link la blog, cum te arunca la spam 😦

    Reclamele la pensiile private sunt oribile 😦

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 3:43 pm | Răspunde

  17. Pana si Gramo s-a gandit la Elodia. Pot sa garantez, ca l-am auzit vorbind cu Gramo cand ascutea creioanele.

    Comentariu de gramoscutitoarea — Noiembrie 4, 2007 @ 3:56 pm | Răspunde

  18. Tare nickname =))

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 3:56 pm | Răspunde

  19. Am si blog. Dar nu stiu cum sa il pun aici ca daca dai pe nume sa te duca la blogul meu. L-as intreba pe Gramo, dar nu vorbesc limba. Poate o intreb pe gramososeta.

    Comentariu de gramoscutitoarea — Noiembrie 4, 2007 @ 4:03 pm | Răspunde

  20. Pai il pui la web-site in campurile pentru comentarii 🙂 (Sau te loghezi pe blogul tau, intri de-acolo pe wordpress si apoi aici)

    Comentariu de krossfire — Noiembrie 4, 2007 @ 4:05 pm | Răspunde

  21. Eu am fost mai neinspirat (si nu stiam de melodia asta). http://www.ziarit.com/?p=387
    Poti sa stergi comment-ul asta, nu l-am facut ca sa-mi fac reclama sau pt trafic.

    Comentariu de ziarit — Noiembrie 4, 2007 @ 5:21 pm | Răspunde

  22. deci da. la metrou ar da foarte bine! =)) Doamne, ce poet s-a nascut romanuuuuu!!! :))

    Comentariu de Smilla — Noiembrie 4, 2007 @ 6:10 pm | Răspunde

  23. […] {via} Explore posts in the same categories: Tampenia zilei […]

    Pingback de Blogu’ lui Zeffy » Blog Archive » Tampenia zilei — Noiembrie 4, 2007 @ 8:35 pm | Răspunde

  24. Elodia e avocata aia italiancă pe care a omorât-o un ţigan român, Lazarus?

    Comentariu de radugo — Noiembrie 4, 2007 @ 10:18 pm | Răspunde

  25. Numai am vrut sa vad daca sfatul tau functioneaza, Kross. Poti sa stergi comentariul dupa. E clar ca gramososeta nu stia nici ea, iar pe Gramo nu am avut cum sa il intreb ca nu a mai venit sa ascuta creioane.

    Comentariu de gramoscutitoarea — Noiembrie 5, 2007 @ 4:03 am | Răspunde

  26. […] la Krossfire, de la care am şi aflat că există aşa ceva, trebuie să vă spun că în postul lui veţi găsi şi versurile acestei nemuritoare opere de artă. Postul ce adăposteşte acest grotesc […]

    Pingback de Elodia are baladă… « DeMaio — Noiembrie 5, 2007 @ 8:01 am | Răspunde

  27. Eu ma ofer sa-ti donez cate zeci de mii vrei pentru ca ai ascultat minunea de balada si puteai sa mori. Daca esti pletos ar fi probabil sa se fi atentuat din soc datorita parului de peste urechi, dar eu tot ma ofer sa-ti donez cate zeci de mii vrei tu.

    Comentariu de cropcircles — Noiembrie 5, 2007 @ 10:34 am | Răspunde

  28. Vai de mine, ati innebunit toti cu balada Elodiei… Si tu si Arhi.. OTV-ulk omoara intelectualii tarii

    Comentariu de Nicolescu — Noiembrie 5, 2007 @ 11:30 am | Răspunde

  29. Avea si Einstein o vorba care-mi place tare: „Doua lucruri sunt infinite: Universul si prostia omeneasca, iar de Univers nu sunt asa de sigur”.

    Comentariu de amoras77 — Noiembrie 5, 2007 @ 4:22 pm | Răspunde

  30. SUBLIM

    Comentariu de David — Noiembrie 5, 2007 @ 4:53 pm | Răspunde

  31. nu pot sa cred…

    Comentariu de copchilulkoma — Noiembrie 8, 2007 @ 2:31 pm | Răspunde

  32. Esti sadic la partea cu metroul..

    Comentariu de Matz — Noiembrie 19, 2007 @ 7:29 pm | Răspunde

  33. […] la Krossfire, de la care am şi aflat că există aşa ceva, trebuie să vă spun că în postul lui veţi găsi şi versurile acestei nemuritoare opere de artă. Postul ce adăposteşte acest grotesc […]

    Pingback de DeMaio » Blog Archive » Elodia are baladă… — Martie 30, 2008 @ 11:14 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

