Kro$$fire’s Blog

Septembrie 11, 2007

Crestinii se intoarce

Filed under: Muzica — krossfire @ 5:27 pm

Stiu, stiu…o sa spuneti : Asta s-a plictisit de scris sau de ce tot pune videoclipuri pe blog ? Sincer, dupa opera de arta a lui Rechinu’ si dupa incercarile spasmodice ale celor de la Vitamina C, merita sa pun si urmatoarea trupa de christian (!?) hip-hop la bataie :

Pocaitii – Dezvaluiri

Nu va asteptati la ceva gen Rechinu’ pentru ca baietii astia sunt cat de cat constienti de propria imagine. Spun ”cat de cat” pentru ca nu sunt prea talentati si pentru ca versurile lor au carente serioase : ” Dragostea Lui nu s-a sfarsit\Dar ai grija ca te sfarsesti tu\Pana atunci zic: Doamne iarta-i\Ca habar n-au ce fac acum!” ( va aminteste de cineva ?)

Pe langa asta ei sustin ca n-au nicio treaba cu secta pocaitilor si ca incearca sa faca hip-hop cu mesaj ”moral”. Well, good luck with that…

Era sa uit de o alta superba trupa tot in stilul Vitamina C numita PunctRO. Aproape au reusit sa fie mai penibili decat cei din urma :

Tipa care apare pe fundal seamana cu fosta solista de la Contrast, alta trupa cu pretentii crestine. Bine, ei au o scuza , au fost ”descatusati de Iisus”.

P.S : Pe hotnews s-a preluat minunata reclama la Urinelle, un aparat de ”facut pipi din picioare, pentru femei”, foarte similar cu cel vandut de D-mail si intitulat Briccoli. Si ca sa termin cu videoclipurile pe luna asta o sa pun si un link la interpretarea ”Dragostea din Tei” in regim de opera. (via Bogdan)

25 comentarii »

  1. acel „habar-nau” e scris de ei? 😀

    Comentariu de donmaxx — Septembrie 11, 2007 @ 5:50 pm | Răspunde

  2. Eu sunt fana a alora care canta pe bulevard, prin centru si prin parcurile Ploiestiului cu versuri pocaite pe melodii Backstreet Boys si Christina Aguilera. Aveti in Bucuresti asa ceva? Sunt jeniali.

    Comentariu de cropcircles — Septembrie 11, 2007 @ 5:57 pm | Răspunde

  3. In primul videoclip m-a socat referirea la evolutionism… In rest, se inscriu intr-un fel de gospel-hip-hop (categorie inventata de mine, nu sariti ca nu exista :D). Totusi nu neg ca mesajul e ok. Promoveaza niste valori morale care, intre noi fie vorba, nu sunt rele. Cum exista o nisa pentru de’alde Dimmu Borgir, exista o nisa si pentru ei.

    Comentariu de Constantin Barbu — Septembrie 11, 2007 @ 6:26 pm | Răspunde

  4. Maxx – Era luat de pe site-ul oficial !

    (Am corectat ulterior)

    Comentariu de krossfire — Septembrie 11, 2007 @ 6:31 pm | Răspunde

  5. Um…unii oameni (superstitiosi) spun ca nu e bine sa te consulti cu oameni care apartin unor secte dubioase. Eu sunt mai moderna si zic: hai sa ne uitam, dar nu sa credem totul. Al doilea videoclip mi s-a parut a fi genul „martorii lui Iehova”,iar primul promoveaza valori decente, desi baietii nu prea au o linie melodica forte.

    Comentariu de nantara — Septembrie 11, 2007 @ 6:39 pm | Răspunde

  6. Mi-a fost lene sa ma mai uit si la al doilea videoclip…:P (si mie mi se pare un comment inutil, poti sa-l stergi 😀 )

    Comentariu de Constantin Barbu — Septembrie 11, 2007 @ 6:44 pm | Răspunde

  7. Neah, il las, nu e problema.

    Comentariu de krossfire — Septembrie 11, 2007 @ 6:47 pm | Răspunde

  8. dar de ce n-au voce?

    Comentariu de malina — Septembrie 11, 2007 @ 8:46 pm | Răspunde

  9. Kfffffffffffff :))))))))))))))))
    tocmai am vazut opera „dragostea din tei”
    am ras cu lacrimi!!!
    misto parodia!

    Comentariu de malina — Septembrie 11, 2007 @ 8:49 pm | Răspunde

  10. Da mai dai dracului pe crestinii astia farisei!Sunt satul de existenta lor .. tu le faci si reclama?

    Comentariu de cbogdan — Septembrie 11, 2007 @ 8:53 pm | Răspunde

  11. Pana una alta, cred ca ai dreptate…aproape le fac publicitate.

    P.S : Cropcircles – Aia ii copiaza pe Apologetix 😉

    Comentariu de krossfire — Septembrie 12, 2007 @ 5:24 am | Răspunde

  12. Pentru hip-hoperii am şi eu o întrebare: nu cumva vor să înlocuiască şi fumul de tămâie cu cel de iarbă?
    În al doilea caz, bine că ai precizat despre ce e vorba. Aproape că am crezut că e vreo piesă de amor.

    Comentariu de lucianv — Septembrie 12, 2007 @ 9:26 am | Răspunde

  13. Tare videoclipurile:)). Sa mai postezi daca gasesti.
    Sincer astept varianta ortodoxo-reggae si crestino-metal…

    Comentariu de Gyzzard — Septembrie 12, 2007 @ 10:26 am | Răspunde

  14. Nu mai e mult 🙂

    Comentariu de krossfire — Septembrie 12, 2007 @ 11:13 am | Răspunde

  15. Un interviu cu Pocaitii: http://www.radio-emanuel.com/Interviu_Pocaitii.html
    Si unul cu vitamina C: http://www.radio-emanuel.com/Interviu_Vitamina_C.html

    Nu prea ascult muzica, dar piesa asta de la Pocaitii imi pare chiar buna (versuri, atitudine). Nici versurile nici videoclipul nu-i rau.

    Comentariu de Vasile Tomoiagă — Septembrie 12, 2007 @ 11:32 am | Răspunde

  16. Aduce vag a mesajul pe care-l promova RAKU la inceput.

    Cel cu Vitamina C imi e cunoscut 🙂

    Comentariu de krossfire — Septembrie 12, 2007 @ 11:35 am | Răspunde

  17. Hip hop pocait? Nu am cum sa vad clipul, dar deja mam cacat pe mine de ras.

    Comentariu de dadatroll — Septembrie 12, 2007 @ 2:00 pm | Răspunde

  18. man, postu astai pentru nbunatatzirea tzifrelor de trafique? mie ashami suna dac fac o conparatzie ntre titlu sh contzinut. te cam lashi pe tanjeala…

    Comentariu de opiario — Septembrie 12, 2007 @ 2:11 pm | Răspunde

  19. Chestia e ca n-am ami avut timp sa scriu pe larg, insa voiam sa va arat oricum minunea 🙂

    Comentariu de krossfire — Septembrie 12, 2007 @ 2:57 pm | Răspunde

  20. Ce ne mai lipseşte, după asta? Că mi-e teamă să mă prind…

    Comentariu de DeMaio — Septembrie 13, 2007 @ 6:02 pm | Răspunde

  21. Manele cu Iisus si prietenii ?

    Comentariu de krossfire — Septembrie 13, 2007 @ 6:08 pm | Răspunde

  22. Uite asa se intoarce lumea la credinta. Incepe sa se roage sa nu apara manele crestine.:))

    Comentariu de Gyzzard — Septembrie 13, 2007 @ 6:16 pm | Răspunde

  23. ce idioti…

    Comentariu de andreih — Septembrie 13, 2007 @ 7:00 pm | Răspunde

  24. Chestia cu Dragostea din tei operă depăşeşte orice limită în materie de parodie. Şi acuma continui să râd.

    Comentariu de radugo — Septembrie 13, 2007 @ 10:21 pm | Răspunde

  25. Manele crestine? Ce dragut… Eu am avut pe mp3 una, Bordeias, cintata de grupul Anton Pann. Adevarata melodie. Revenind la status-uri (fenomenul de departe cel mai interesant dintre cele accesibile neofitilor care nu stiu ca Miranda nu e tipa din Sex and the City), eu ma intreb de ce sint unii care au constant un status care-i indica departe de computer? La mine in lista e unu’ care are niste variante fantastice: mam bagat la somn, pe afara, afara la un baschet, nus aici. Nu stiu cum a aterizat in lista mea, insa-l tin inca pe acolo, ca pe un gindac care sa-mi prilejuiasca observatii de gen. Daca l-as scoate, toti elitistii constipati cu mesaje de bine, logice, care apar doar in momentele speciale si nu ca regula, si de obicei directionate anume spre mine sau un grup restrins de persoane (as adauga: cunoscute), mi-ar parea prea alieni. Asa ca-l tin pe cretinutzul asta, ca pe un exemplar rar. In fizica si psihologie sociala s-ar numi variabila-control. Cea pe care se masoara normalitatea celorlalti.

    Comentariu de gadjodillo — Septembrie 28, 2007 @ 1:33 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

