Kro$$fire’s Blog

August 12, 2007

Iepoore – Ep.10

Filed under: Diverse — krossfire @ 8:26 am
Tags: ,

Mi se reprosase zilele trecute ca am o mica obsesie cu iepurii. S-ar putea sa am, inca din 2002 cand impreuna cu Geo (la initiativa lui) pusesem la punct ”Cultul Iepurasului” (deviza ”I’m a bunny”). Da, noi am consfintit ”were-bunny” si ”chupacabra-bunny” cu mult inainte ca diverse alte persoane sa isi atribuie statutul de bunnies.

Initial dezvoltat ca o metoda de a ne irita colegele\colegii, cultul iepurasului a devenit un fel de simbol ludic, ceva care atentioneaza partenerul de conversatie : ”Krossfire’s brain is not available right now”. Pe la inceputul anului, usor plictisit in pauzele dintre seminare incepusem un comic (banda desenata) cu titlul Iepoore, initial intitulat ”Dumbrava Psihotica”.

Personajele principale : Iepurii Buburila si Ciocanici (primul psihotic, al doilea apatic), nepotul lui Ciocanici, Scamosila si ceilalti trei iepuri din gasca : Zgomotici, Bulbucel si Mufulica. In aceeasi dumbrava postapocaliptica traia si purcelusul Ratisor, lupul Blanila si alte personaje cu nume retard-plictisite. Daca aveti impresia ca psihoza se opreste aici, va inselati. Apucasem sa fac vreo 15-16 numere din comic, avand doua (trei) colege ca unici spectatori, cu accent pe Iulia, care chiar citea replicile. M-am oprit cand Magda mi-a facut cunostinta cu Fredo si Pidjin si mi-am dat seama ca ar trebui sa regandesc scopurile iepurilor.
Gasind un numar mai vechi printr-un manual de publicitate m-am decis sa il refac in versiune color, in Photofiltre. Din pacate, numarul era unul dintre cele mai nereusite, poanta fiind usor jignitoare. Am incercat o parodie la filmul 300, insa nu mi-a iesit. O sa postez aici comicul.

Nota : Ignorati gluma de prost gust. Eram obosit. Ceea ce as dori este putin feedback vizavi de personaje – Sunt niste personaje ok pentru un comic ? Daca da, s-ar putea sa ma apuc impreuna cu 1-2 amici de refacerea lor si de continuarea aventurilor lui Buburila, Ciocanici & Gang pe blog. Nu ma prea pricep la desen (dupa cum veti observa) asa ca voi schita si-i voi lasa pe altii sa definitiveze.

iepoore-ep10.jpg
Iepoore – Episodul 10 (Cei 300 de iepuri) – Click pe imagine

P.S : Celelalte numere erau ceva mai amuzante, so don’t despair.

11 comentarii »

  1. Ideea suna foarte bine iar cateva poante de aici mi s-au parut amuzante. La ce cred ca ai putea lucra este numele personajelor. E doar o parere personala dar par a fi scoase din bolboroselile copiilor si nu ma atrag in mod deosebit.

    O solutie mai buna e poate un comic scurt in cam 3-4 slide-uri, in genul Pid’Jin si bugbash. Comic-urile lungi cu mult text tind sa ma plictiseasca, mai ales daca povestea e progresiva cu o singura poanta la final.

    Vezi xkcd pentru umor in pachete mici, pe alocuri matematic 🙂

    Comentariu de tsk — August 12, 2007 @ 9:52 am | Răspunde

  2. Pai asta era ideea : Happy Tree Friends meets Southpark meets Krossfire’s Childhood.

    O sa vad daca primesc destul feedback si schimb si gagurile.

    Comentariu de krossfire — August 12, 2007 @ 10:03 am | Răspunde

  3. Please, please nu te mai lua de gay people…it’s really NOT funny… i hate it!

    Comentariu de Ioana Sima — August 13, 2007 @ 9:02 am | Răspunde

  4. Pai nu m-am luat de gay people, tina era 300, care chiar e plin de homoerotism…ohh..and gay humour is funny as long as they have ”gay pride”. Si asa am fost socat zilele trecute sa aflu ca scriitorul, scenaristul, producatorul si uneori game designerul Clive Barker este gay. Oricum, o sa ocolesc (ca si pana acum) aluziile homoerotice din cateva dintre creatiile slae 😀

    Comentariu de krossfire — August 13, 2007 @ 9:05 am | Răspunde

  5. TSK : Ctrl-Alt-Del ramane in opinia mea ”Best of The Best” 🙂

    Comentariu de krossfire — August 13, 2007 @ 9:06 am | Răspunde

  6. Seamana cu iepurele meu, doar ca al meu e mai gras :D. Chiar… exista pe undeva prin Bucuresti vreun club al posesorilor de iepuri?

    Comentariu de Constantin Barbu — August 22, 2007 @ 2:17 pm | Răspunde

  7. Man, si eu vreau sa-mi iau un iepure. Exista ceva posesori prin Buc. Stiu ca exista un mini club prin Valcea, deci trebuie sa fie si in Buc 🙂

    Comentariu de krossfire — August 22, 2007 @ 2:26 pm | Răspunde

  8. Daca-ti iei femela poate ne incuscrim :D. Pot sa iti recomand mai multe locuri de unde poti sa iti iei iepure din Bucuresti si am si tips despre intretinere (din experienta zic…). Al meu e luat de la Universitate, l-am luat ieftin (20 lei) si a crescut foarte frumos si sanatos.

    Comentariu de Constantin Barbu — August 22, 2007 @ 2:48 pm | Răspunde

  9. Stiu si eu de unde sa iau..dar cum nu stau singur in apartament, inca nu ma risc. Stiam si tips dar nu strica in plus 🙂

    P.S : Nu stiu de ce akismet iti modereaza comentariile !

    Comentariu de krossfire — August 22, 2007 @ 2:56 pm | Răspunde

  10. akismet?

    Comentariu de Constantin Barbu — August 22, 2007 @ 3:02 pm | Răspunde

  11. Da…nu stiu de ce spam catcher-ul de pe wordpress.com te punea la moderare :(.

    Am rezolvat 😀

    Comentariu de krossfire — August 22, 2007 @ 3:15 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

