Kro$$fire’s Blog

Iunie 29, 2007

BAC ?

Filed under: Social, Cultural, Politic — krossfire @ 8:18 am

Hmm..azi dimineata, prin intermediul unui vechi amic am aflat ca la BAC-ul de anul acesta, la proba de limba si literatura romana, cineva a tras o varianta care-i va aduce damnarea unei generatii ….si anume ”Caracteristicile limbajului intr-o poezie traditionalista studiata/Imaginarul poetic traditionalist – Text suport : Ion Pillat – Aci sosi pe vremuri sau Vasile Voiculescu – In Gradina Ghetsemani   

Desi Voiculescu mi-a placut foarte mult ca prozator, inca nu pricep : Cine si cu ce scop face subiectele astea ?

P.S : Cred ca mai vine o poezie cand am timp si chef 😛

12 comentarii »

  1. Vai de capul lor saracii!!!!!!!!!! Cred ca adio 9,80 la romana daca mi-ar fi picat subiectul asta 😦 de fapt, cred ca adio bac 😀 Mi-ai dat emotii acum ca am un prieten care da…

    Comentariu de Ioana Sima — Iunie 29, 2007 @ 8:21 am | Răspunde

  2. Asta ziceam si eu…really weird !

    Comentariu de krossfire — Iunie 29, 2007 @ 8:22 am | Răspunde

  3. Mare chestie!

    Nu văd de ce ar fi nasol. Nota de la Bac nu contează în mod absolut, ci relativ. A, contează doar în cazul în care pici… dar la română poţi trece fără să te atingi de ultimul subiect 🙂

    Comentariu de Vlad — Iunie 29, 2007 @ 9:55 am | Răspunde

  4. Hmm..cam ai dreptate. Si eu am avut medie mare la BAC. Am intrat la trei facultati (bragging)..la niciuna nu-mi trebuia BAC-ul 😉

    Si pana la urma subiectul asta nu era intangibil. Noi am avut la oral unul foarte similar asa ca daca imi pica nu cred ca ma usca atat de tare.

    Comentariu de krossfire — Iunie 29, 2007 @ 9:57 am | Răspunde

  5. Am invatat si „In Gradina Ghetsemani”. Prea putin ma gandeam ca are sa pice. Relativ simpla proba scrisa la romana…relativ 9 si ceva…:P

    Comentariu de serafimii — Iunie 29, 2007 @ 5:49 pm | Răspunde

  6. Anu’ trecut nici nu invatasem „Aci sosi pe vremuri”. La „In gradina Ghetsemani” cred ca ma descurcam… oricum, tare ciudat.

    Comentariu de Julia — Iunie 29, 2007 @ 6:24 pm | Răspunde

  7. […] Proba 3. Mai bine nu… Published June 29th, 2007 Evaluare , Dorinte , Liceu , Prostia Omenească , LiveBAC , Bacalaureat 2007 , Scholl , Din Puţul Gândirii , High School , Cultura , LOL , Graduation , BAC , Life Acum ~2 ore scapasem! Acum ~5 ore, primisem subiectul. Cand am auzit 78 am ramas cu gura cascata. Cand l-am citit am ridicat mainele in sus si mi-a venit sa injur. […]

    Pingback de Proba 3. Mai bine nu… « Stas Sushkov on wordpress.com! — Iunie 30, 2007 @ 1:01 am | Răspunde

  8. Foarte, foarte urata partea a III-a.Nimeni nu se astepta la asa ceva.Mie una mi-a stat inima cand am vazut 😦 .
    Totusi, partea I a fost mai usoara decat in alte variante.O fi vreo teorie a compensatiei:P.Uof…

    Comentariu de Ana — Iunie 30, 2007 @ 5:52 am | Răspunde

  9. Mda…nasol frate. Din ciclul: Cum sa ii mai punem pe micuti in dificultate, un nou episod de varietatii cu profesorii din Romania.

    Comentariu de smarcastik — Iunie 30, 2007 @ 11:22 am | Răspunde

  10. E trist ca prea putini il citesc si apreciaza pe Voiculescu.E o comoara literara si spirituala de care nu te mai saturi.

    Din bacate in 2007 conteaza prostia de bac la majoritatea admiterilor.

    Comentariu de Emanuel — Iunie 30, 2007 @ 12:07 pm | Răspunde

  11. Ca prozator este intr-adevar underrated. Mi se pare ca face de departe cam 90% dintre maimutoii care freaca menta pe scena prozei autohtone.

    Nici ca poet nu era rau. Ultimele sonete mi-au placut destul de mult 🙂

    Comentariu de krossfire — Iunie 30, 2007 @ 12:32 pm | Răspunde

  12. Eu am avut la oral gradina Ghetisman… si nu a fost chiar atat de nashpa. Numai ca majoritatea tinerilor invata 3 romane pentru BAC si cam acolo e totul…

    Comentariu de wpolitika — Iulie 1, 2007 @ 10:10 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

