Kro$$fire’s Blog

Iunie 29, 2007

La o bere…

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 2:21 pm

Incepe sa ma intrige din ce in ce mai mult conceptul de ”iesit la o bere”. Nu bautura galbena obtinuta din malt\hamei si apa constituie obiectul meu de interes ci efectiv conceptul de a ”iesi la o bere”.

E weekend, vrei sa te relaxezi…ce faci ? Iti iei prietenii la o bere ! Nu consum bere insa ideea in sine pare justificata. E normal, vrei sa te relaxezi sa mai povestesti cate ceva cu vechii amici. Uneori, aici apare o problema : Ce se intampla cu cei care ies la bere o data sau chiar de doua ori pe zi ? Ce naiba au oamenii astia (cartieristi, pensionari, someri) sa-si spuna atat de des ? Pot sa iasa la o bere, la o tuica, la un vin, la un pahar de spirt…dar de ce ? Probabil asta constituie o metoda de a umple timpul liber si de a cheltui banii pe care nu-i au. (Evident ca nu-i au din moment ce de doua ori pe zi simt nevoia sa se duca la
o bere).

Majoritatea discutiilor de ”la bere” se rezuma la ”Ce ai mai facut in ultima vreme ?” si eventual la femei, daca vidul intelectual te cotropeste. Dar ce mai puteai sa faci, ce femei sa mai vezi, de-azi noapte pana azi-dimineata ? Nu cred ca cineva discuta la o bere concepte de teoria relativitatii restransa sau despre faptul ca ejacularea unui delfin ar putea decapita un om (I’m serious).

Ce anume aveti sa va spuneti oameni ? Puteti sa aveti o discutie inteligenta la o astfel de intalnire. Pana la urma face parte din comportamentul nostru ca fiinte sociale dar cand petreci 50% din timp in bar, cand nu stiti sa faceti decat mistouri ieftine (”caterinca” daca vreti), cultura voastra este o varza totala (daca e) iar subiectele de discutie se limiteaza la femei, fotbal si la politica pe care nu o intelegeti …apare intrebarea : De ce ? Raspunsul este evident : Pentru a impartasi si celorlalti axioma scarpinatului in fund…

Mentionez : Nu sunt impotriva iesitului ”la o bere” (pe care de altfel il practic, doar ca fara bere si doar atunci cand simt nevoia unei iesiri si evident, a unei discutii inteligente) insa asta nu poate deveni o ocupatie generala ! Pentru multi deja a devenit o scuza sau un mod de a parea ”cool”.

P.S : As putea spune ca lipsa culturii este suplinita printr-un afect rudimentar…dar parca nu-mi vine.

11 comentarii »

  1. Mănânci ca să trăieşti, trăieşti ca să ieşi la bere…

    Comentariu de LucianV — Iunie 29, 2007 @ 6:22 pm | Răspunde

  2. Iesi la un hug?

    Comentariu de Emma — Iunie 29, 2007 @ 9:35 pm | Răspunde

  3. Eu ma duc doar pentru bere,bautura obtinuta din malt,hamei si apa.Generalizezi in paragraful care incepe cu „majoritatea discutiilor”!Pe langa femei,sport am prins la bere si discutii despre teoria relativitatii si gauri negre!Ne-am simtit bine chiar daca nu am ajuns la nicio concluzie!Aseara la bere am discutat despre televiziunea digitala de la BOOM!De ce stai pe forum?Pentru ca vrei sa discuti right?Right!La bere e la fel numai ca ai si berea!

    Comentariu de bere — Iunie 30, 2007 @ 10:37 am | Răspunde

  4. Da..dar de cate ori ? Si eu la ultima iesire (de acum doua zile) am discutat despre cat de varza este drapelul de pe o instiutie de langa Cismigiu…dar nu as fi facut asta de 2-3 ori pe zi cu scuza ca ”am mers la o bere cu baietii”. Fuck, imi pot trai si viata la o bere asa…

    Comentariu de krossfire — Iunie 30, 2007 @ 10:41 am | Răspunde

  5. Vlad, iesim pe la 6 la o bere ?

    Comentariu de wpolitika — Iulie 1, 2007 @ 10:12 am | Răspunde

  6. hmmm…ai dreptate; mie personal nu-mi place berea :D, dar ies la un suc aproape zilnic si se gasesc tot timpul subiecte noi de discutie, da’ de 2-3 ori pe zi e deja ocupatie de ratat;

    Comentariu de andy — Iulie 1, 2007 @ 11:36 am | Răspunde

  7. Eu la bere mi-am găsit colaborarea care durează şi acum la TV Mania, am cunoscut oameni noi, am aflat veşti despre colegi de care nu mai ştiam nimic, mi-au venit idei bune pe care le-am pus în practică etc.

    Ce întrebi tu e ca şi cum ai întreba „De ce dracu dau rockerii ăia din cap la concert?”

    Comentariu de George — Iulie 2, 2007 @ 7:38 am | Răspunde

  8. Nu , e mai degraba un : De ce dau rockerii aia 90% din timp din cap ? Nu am treaba cu berea (pentru ca in ultima vreme am iesit destul de des) ci cu berea ca mod de viata !

    Comentariu de krossfire — Iulie 2, 2007 @ 8:34 am | Răspunde

  9. Nu am treabă cu rock-ul, ci cu rock-ul ca mod de viaţă. Aşa o fi început şi Hitler?

    Comentariu de George — Iulie 2, 2007 @ 8:37 am | Răspunde

  10. Cred ca Hitler a inceput cu : Nu am treaba cu evreii , ci cu jidanii…

    Pur si simplu incercam sa subliniez ca sunt oameni care gasesc ”berea” ca scuza pentru orice activitate : Nu pot, ma duc la o bere…ies la o bere..etc.

    Comentariu de krossfire — Iulie 2, 2007 @ 9:56 am | Răspunde

  11. Poate ar trebui adaugat ca obiceiul „hai la o bere” il gasim in anumite cercuri sociale si nu oriunde printre oameni, in orice caz, cum spui si tu „nu am nimic cu iesitul la o bere” dar parca cei pe care ii vezi pe terase , beau bere pana miros a shosete nespalate ( spunea o prietena despre cei care beau bere ), nu fac nimic altceva decat sa se simta bine, sau asa spun ei,aprecierea mea este zero pentru sportul asta, consider berea ca pe apa, un lichid cu alcol, gust aparte care potoleste setea, setea o potolesti cu o sticla nu pana numai mergi, si aici vreau sa adaug ca alcoolul modifica personalitatea

    Comentariu de cbogdan — August 4, 2007 @ 1:39 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

