Kro$$fire’s Blog

August 24, 2007

100 000 de mii munciti…

Filed under: Anunturi si Stiri — krossfire @ 2:52 pm

Ma avertiza cineva zilele trecute ca voi ajunge in curand la 100 000 de accesari. Numarul asta nu poate decat sa ma bucure, pentru ca in ciuda celor care ajung accidental de pe Google aici, sunt convins ca exista si vizitatori ”autentici” ai blogului. Nu sunt foarte multe accesari insa este decent pentru noua luni de existenta a blogului (zece luni efective, insa in prima luna mai mult am experimentat).

De ce 100 000 munciti ? Am mai aruncat si eu cu namol intr-unul altul, dar n-am urat pe nimeni, n-am pus poze cu pisici si bebelusi si nu m-am listat in sute de motoare de cautare. Pe langa prostiile care mi-au mai scapat intamplator, pe langa unele incidente de la inceputul blogului (cand mai aruncam un link pe alte bloguri sau pe softpedia), am avut si articole apreciate si articole pe care am fost rugat sa le adaptez altor publicatii.

Nu am mers pe tag-uri (am cateva totusi pe blog) si nici pe continut creat de altii (am pus doar in ultima vreme cateva videoclipuri).

Pe scurt : I made my hits out of honest blogging…

Statistici curente (nu am facut inca 100 000 de accesari, dar pana la intoarcerea mea sunt sigur ca vor fi ) :

Total Views: 99,000
Best Day Ever: 2,300
Posts: 254
Comments: 2,330

Ce era mai important : O sa fiu plecat pentru o perioada de timp si chiar daca s-ar putea sa am acces la net acolo (si sa fac niste ”live blogging”) nu sunt foarte sigur ca vreau asta. Astfel ca , pentru o perioada de o saptamana , comentariile vor fi moderate. Cum blogul asta s-a intemeiat pe discutii libere, moderarea va disparea odata cu intoarcerea mea.

Pe scurt : Pana pe 1 SEPTEMBRIE, comentariile de pe blog vor fi MODERATE datorita inmultirii numarului de spameri si e-idioti. Puteti comenta oricum pentru ca voi citi, publica si raspunde ulterior, daca nu chiar pe moment.

P.S : Cineva s-a hotarat sa-mi salveze fostele creatii din domeniul jocurilor si sa le posteze pe site-ul nou infiintatului yoyo games. Cateva dintre ele se pot gasi aici. Am intrat ulterior pe site si mi-am facut un cont pentru a reclama respectivele creatii.

8 comentarii »

  1. Distractie faina la mare! Imi pare rau ca nu voi fi acolo cu voi intrucat trebuie sa ma operez de apendicita… 😦 Oricum sa ai parte de soare si apa calda si multe posturi la intoarcere!

    Comentariu de Ioana Sima — August 24, 2007 @ 3:20 pm | Răspunde

  2. Imi pare rau, insanatosire grabnica ! (Asa va fi in mod normal)

    Ne ”mai” vorbim in toamna 🙂

    Comentariu de krossfire — August 24, 2007 @ 4:08 pm | Răspunde

  3. distractie kross , sa te intorci cu forte proaspete 🙂

    Comentariu de donmaxx — August 24, 2007 @ 5:14 pm | Răspunde

  4. Krossfire rulzz, respect

    Comentariu de Crst — August 26, 2007 @ 6:01 pm | Răspunde

  5. La mai mare!

    Totusi, marturisesc ca atunci cand am citit titlul „100.000 de mii” am fost profund miscat. Retroactiv, nu crezi ca si pe tine te-a luat putin valul? 🙂

    Comentariu de Radu Iliescu — August 26, 2007 @ 6:19 pm | Răspunde

  6. Baftă omule, oriunde mergi şi orice faci. Te aşteptăm înapoi şi, deşi nu-ţi dau până la sfârşit dreptate în ceea ce priveşte moderarea, te înţeleg din plin. Uneori este mai bine să previi, decât să combaţi.

    Comentariu de DeMaio — August 26, 2007 @ 8:48 pm | Răspunde

  7. … şi-aşa creştea el într-un an cât alţii-n zece.

    Comentariu de bovanne — August 30, 2007 @ 1:49 pm | Răspunde

  8. Ei, las, vad ca ai depasit suta. Spor la treaba in continuare.

    Comentariu de machiavellian — August 30, 2007 @ 9:07 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

