Kro$$fire’s Blog

Iulie 10, 2007

Avem un filmulet…

Filed under: Anunturi si Stiri — krossfire @ 9:54 am

Avem si noi un mini filmulet de prezentare pe blogul Gandeste in Stil Metropolitan :

Este putin nefinisat , autorii nu sunt printre cei mai inspirati insa cred eu ca transpare ideea unei alternative. Acesta este doar un preludiu pentru seria de filmulete (viitoare virale sper) ce urmaresc promovarea BMB si a festivalului. Intentionez sa folosesc si material filmat in stilul reclamelor.

Sunteti liberi sa puneti filmuletul in blog (v-am fi chiar recunoscatori) atata timp cat nu modificati nimic din interiorul sau. (Cam greu, dar merita precizat – poate puneti si un link la blogul colectiv, daca doriti)

P.S : Melodia ii apartine lui Johann Pachelbel , celebra Canon in D Major. Filmul este doar primul din serie.

13 comentarii »

  1. Think metro!

    Mi-a plăcut prezenţa boemului Guţă printre personalităţi ca Lucian Blaga sau Macedonski. 🙂 Hai-lele, fără număr!

    Comentariu de bovanne — Iulie 10, 2007 @ 10:18 am | Răspunde

  2. :/ ai gresit la adresa blogului tau ai pus http:\\ in loc de //. filmuletul e dragut

    Comentariu de scorojit — Iulie 10, 2007 @ 12:48 pm | Răspunde

  3. Pai n-are importanta , ca oricum la tastare se prinde omul 🙂

    Comentariu de krossfire — Iulie 10, 2007 @ 12:50 pm | Răspunde

  4. =))) guta
    in afara de guta, e misto filmuletu`

    Comentariu de albastra — Iulie 11, 2007 @ 7:10 am | Răspunde

  5. bravo…smart ideea!

    Comentariu de blogmeaway — Iulie 11, 2007 @ 7:33 am | Răspunde

  6. Pai asta era ideea..pentru unii liricam moderna este Nicolae Guta. Noi iti oferim alternative valabile, culturale 🙂

    Comentariu de krossfire — Iulie 11, 2007 @ 8:19 am | Răspunde

  7. :)) am inteles faza

    Comentariu de albastra — Iulie 11, 2007 @ 8:24 am | Răspunde

  8. Scuze, dar ma cam speriase ideea ca filmul meu nefinisat ar putea fi neclar ca mesaj 😦

    Comentariu de krossfire — Iulie 11, 2007 @ 8:25 am | Răspunde

  9. nu`i problema, doar k e funny faza 😀

    Comentariu de albastra — Iulie 11, 2007 @ 8:30 am | Răspunde

  10. inca mai speram :))))))))

    Comentariu de baghy — Iulie 12, 2007 @ 3:18 pm | Răspunde

  11. oooo daaa… =)) cum de nu s-au gandit sa bage si Eminescu sau Blaga versurile lor pe ritmuri de manele??? ar fi avut mai multi fani=))

    Comentariu de danazet — Iulie 16, 2007 @ 8:07 am | Răspunde

  12. […] un material nou. Nu este chiar vorba de un material nou ci de o versiune imbunatatita si refacuta a filmuletului astuia […]

    Pingback de Inca avem un filmulet… « Kro$$fire’s Blog — Septembrie 10, 2007 @ 8:19 pm | Răspunde

  13. […] un material nou. Nu este chiar vorba de un material nou ci de o versiune imbunatatita si refacuta a filmuletului astuia […]

    Pingback de Krossfire’s Blog » Inca avem un filmulet… — Februarie 4, 2008 @ 6:40 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

