Kro$$fire’s Blog

Septembrie 24, 2007

Ce vor femeile…si barbatii : ReLoaded

Filed under: Diverse — krossfire @ 5:15 pm
Tags: ,

Acum ceva vreme inspirat de DeMaio (care are material mult mai bun in domeniu) am postat niste selectii din ultimele cautari Google ce au dus la blogul meu. Intamplator, incercand sa-mi mai reglez conturile cu blogul am dat peste cateva alte fantastice cautari care i-au adus pe debusolati in ograda mea. Spre norocul meu erau foarte putine accesari din Google….

Doru Octavian Dumitru poante : Doru Octavian Dumitru face si umor ?
Lacrima si Cristi sunt impreuna : Daca e vorba de dubiosii aia de la Nora pentru Mama, evident ca sunt impreuna… la liceu, incearca sa-si ia BAC-ul pana la 30 de ani.
Forum Nora pentru Mata : Da, a fost un astfel de ‘‘forum” care avut vreo 400 de comentarii pe putin…
Concurenti Nora pentru Mama : Daca tot am devenit un fel de guru pentru oamenii astia, poate pun si de un cult, cine se baga ? (Tot urla cineva pe la tv ca ”Gabriela Cristea ie o zeita”)

Sa scoatem materialele hardcore :

Masina gay : Fantastic search , excelent ! Mi-a dat o idee de afacere : ”Masina dumneavoastra nu franeaza cand pe trecere trec barbati ? Va simtiti molestat de prietenul din garaj ? Veniti la Krossfire…terapie pentru masini cu probleme de sexualitate !” (Desi o sa-mi sara ONG-urile in cap ca nu respect Drepturile Masinilor)
Pomelo sex : Pentru a invata cu adevarat sa faci sex cu un Pomelo, trebuie sa treci intai prin stadii initiatice precum pepenele sau marul – numai atunci vei fi pregatit pentru ”Marea Trecere” (eu nu sunt si nu voi, ma inchin tie…initiatule !)
Iepure extraterestru : Mi-au mai ramas doi de la prabusirea trecuta dar ii tin de prasila.
Cenusareasa : Daca a intrat la mine in casa nu cred ca a mai iesit cenusareasa… (replica macho de butic)
Dar ordinar : Cum n-ati auzit noua injuratura ? Esti un dar ordinar ! (Si blogul meu apare dupa pagini si pagini de innotat, deci omul a fost persistent)
Istoria manelelor : O sa ti-o dau cand manelele vor fi cu-adevarat istorie

Perindandu-ma pe YouTube am gasit la maestrii de la Monthy Python , originea sensului modern al cuvantului spam (1984)  – Geo imi spune ca respectivul cuvant isi are originea in  1945 :

P.S : Cand imi voi reintra in ritm voi scrie articole mai altfel…

3 comentarii »

  1. lasa ca iti revii tu

    Comentariu de baghy — Septembrie 24, 2007 @ 6:36 pm | Răspunde

  2. Spam spam spam Pomelo sex gives strong spam spam orgasm spam spam spam.

    Comentariu de cropcircles — Septembrie 24, 2007 @ 7:02 pm | Răspunde

  3. Ma mira ca nu te luat Akismetul la ochi ;))

    Comentariu de krossfire — Septembrie 24, 2007 @ 7:20 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

