Kro$$fire’s Blog

August 19, 2007

Lounge Music

Filed under: Muzica — krossfire @ 5:56 pm

Nu ma omor eu cu aruncatul de videoclipuri pe blog (chit ca recidivez) dar pe-astea doua le-am gasit destul de funny.

Aveti aici o interpetare in stil lounge music a piesei de la Cannibal Corpse – Rancid Amputation.

Si sa nu uitam de parodia Linkin’ Park pe care v-am mai recomandat-o si saptamana trecuta (mai vechi, reperat via Bogdan) :

Bonus : Cea la Cradle of Filth, pe care am varat-o in link si in postul trecut, in caz ca n-ati prins-o. Cradle of Filth – My Humps :

P.S : Am scris si alte posturi in perioada asta deci nu pot fi acuzat de a umple inutil

18 comentarii »

  1. tare tipu’ cu lounge music 🙂 e chiar mai buna ca originalul

    Comentariu de donmaxx — August 19, 2007 @ 6:03 pm | Răspunde

  2. Parca ma si vand dansand cu tipa de moda veche pe ”Torsos hang from their own intestines.Raped of all bodily extentions, stumps wreathing in a sludge”

    Comentariu de krossfire — August 19, 2007 @ 6:05 pm | Răspunde

  3. =)) Eu chiar rad aici =))
    Vreau sa asculti Morbid Angel in varianta latino, se gaseste ?

    Comentariu de proclet — August 19, 2007 @ 7:05 pm | Răspunde

  4. \:D/ me e happy dupa ce am vazut primul filmulet \:D/

    Comentariu de scorojit — August 19, 2007 @ 7:14 pm | Răspunde

  5. Try Richard Cheese. Are vreo 4 albume cu coveruri in stil lounge si e mult mai bun decat tipu` asta, zic eu …

    Comentariu de Ralu — August 19, 2007 @ 8:24 pm | Răspunde

  6. Hmm…auzisem de Lounge against the Machine, orchestra lui. Nu l-am incercat insa…merci de recomandare, will try 😀

    Later Edit : Vad ca abordeaza si alte subgenuri jazz 🙂

    Comentariu de krossfire — August 19, 2007 @ 8:27 pm | Răspunde

  7. Sa inteleg ca-ti place? 😀

    Comentariu de Ralu — August 19, 2007 @ 11:58 pm | Răspunde

  8. Alea chiar sunt versuri Cannibal Corpse? O sa fac si eu o melodie despre paste bolognese, dar o sa fie in regula pentru ca o sa tip foarte tare 🙂

    Comentariu de dodge — August 20, 2007 @ 1:42 am | Răspunde

  9. Hai ca si-aia cu linkin park fu buna de tot.

    Comentariu de cropcircles — August 20, 2007 @ 7:09 pm | Răspunde

  10. Că tot veni vorba de parodii Linkin Park, uite şi aici una pusă la punct de o Apologetix, un fel de Weird Al al muzicii creştine protestante [ 😛 ]: http://youtube.com/watch?v=zCfQYGJZ640 .

    Comentariu de bovanne — August 20, 2007 @ 8:44 pm | Răspunde

  11. Ii stiu…ii tot lauda cineva pe un forum 🙂

    Comentariu de krossfire — August 20, 2007 @ 8:46 pm | Răspunde

  12. Gaming forum? 😛

    Comentariu de bovanne — August 20, 2007 @ 8:49 pm | Răspunde

  13. Nu, pe softpedia si pe radiomute. Pe ei si pe Kiuss…desi cu Kiuss nu stiu ce sa zic.

    Comentariu de krossfire — August 20, 2007 @ 8:50 pm | Răspunde

  14. Deci nu eram eu. 😛 Kyuss n-am ascultat. Am pierdut ceva?

    Comentariu de bovanne — August 20, 2007 @ 8:52 pm | Răspunde

  15. Ahaha, sunt si prin Ploiesti din astia care pun versuri protestante pe Backstreet Boys, Christina Aguilera si alte porcarii. Asta cu apologetix macar e un pic lucrata. Aia sug.

    Comentariu de cropcircles — August 21, 2007 @ 6:10 am | Răspunde

  16. Lol, Backstreet Boys? Nume, linkuri, alte cele? 😛

    Comentariu de bovanne — August 21, 2007 @ 11:44 am | Răspunde

  17. Cred ca ultima, cea cu Craddle of Filth este cea cu cel mai mare potential. Daca puteau sa mai sacaseze putin miscarile ca sa se potriveasca cu beat-urile, atunci ar fi fost genial. Iar cea cu Linkin Park o stiam. Cat despre prima, nu pot decat sa salut initiativa, atata tot ca tipul nu are voce. Mai bine il puneau pe Mika sa cante.

    Comentariu de Emma — August 22, 2007 @ 7:15 am | Răspunde

  18. Are voce, dar nu pentru lounge…un indie eventual 🙂

    Comentariu de krossfire — August 22, 2007 @ 1:52 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

