Kro$$fire’s Blog

August 11, 2007

Nicolaescu ne iubeste

Filed under: Social, Cultural, Politic — krossfire @ 4:12 pm

Alalteieri am primit un pliculet sigilat cu sigla ”Guvernul Romaniei”. Initial am crezut ca m-au gasit dar cand am vazut Ministerul Sanatatii am realizat despre ce era vorba : Despre mana duioasa a unuia dintre cei mai mari tepari de la ora actuala din Romania, Eugen Nicolaescu.

Domnul, sub o semnatura multiplicata ne asigura ca ”sanatatea noastra este cea mai importanta” si ne indeamna sa mergem la medic pe baza unor taloane care arata ca niste bonuri de masa gigantice. Primul talon asigura un control gratuit iar al doilea, talonul de analize, este utilizabil daca medicul de familie considera acest lucru necesar. Scrisoarea cu indicatii este cel putin ilara : Nu mancati inainte de analize ne spune absolventul de ASE Nicolaescu.

Initiativa, in ansamblu laudabila nu ne va feri de gafele si micile spagi dupa cum mi-au demonstrat-o doi colegi care chiar ”s-au verificat” prin iulie. In acest timp Ministerul Sanatatii semneaza contracte de zeci de milioane de dolari cu firme austriece pentru ”evaluarea starii spitalelor judetene”.

P.S : Postul asta a fost scris pe fuga asa ca voi arunca si ceva ”totally unrelated facts” – ieri noapte Valcea a trecut printr-una dintre cele mai nasoale furtuni pe care le-am vazut si recenta aparitie intr-un interviu a celor de la Linkin Crap ii face demni de parodia asta.

11 comentarii »

  1. dacă te gândeşti că în momentul de faţă fişele de analiză sunt, adeseori, completate „după ureche”, de câte o asistentă plictisită, chiar şi în cabinetele particulare, cum va fi atunci când se vor vedea puse în faţa atâtor cereti de analize?
    să vezi ce popor sănătos o să rezulte din toată povestea asta! bine că avem bani şi ne permitem să plătim analize false pentru tot omul.

    Comentariu de blackmetal — August 11, 2007 @ 4:30 pm | Răspunde

  2. Asta e si problema…va iesi un popor sanatos si un ministru curat !

    Comentariu de krossfire — August 11, 2007 @ 4:39 pm | Răspunde

  3. De ce de fiecare data cand se vorbeste de Nicolaescu trebuie precizat si ca este absolvent de ASE?! Un bun ministru trebuie sa fie in primul rand un manager excelent si abia apoi un profesionist desavarsit domeniul lui de activitate, si din cate stiu eu la medicina nu se studiaza managementul! Nu sunt fan Nicolaescu insa ma irita groaznic de tare ideile preconcepute.

    Comentariu de Placebo87 — August 11, 2007 @ 6:56 pm | Răspunde

  4. A facut destule gafe vizavi de profesia de medic incat sa se poata aminti ca e absolvent de ASE si ca nu are ce cauta in postul pe care-l ocupa. Un manager bun si cu experienta in domeniu ar fi fost Sorin Oprescu care din pacate este parte dintr-un partid foarte greu de luat in serios.

    Comentariu de krossfire — August 11, 2007 @ 7:13 pm | Răspunde

  5. Când nu suntem băgaţi în seamă, de ce nu suntem, când suntem, de ce suntem…

    Comentariu de lucianv — August 11, 2007 @ 7:20 pm | Răspunde

  6. Indiferent cate gafe a facut, faptul ca este absolvent de ASE nu mi se pare un argument solid pentru a-l decalifica. Mai degraba as spune ca e o rautate gratuita.

    Comentariu de Placebo87 — August 11, 2007 @ 8:08 pm | Răspunde

  7. Băi Krossfire, singurul lucru bun pe care l-a făcut Nicolăescu a fost de fapt şi cel (mai) criticat: atunci când l-a demis pe „competentul” fiu de general securist Oprescu dintr-una din numeroasele funcţii pe care le avea.
    În rest, sunt de acord cu tine. Ăsta nu e ministru al Sănătăţii, ci mai degrabă al Îmbolnăvirii (de nervi), că ne scoate din sărite pe toţi. Un parvenit şi-un bou.

    Comentariu de radugo — August 11, 2007 @ 9:27 pm | Răspunde

  8. Da, cunosc istoria lui Oprescu insa ca ministru al sanatatii consider ca ar putea fi mai competent, daca n-ar tine cu dintii de PSD si de trecutul sau.

    Comentariu de krossfire — August 12, 2007 @ 5:23 am | Răspunde

  9. pai Nicolaescu asta e incompetent rau …..nu e ministrul sanatatii…la cum conduce ministerul e ministrul mortii

    Comentariu de irimusvlad — August 12, 2007 @ 10:43 am | Răspunde

  10. nu pot spune ca-mi place Nicolăescu, ca e un superministru, dar nu m-as lega de pregatirea profesionala pe care o are. Asa cum zice si Placebo nu stiu cat, nu trebuie sa fi terminat medicina ca sa conduci acest minister al sanatatii. Observ ca se straduieste sa faca ceva, atat cat poate, pt. ca-l mananca medicii, care au clanul lor si unde nu poate patrunde nimeni. Sunt sigura ca dac-ar si fost sustinut de acest clan, s-ar fi facut mult mai multe lucruri in sanatate. Dar cum „corb la corb nu-si scoate ochii”, muuulta vreme ne vom lovi de un sistem sanitar nesanatos.
    Cat despre Oprescu, ca medic am inteles ca este bun, mi-e destul de simpatic, mi-ar fi si mai simpatic daca n-ar fi membru PSD si sunt convinsa ca ar fi avut mult mai mult credit din partea multora dintre noi daca nu s-ar fi bagat in politica. Cat priveste initiativa cu aceste fise sau cum s-or fi chemand ele, ca eu n-am primit inca, mi se pare buna. In acest fel, macar cateva analize ni le vom putea face gratuit, ca altfel trebuie sa platim totul.
    Ar fi mai bine, krossfire, daca ai initia o discutie despre sistemul asigurarilor de sanatate. Aici vad eu buba mare cat carul…

    Comentariu de pierde-vara — August 12, 2007 @ 10:48 am | Răspunde

  11. Ar fi prea lunga discutia pe tema asigurarilor 😦 (Si mai ales pe tema valabilitatii lor pe plan european)

    Comentariu de krossfire — August 12, 2007 @ 10:53 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

