Kro$$fire’s Blog

Septembrie 26, 2007

De ce mess ?

Filed under: Diverse,Software, Hardware, Digital, Online — krossfire @ 7:24 pm

Intro lacrimogen dar adevarat : Faptul ca pot in aceasta seara sa scriu un post pe blog si ca am supravietuit acestei zile este pentru mine o dovada incontestabila ca Dumnezeu exista…

Desi eu nu prea onorez in general tag-uri, i-am promis Ioanei ca-i satisfac curiozitatea. Intrebarea suna cam asa : Ce client\clienti de Instant Messaging folosesc ?

Voi incepe cu Gpogle Talk : Este fiabil, are o calitate audio excelenta si o interfata care nu-ti ocupa 20 de MB de Ram. Desi este inca in Beta (de aproape doi ani), G-Talk este un IM excelent folosit de prea putine persoane din pacate 😦

Preferatul meu, peste toate cele, ramane Yahoo Messenger. De ce este Yahoo Messenger cel mai tare IM ever made ? Pentru ca :

-Toti idiotii il pot folosi si majoritatea celor care-l folosesc chiar sunt idioti. (Nu sariti, am zis ”majoritatea”, restul suntem minoritate simpatica si tolerata)
-Pentru ca numai aici poti agata ca pe ”hai5”. Te trezesti ca te adauga in lista una bucata macho sau femeie fatala de 12 ani in lista si iti da un ”asl pls”. Tu intorci frumos spatele si dai ignore…
-Numai pe YM poti juca ”ghiceste cuvantul” in mod real-time. E imposibil sa nu ai 1-2 in lista care considera ca ”ji” este varianta economica de ”si” (şi – pentru pretentiosi). De altfel ”ji” este si mai ”kwl”, nu ? E imposibil sa nu dai de vreun cretin agramat care nu are absolut nimic de comunicat si iti baga un ”ji k mai faji u ?”
-Pe YM nu stii mai niciodata cu cine vorbesti. Sa-ti scrii datele in profil, la personal details cere cam 2-3 minute de munca asidua si de scris corect. E mult mai lejer sa vorbesti cu ”pixulina_sexybleu” decat cu Andreea.

Of course, exista mereu butonul de ignore si stergerea din lista dar uneori esti rezervat – u stii pe cine stergi. Dar stiti ce e cel mai fain pe YM ? Lectiile de filosofie live ! FILOSOFIA este chiar sufletul Yahoo-ului…

Dupa ce s-au plictisit sa tot bage fraze umoristice a la Vacanta Mare in status sau declaratii de iubire din secolul trecut, copilasii cu mult prea mult timp liber au inceput sa ne invadeze ochii si mai nou site-urile si blogurile cu citate din filosofi. Lasand la o parte ca este vorba de oameni pe care ei nu-i vor citi sau intelege vreodata, citatele izolate sunt de multe ori opera unui filosof de cartier. E bine sa specifici ca este vorba de Immanuel Kant si nu de Andreica Kant care a spus ”Viata este ca o cumpana, uneori te ridici, alteori cazi”.

Pseudofilofiile si pseudointelectualitatea este noua moda pe mess. Ajung tot felul de dubiosi sa-ti dea lectii de viata in direct. Exemple : ”Iubirea este deschidere, iubirea este viata” (fetita de 13 ani…a zburat din lista mea pentru mass-uri si intrase fiind sora unui amic)   \  ”Viata este un put din care te scoate numai iubirea” – sa pastram variatia pe tema putului, cumpenei si a altor instrumente…

Exista mereu butonul de Remove si in final cel de Ignore. Dar ce te faci cand oameni cunoscuti te izbesc cu o duma de gen ? Inghiti…

Pe scurt : Sunt prea prost sa mai inghit si prostia voastra. ( Daca ma citati in status, va rog mult sa spuneti ”Regele Incontestabil al Filosofilor da pa toata planeta”)

Lasand tag-ul la o parte, vin cu niste stiri pe scurt :
-Laptopul de 100 de dolari va fi totusi scos in curand la vanzare, pentru studentii mai saraci din tarile care au acceptat programul. Se vor vine in stilul ”Buy x, get y free” si doar unor grupuri organizate. Pe moment programul va incepe in SUA.
-La chinezi a mai murit un omulet de pe urma gaming-ului. E al saptelea anul acesta… (Ignorand faptul ca la ei jucatorii profesionisti sunt priviti ca niste atleti)
-Pe youtube a scapat o varianta de Star Wars, in stilul Family Guy – sezonul 6 (not aired yet – via Raducu) :

P.S : Observati efortul meu de a livra totusi un post la doua zile 😉 

19 comentarii »

  1. Hmmm, interesant. Eu nu am asemenea specimente în lista de mess şi sper să nu am parte de ele. Deşi, trebuie să recunosc că şi eu am mai avut unele statusuri tâmpite dar nici pe de parte atât de filozofice :))

    Comentariu de kiwi freesky — Septembrie 26, 2007 @ 7:44 pm | Răspunde

  2. ooo, statusurile de mess sunt o comoara in adancuri infundata.

    dupa ce marea majoritate avea pluginul pentru Winamp, sa vada toti ce manele super asculta ei, au ajuns si la faza in care, desi stiu clar ca nu au nici un „friend” strain, totusi isi trec status in limbi neromanesti. Ca engleza sau (mai rar) franceza lor e aproximativa, asta e de la sine inteles. Dar ce vrea ei sa exprima? Ca eu nu pricep.

    Deci nu e de ajuns ca sunt acolo, vizibili si fara Busy? Se pare ca nu. Trebuie sa te pregatesti pentru o discutie cu ei, sa iti faci temele, sa fii sigur ca poti fi la inaltimea lor.

    Aici, in US, Starbucks pune citate pe canile de cafea. Au inceput cluburile din RO sa faca la fel?

    Comentariu de manoland — Septembrie 26, 2007 @ 8:49 pm | Răspunde

  3. Şi uite aşa ajungi să ai lista de Ignore mai mare decât cea din fereastra principală…

    Comentariu de lucianv — Septembrie 27, 2007 @ 4:09 am | Răspunde

  4. Manoland : Nu, aici se pun citate din campaniile stradale de advertising…

    Lucianv : N-am decat 12 oameni in ignore 😀

    Comentariu de krossfire — Septembrie 27, 2007 @ 4:51 am | Răspunde

  5. @Manoland: Citate din Sandra Brown? Sau poate din Schopenhauer?

    Comentariu de cropcircles — Septembrie 27, 2007 @ 6:32 am | Răspunde

  6. 12 oameni… Eu am numai vreo 2 pe ignore. Ma rog, poate sunt eu mai tolerant. 😉

    Si, da, se pun mesaje pe cani: „Coffee is better than sex.” :))

    Comentariu de machiavellian — Septembrie 27, 2007 @ 9:09 am | Răspunde

  7. dar se pare ca ai de-a face cu toate specimenele pe mess 🙂

    Comentariu de baghy — Septembrie 27, 2007 @ 10:55 am | Răspunde

  8. din pacate lista mea e plina de asemenea specimene si ce e mai trist este ca unii sunt oameni normali care au luat-o razna de-a lungul vremii (net in exces)… e trist …

    Comentariu de olly91 — Septembrie 27, 2007 @ 12:18 pm | Răspunde

  9. Eu fac educatie cu oamenii de pe mess: sa ma puna intr-un grup dedicat, sa ma stearga ei din lista daca nu vor asta, sau le dau ignore. Sa nu mai trimita mesaje mass e deja prea mult. 😀

    GAim e o chestie foarte misto, dar (si aici e un mare DAR) nu are Call PC.

    Miranda 😀 pentru cunoscatori e o chestie aproape numai text, aproape ca n-are nici emoticoane in varianta fara plug-in-uri (auzi, plugin pentru emoticon), dar ocupa fenomenal, extraordinar, gigantesc de putine resurse.

    Pana n-am avut nevoie de Call PC, am folosit Miranda si Gaim.

    Iar sa pun toate persoanele din lista cu care vorbesc prin microfon + casti sa isi puna Gtalk, ca se aude „un pic” mai bine e deja prea mult.

    Comentariu de Olivian Breda — Septembrie 27, 2007 @ 12:24 pm | Răspunde

  10. Gaim nu mai exista in forma lui initiala : Am fost primul care a anuntat Pidgin – https://krossfire.wordpress.com/2007/05/05/pidgin/

    G-Talk a ajuns aproape de Skype la calitate

    Lipseste poza insa am postat din alta parte – IP-ul este verificabil .

    Comentariu de krossfire — Septembrie 27, 2007 @ 12:27 pm | Răspunde

  11. si eu folosesc YM. mi se pare mai user-frendly 😛
    P.S.: Tu macar esti norocos ca scrii un post la 2 zile , eu n-am mai scris nimic din 17 septembrie 😦

    Comentariu de donmaxx — Septembrie 27, 2007 @ 2:10 pm | Răspunde

  12. Don : Imi pare rau..dar lasa ca revii tu in forta 😉

    Comentariu de krossfire — Septembrie 27, 2007 @ 4:45 pm | Răspunde

  13. da , sa speram 🙂

    Comentariu de donmaxx — Septembrie 27, 2007 @ 4:46 pm | Răspunde

  14. apropos , am observat o chestie , daca scrii la wpfind.com „femei goale romania” dai de blogul meu 🙂

    Comentariu de donmaxx — Septembrie 27, 2007 @ 4:50 pm | Răspunde

  15. @cropcircles: Nu, au pus celebritati sa vina cu cate o fraza care li se pare definitorie pentru ei. Nu beau atata cafea cat sa ma dumiresc cine sunt celebritatile, am vazut intamplator un pahar.

    In plus, nu prea as da 5 dolari ca sa vad ce i-a crapat mintea domnisoarei Paris Hilton.

    Comentariu de manoland — Septembrie 27, 2007 @ 5:49 pm | Răspunde

  16. rofl, hai5
    Hai5 e tampenia, nu YM
    E drept, mediile de comunicare se satureaza si se depreciaza, sau devin specializate. Cine isi mai aduce aminte /foloseste ICQ? Pana la urma, un instant messaging client e ca hainele, daca nu mai e la moda, e dat uitarii..Iar cat e la moda, trece pe la diverse categorii de oameni.
    E si cazul blogurilor.. intr-o vreme, a fi blogger insemna ca ai un anume statut, acum blogul s-a reintors la trivialitatea jurnalului-oracol, desi exista si alte categorii de bloguri, specializate..
    Deci hai sa nu confundam mijlocul de comunicare cu comunicarea insasi, forma cu continutul, calitatea hartiei cu calitatea scriiturii, etc.

    Comentariu de Rin Tin Tin — Septembrie 28, 2007 @ 1:46 pm | Răspunde

  17. foarte mult s-ar putea expune pe aceasta tema..infinit de mult. YM presupune o forma de relationare care , in lipsa discernamantului, distorsioneaza nu numai simtul realitatii, cat si capacitatea afectiva, restrictionand, cliseizand,banalizand pana la o redundanta jalnica.exemplul tipic de afazie, banuiesc, este ,intr-adevar, „u k fk?”, doar ca nu-mi vine sa condamn pe nimeni ,asa cum nici nu vreau sa-mi imaginez cum suporta unii,fie si kinderii fara minte care-si croiesc naiv si inofensiv destinele pe hi5, uscaciunea unor schimburi de replici care nu comunica nimic sau numai date irelevante.statusurile sunt simpatice, in general se cuvine a fi privite cu condescendenta,uneori sunt cuvinte cu maduva voit-dulce , altele salcii, majoritatea penibile ,caci se supraestimeaza.as nota doua categorii distincte de statusuri, pentru ca n-are rost sa le mentionez pe cele care povestesc vieti cu acribie si cu o sinceritate din nou necondamnabila („la shopping”, „baitza”, „afara cu javra”, so on..):1.statusuri snob-„cogitabunde”-citez din ce am la indemana chiar acum :”indiferenta este esenta inumanului”( concluziile de genul asta sunt reconfortante si tot ce e definitiv e linistitor- cum sa condamni omu’?) 2.statusurile cu expansiune erotica( a se include toate tipurile-agape/philos/eros), unele nereusit voalate, altele convulsive, incoercibile, as zice..unii vor sa iasa din status, frate, sa te cuprinda si sa te covarseasca…singurul fapt pe care il constat in mod frecvent este insa fondul infinit absent al unui umanism relevant, pe care ar fi, probabil, gresit sa-l astept taman pe YM…dar nu integral gresit, cause YM is part of our lifes si-apoi, trebuie sa existe un motiv pentru care toata lumea zice „ne-auzim pe mess”…

    Comentariu de iepure-al-nisipurilor — Septembrie 28, 2007 @ 9:38 pm | Răspunde

  18. Foarte tare. Ai putea detalia studiul, facem un co-post 🙂

    Pe tema : Ji ce mai faci ? am mai scris…

    Comentariu de krossfire — Septembrie 29, 2007 @ 4:27 am | Răspunde

  19. […] -De ce mess – Cu mana pe inima : Yahoo ! […]

    Pingback de Best of Krossfire - 5th Edition « Kro$$fire’s Blog — Octombrie 9, 2007 @ 7:37 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

