Kro$$fire’s Blog

August 5, 2007

Florian Pittis [1943-2007]

Filed under: Anunturi si Stiri,Muzica — krossfire @ 1:30 pm

Nu imi place sa tin doliu pe blog pentru nimeni. La moartea lui Teoctist aproape am rasuflat usurat, pe Ralu Filip nu l-am cunoscut iar de Adrian Pintea mi-a parut sincer rau. Cu Florian Pittis se schimba treaba.Omul asta mi-a ghidat cumva copilaria prin eforturile lui de promovare a muzicii bune si dupa ”Cantece de Bivuac” am tot sperat sa-l mai vad inca o data pe scena cu Pasarea Colibri.

Daca ar fi sa incerc un necrolog nu stiu de unde as incepe. Pittis a fost de toate, de la om de radio, la folkist si actor. Un banal ”Odihneasca-se in pace !” nu ajunge. Noi, epigonii, mai mici si mai mari, cei ce incercam sa promovam rock-ul si muzica de calitate (desi nu stiu daca articolele si recenziile mele ma califica) avem o datorie morala fata de el de a-i tine amintirea vie.

Pentru un om care a infruntat regimurile zambind,
Jos palaria !

P.S : Daca pentru un om care in marea lui parte nu a facut decat sa indeparteze si mai mult o instiutie de publicul ei (ma refer la Teoctist) presa romaneasca a facut valuri timp de aproape o saptamana, pariez ca pentru Motu Pittis nici sa se documenteze nu se vor obosi. Pacat de ei, nu de el.

20 comentarii »

  1. R.I.P.

    Comentariu de Ioana Sima — August 5, 2007 @ 1:46 pm | Răspunde

  2. Dumnezeu sa-l ierte… Parerea mea e ca n-a murit si n-o sa moara niciodata.

    Comentariu de cropcircles — August 5, 2007 @ 1:52 pm | Răspunde

  3. In revista Sunete pe iulie-august apare si o masa rotunda unde alaturi de alti grei iubitori de muzica buna din Romania a stat si el la o tacla despre Rolling Stones.

    Voce inconfundabila de la Teleenciclopedia, un luptator, un om cu visuri superbe, un actor elegant, un cunoscator al sunetului si-un muzicant de exceptie…Un spirit aievea…Care va fi intotdeauna…

    N-a murit! A iesit doar din pacostea asta de trup care nu ne lasa sa simtim viata asta cum auzim in interior…Dincolo de madulare, sange si carne…

    […]

    Imi aduc de doua ori pe zi aminte ca suntem cinic de trecatori: cand transpir, cand vad muste pe branza si cand stau pe wc…

    […]

    Comentariu de Bjorker — August 5, 2007 @ 3:24 pm | Răspunde

  4. Esti tanar inca; declar ca toti sa stie
    Caci ochiul nu-ti mai este sclav in fata lumii
    Ai fost in noi un cantec sine die
    Ne-ai inflorit si carnea si ne-ai redat minunii.
    http://cristianpavel78.wordpress.com/2007/08/05/la-revedere-motule/

    Comentariu de cristianpavel78 — August 5, 2007 @ 3:29 pm | Răspunde

  5. Eu n-o sa uit niciodata interpretarea poeziei ”Ultima scrisoare” a lui Beniuc. Practic a inobilat poezia respectiva, printre singurele ok ale lui Mihai Beniuc.

    Comentariu de krossfire — August 5, 2007 @ 3:30 pm | Răspunde

  6. subscriu la parerile de rau pentru decesul lui Florian Pittis – e o mare pierdere pentru cultura romaneasca… insa indraznesc sa intreb un om care are aceeasi varsta cu mine: ce rau ti-a putut face tie raposatul Teoctist de ai rasuflat usurat la moartea lui?

    Comentariu de lunna — August 5, 2007 @ 6:56 pm | Răspunde

  7. Eu am o problema cu Biserica organizata iar atunci cand este condusa de un asemenea ipochimen, este si mai grav. NU e vorba de el in persoana ci de indivizii din media care l-au martirizat dupa ce anterior il injurau.

    Comentariu de krossfire — August 5, 2007 @ 6:59 pm | Răspunde

  8. ok, nici eu nu sunt o bisericoasa si nu cred in Biserica, ci in Dumnezeu, dar o atitudine onorabila pentru un om care nu stie ce a fost decat din auzite mi se pare tacerea. e doar o parere, dar nu mi-as fi permis sa spun ca am rasuflat usurata cand a murit un om, indiferent cat de ponegrit a fost… pentru ca din ce spui tu, cu el personal nu ai nimic, insa te deranjeaza oamenii din media care anterior il injurau si acum il martirizeaza: ok, nici o problema, dar te tii deoparte sau comentezi atitudinea lor, nu rasufli usurat ca s-a dus (pentru ca, intre noi fie vorba, cred ca lui ii e mai bine pentru ca nu il mai doare nimic).

    Comentariu de lunna — August 5, 2007 @ 7:05 pm | Răspunde

  9. Individul a facut foarte mult rau, de la bisericile daramate (cu martori vorbesc) pana la acuzatiile de pedofilie si frauda.

    Comentariu de krossfire — August 5, 2007 @ 7:19 pm | Răspunde

  10. tu cum faci diferenta dintre adevarat si inventat? pentru ca mie, una, mi-e extrem de dificil sa le diferentiez uneori. si atunci, ca sa evit greseala, tac.

    Comentariu de lunna — August 5, 2007 @ 7:22 pm | Răspunde

  11. Depinde de surse. SI am avut surse bune pana sa ajung la un agnosticism ciudat.

    Comentariu de krossfire — August 5, 2007 @ 8:00 pm | Răspunde

  12. Lasati-l naiba de BOR. Pitis a murit si intr-adevar este mai important.

    Comentariu de croco — August 5, 2007 @ 8:35 pm | Răspunde

  13. o moarte nu e importanta. pittis este, intr-adevar, important. dar moartea lui nu conteaza atata vreme cat el a ramas printre noi. stii ce conteaza? durerea, dar trece.

    Comentariu de lunna — August 5, 2007 @ 9:44 pm | Răspunde

  14. … „Sunt tanar, Doamna”…mi-a zis in May…ohhh, si l-am crezut..
    S-a dus putin sa se odihneasca, suflet tanar mareu, mereu… asa o sa ramana in amintirea mea, cand il iubeam in taina din randul cel mai de sus de la Bulandra… eram la INALTIME….amandoi..
    so be it…J.

    Comentariu de windwhisperer — August 5, 2007 @ 11:15 pm | Răspunde

  15. Mereu ma incalzeam cu gandul ca inca mai joaca si mai prezinta la radio3net , chiar daca nu prea mai apuc eu sa-l vad 😦

    Comentariu de krossfire — August 6, 2007 @ 5:31 am | Răspunde

  16. Ar trebui sa stii ca el a vrut altceva de la noi astia ce il jelim, fiecare in felul lui.A dorit sa stim ca ne iubeste, a vrut sa avem parte de lucrurile bune si a mai dorit ceva… cititi articolul meu si linkul aferent lui!
    Lunna inca ceva … nu fii prea iubitoare de lucruri pe care refuzi sa le vezi altfel doar pentru ca nu crezi ca merita sa le vezi asa, k`ey a.k.a. K`ey de foc 🙂 are si el motive zeci precum si eu am motive sute sa insinuez ca adevaratele pacate se fac acolo unde se cere limpede „curat ca lacrima” „fara pacate” „mirostenie” si „milostenie” fuck off cu toate astea 🙂

    Comentariu de cbogdan — August 6, 2007 @ 7:37 am | Răspunde

  17. Pittiş nu mai e nici tânăr, nici pletos şi nici măcar noncomformist. El e doar Nemuritor…

    Comentariu de lucianv — August 6, 2007 @ 7:45 am | Răspunde

  18. Nu-l jeles, il omagiez !

    Comentariu de krossfire — August 6, 2007 @ 12:15 pm | Răspunde

  19. Dupa o saptamana inca imi stapanesc cu greu lacrimile. Pentru ca nu am plans nici la moartea tatei, de aia.

    Comentariu de Gabi — August 11, 2007 @ 4:55 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

