Kro$$fire’s Blog

Iunie 24, 2007

Mi-a furat femeia nordul…

Filed under: Fără categorie — krossfire @ 6:19 am

Ok, probabil va amintiti de cei de la Alternosfera. Acum vreo 2 ani pluteau rataciti pe Atomic (sau cum s-o mai fi numind) cu videoclipul ”Wamintirile”. Nu era rea piesa…nici fantastica insa videoclipul era cel putin interesant. Au continuat cu un videoclip la piesa 511 de pe acelasi album, ”Orasul 511”, piesa care-mi semana a Linkin Crap..ahh Linkin Park.

Alternative-ul practicat de ei isi trage sevele din activitatea multor trupe (este inspirat in special de scena alternative ruseasca) insa nu este ceva iesit din comun. Ce imi atrage mie atentia la ei este vocea solistului care cuplata cu accentul suna chiar interesant.

Acum o saptamana trupa a lansat in Republica Moldova un nou album, ”Visatori cu plumb în ochi” , numit si ”Ultima scrisoare pentru femeia nordica”.

Un sample de pe album este videoclipul pentru piesa ”Femeia nordica ” (multumita lui Bogdan) :


P.S : I-am vazut intr-un concert si pareau foarte ”plini de viata” insa nu ma pot pronunta inca. Nu sunt fan alternative insa macar oamenii astia incearca sa faca ceva. (Noi in schimb incercam sa promovam pe-afara trupe ca Voltaj…deci ?)

10 comentarii »

  1. dpdv financiar e mai indicat sa promovezi trupe ca Voltaj decat altele…si ce icare promoveaza trupe in strainatate vor un singur lucru: bani ! obisnuieste-te cu ideea ca in ziua de azi nu intereseaza pe nimeni daca faci muzica buna, ii intereseaza doar sa se vanda.

    Comentariu de andy — Iunie 24, 2007 @ 9:50 am | Răspunde

  2. Eu sunt foarte ”pro-comercial” insa comercial nu inseamna si prost. Nu sunt americanii un model. Oamenii astia s-ar vinde in prostie, dar n-are cine sa-i promoveze. A avut cine-i promova pe O-Zone in tara si chiar in afara…dar pentru trupe de genul asta nu se gaseste nimeni.

    Nu am spus ca ar avea cine stie ce talent si ca ar fi o mega trupa, dar ei chiar incearca …spre deosebire de Voltaj, Directia 5 si altii.

    Comentariu de krossfire — Iunie 24, 2007 @ 10:00 am | Răspunde

  3. E trist ca noi promovam trupe ca Voltaj in afara.SI O-zone a avut un succes de scurta durata.Nici eu nu sunt pro muzica de tip comercial.Prefer muzica mai putin promovata, dar care are un mesaj puternic.

    Comentariu de roxanik — Iunie 24, 2007 @ 10:19 am | Răspunde

  4. acum cateva zile ascultam wamintirile si ma intrebam daca au murit de tot..

    Comentariu de scorojit — Iunie 24, 2007 @ 1:19 pm | Răspunde

  5. aşa „Linkin Crap” cum sunt, Alternosfera e o trupă melodioasă şi mie îi place mult. Voltaj?… în partea ceastălaltă a Prutului nu este vreun echivalent la Alternosfera. poate Voltajul din anii ’80, care erau un amestec de Timpuri Noi şi Iris (tot din acele timpuri).

    Comentariu de radugo — Iunie 24, 2007 @ 6:46 pm | Răspunde

  6. Da…sunt faini Alternosfera. Voltaj era contraexemplul meu 🙂

    Voltajul anilor 80′ il aveau la voce pe Minculescu, erau altceva.

    Comentariu de krossfire — Iunie 24, 2007 @ 7:42 pm | Răspunde

  7. Mie-mi plac mult piesele lor vechi, de dinainte ss scoata primul album.

    Comentariu de Vlad — Iunie 25, 2007 @ 11:43 am | Răspunde

  8. Eu nu as asemui Voltaj Cu O-zone. Ozone era o trupa cu muzica usoara, fara mesaj, fara pretentii, fara nimic, cantau niste jinagluri banale, strict comerciale. Voltaj are si pretentii dom’le! Astia isi inchipuie ca sunt chiar o trupa de muzicieni…iti vine sa crezi?! Cika au si versuri…penibili…

    Comentariu de smarcastik — Iunie 25, 2007 @ 7:15 pm | Răspunde

  9. Nu ,e mai grav ca Voltaj se crede trupa de rock ! In rest, nu ma deranjeaza…

    Comentariu de krossfire — Iunie 25, 2007 @ 7:22 pm | Răspunde

  10. HELLO WE ARE AN ELECTRO-ROCK BAND FROM ROMANIA WE ARE CALLED THE OCEANVIEW WE HAVE JUST RECORDED A DEMO CD WITH 6 SONGS. .THE BAND HAS 3 MEMBERS AND WE PLAYED MANY LOCAL GIGS ACHIEVING A BIG SUCCES.IF YOU’LL FIND OUR MATERIAL INTERESTING AND YOU WISH TO COLABORATE WITH US PLEASE DO CONTACT US.TEL 0040742845052
    HERE IS OUR MYSPACE url link.when you can HEAR our songs AND SEE US.
    myspace.com/theoceanviews
    or this link :
    http://www.showcaseyourmusic.com/theoceanviews
    http://ravenentertainmentpromotions.com/ioancodrutinterview.html

    Comentariu de cody — Octombrie 22, 2007 @ 8:27 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

