Kro$$fire’s Blog

Iulie 15, 2007

Manelosaurus

Filed under: Diverse — krossfire @ 6:03 pm
Tags: , ,

M-am gandit ca postul meu anterior nu este chiar ”politically correct” asa ca m-am hotarat sa prezint o varianta noua a genezei manelistilor. Daca Tomus Manelarius ne prezinta varianta creationista, descoperirile mele recente sugereaza si o varianta evolutionista.

Urmatoarea imagine (click) este edificatoare :

manelozaurul2.jpg

Manelosaurus Rex se exprima in principal prin sunete precum ”Hep Heee” , ”Frrraaa Numrrr” si ”Lai Lai Lai”. Se presupune ca specia a disparut datorita marimii infime a creierului si a incapacitatii de a face altceva in afara reproducerii si datului de dedicatii altor manelozauri.

P.S : Cei doi manelozauri sunt in stadiu de analiza. Nu stiu cui apartine originalul (cei doi dinozauri normali, nemanelizati) imaginea neavand precizat autorul in baza de date despre dinozauri din care am luat-o. Totusi, daca preluati imaginea manelizata vreau link 😛

10 comentarii »

  1. bine ca nu au mai scris inca cateva sute de oameni texte de genul acesta si ca aduci tu ceva nou (sper sa nu sune ca si cum as avea ceva cu tine)

    Comentariu de scorojit — Iulie 15, 2007 @ 6:30 pm | Răspunde

  2. Ce texte ? Eu am demonstrat doar originea lor. Daca ai citit si postul precedent, actualul este o incercare de democratizare. A fost teoria creationista, acum e cea evolutionista.

    Comentariu de krossfire — Iulie 15, 2007 @ 6:32 pm | Răspunde

  3. Urmatoarea abordare sa fie una new age?
    :))

    Comentariu de Adi Calarasu — Iulie 15, 2007 @ 7:04 pm | Răspunde

  4. Da’ totuşi, o apologie a manelarului oropsit de intelectualime şi nu numai nu dezvoltă nimeni? Măcar aşa, din gică contrism. 😛

    Comentariu de bovanne — Iulie 15, 2007 @ 9:11 pm | Răspunde

  5. le lipseste martzanul manelozaurilor ,repede bagati in photoshop 🙂

    Comentariu de Clocky — Iulie 16, 2007 @ 4:59 pm | Răspunde

  6. e un bai mare acolo..ai uitat teancul cu bani..FN desigur, si lantul de 3 kile de aur de la gatul gros…

    Comentariu de gabriel — Iulie 16, 2007 @ 7:54 pm | Răspunde

  7. Dragă d-le Vlad, mă întorc pe meleagurile dumnitale şi văd că încă te confrunţi cu maneaua.
    Dacă nu mă-nşeală memoria, acum două-trei luni, de când nu am mai citit blog-ul dumnitale decât în grabă, subiectul la ordinea zilei era acelaşi. Mitologii ale manelelor, acum reptile uriaşe cu acelaşi nume – ştiam că discutatul pe larg despre un subiect aduce şi prietenia cu subiectul, oricare ar fi fost părerea iniţială a celui care discută. Comportamentele obsesive dau naştere unui ataşament neaşteptat, iar eu nu glumesc când scriu rândurile astea. Şi cât m-ar bucura (dacă tot ai făcut dumneata protoistoria manelei, eu profeţeam viitorului ei) ca într-un număr de ani să ne putem lăuda deschis cu subiectul ăsta, în cazul în care or să se-ndrepte lucrurile şi muzica asta foarte neşlefuită ar lua-o pe făgaşul bun! Pân-atunci, propun să ne vedem de ale noastre, dacă tot nu le înţelegem pe ale lor (manelozaurilor). Şi nici bine pe ale noastre – avem dovadă.
    Nu sunt rău.

    Comentariu de wehaveheaven — Iulie 17, 2007 @ 9:05 am | Răspunde

  8. Ultimul subiect nu mai are treaba cu manelozaurii…oricum cele doua subiecte erau ”de stoc” 🙂

    Comentariu de krossfire — Iulie 17, 2007 @ 9:58 am | Răspunde

  9. weekendul trecut am avut surpriza de a asculta o manea pe ritm de jazz. manelozaurii astia se pregatesc sa mestece-si-sa-scuipe toate genurile muzicale

    Comentariu de diana — Iulie 17, 2007 @ 12:27 pm | Răspunde

  10. Foarte bine! Tocmai într-acolo se-ndreaptă aşteptările mele.

    Comentariu de wehaveheaven — Iulie 17, 2007 @ 6:47 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

