Kro$$fire’s Blog

August 18, 2007

La multi ani batrane !

Filed under: Software, Hardware, Digital, Online — krossfire @ 9:46 am

CD-ul implineste azi 25 de ani. Asta in ani de inovatii tehnologice inseamna foarte mult daca stam sa ne gandim la ciclul de viata al altor suporturi de date.

Dupa o nastere cu peripetii intr-o Hanovra in pragul revolutiei digitale, parintii de la Polygram te-au botezat Compact Disc. In cinci ani devenisei un obsinuit al casei si a inceput sa ti se spuna CD. Anii 90′ au adus cu ei era computerelor personale. Format inca tanar, te-ai implicat si in asta.

Esti aproape de pensie. Atat de fragila piata muzicala nu cred ca te va mai tine mult pe teren. Orice ar fi, ai intrat de mult in istorie, deci ”La multi ani batrane” !

P.S : Desi spuneam ca nu fac asta, iata ca am comentat si eu o stire parvenita printr-o sursa de informare oficiala. E un post scurt si usor de criticat, dar macar intentia nu a fost una serioasa. Mi-am adus aminte de primul meu CD-Rom, montat pe un 486 DX2…vremuri. 

5 comentarii »

  1. Nu mi se pare deloc că-i loc să fii arătat cu degetul pentru post. Îi urez pe cât îi urezi şi dumneata, d-lui C.D., la mulţi ani! Nu ştiu de ce legam apariţia lui de anul 1978 şi îmi pare bine că m-ai corectat. Chiar laud faptul că îl aniversezi pe blog; încă o dată: la mulţi ani!

    Comentariu de wehaveheaven — August 18, 2007 @ 7:20 pm | Răspunde

  2. chiar nu stiam ca CD-ul e vechi de 25 de ani….prima data in viata am vazut un CD prin 1991, cand a adus tatal meu o combina audio din germania impreuna cu niste CD-uri audio (printre care si Bon Jovi :))) abia dupa mai multi ani cand mi-am cumparat primul PC (un Pentium I MMX la 200 Mhz cu 32 Ram si placa video de 2 Mb) am aflat ca exista CD-uri cu jocuri…nu mi-as fi inchipuit ca acum 25 de ani exista ceva mai smecher decat casetele audio…

    Comentariu de andy — August 22, 2007 @ 1:27 pm | Răspunde

  3. Era strict audio atunci, deci se intelege de ce nu stiai 🙂

    Comentariu de krossfire — August 22, 2007 @ 1:30 pm | Răspunde

  4. […] krossfire @ 4:35 pm Tocmai ce spuneam eu ca nu preiau stiri decat in cazuri extreme si hop si aniversarea CD-ului. Nostalgia m-a cuprins si am scris un mini-post. Voiam sa continui cu o statistica despre impunerea […]

    Pingback de Terra Discul « Kro$$fire’s Blog — August 23, 2007 @ 4:35 pm | Răspunde

  5. […] Digital, Online Tocmai ce spuneam eu ca nu preiau stiri decat in cazuri extreme si hop si aniversarea CD-ului. Nostalgia m-a cuprins si am scris un mini-post. Voiam sa continui cu o statistica despre impunerea […]

    Pingback de Krossfire’s Blog » Terra Disc — Februarie 4, 2008 @ 7:28 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

