Kro$$fire’s Blog

Iunie 5, 2007

Datul din buric…in stil metal

Filed under: Muzica — krossfire @ 7:35 pm
Tags: ,

Manelistii dau din buric, poperii dau din buric, hip-hoperitele dau din buric (uneori), houserii dau si ei (ele) din buric cand mai apuca…de ce sa nu dea si metalistii nostri din buric ?

Ia urmariti solista (care are vreo 20 de secunde de cantat pe piesa asta) de la trupa finlandeza Battlelore :

Kaisa pe numele ei, solista este o tipa chiar draguta. Sta cam slabut la voce si la miscare scenica in timp. Link-ul il gasisem pe softpedia iar concluzia ii apartine lui Ireth. Fata da din buric in stil metal ! (Mai nasol e ca face asta si in videoclipurile trupei, nu doar live)

P.S : Trupa Battlelore a devenit destul de celebra in Finlanda si nu numai. Datorita look-ului bizar, au inceput sa apara figurine de plastic cu membrii trupei.

13 comentarii »

  1. Dumnezeule…
    Şi asta vizavi de cum cântă…sau ce face ea acolo…
    Dar, sincer, nici măcar faptul că arată cumva bine nu o salvează de la dezastru…

    Comentariu de DeMaio — Iunie 5, 2007 @ 9:27 pm | Răspunde

  2. La mufa nu e foarte draguta dar miscarile alea-s cam horny…bine, eu nu prea vad o elfa dansand asa dar….who cares cand danseaza Kaisa asta:D. Si imi place si cum suna muzichia:)

    Comentariu de scorojit — Iunie 6, 2007 @ 5:03 am | Răspunde

  3. Gata, acum m-am prins si eu…

    O prefer pe tipa de la clape.

    Comentariu de Emma — Iunie 7, 2007 @ 7:31 am | Răspunde

  4. eu cred ca e lovita de filoxera =))

    Comentariu de copilaberant — Iunie 11, 2007 @ 5:59 pm | Răspunde

  5. cu tipa n-am nimic…in schimb terminatii aia din cadrul trupei sunt penibili si fac rock-ul de ras…ce dreq e cu ragetele alea ?? aia-i voce de om talentat ?? cat despre chitaristi, sa fim seriosi, nu-ti trebuie prea mult talent sa canti in halul ala

    Comentariu de andy — Iunie 19, 2007 @ 2:53 pm | Răspunde

  6. Surprinzator, ala e cel mai bun album Battlelore. Riffurile de chitara sunt super simpliste iar vocea tipului suna ok pe album…ceva mai prelungita…tipa e slabuta live dar are momentele ei de gratie. Compozitiile sunt peste mediocru in general insa lirica (Lord of The Rings) si unele prestatii nu o arata. Trupa ar functiona ok si fara individul care grohaie.

    Sunt doua tipuri de oameni care ”grohaie” (fac growling vocals) :

    -Aia buni : Adica vocea lor inspira teama sau merge in tema cu muzica (mai complexa).Isi lucreaza vocea similar cu anumiti cantautori. Stiu sa o moduleze (Petri Lindroos) si sa treaca din clean singing in growling

    -Aia prosti : Isi pierd vocea dupa un timp si in general abordeaza stilul asta pentru ca nu gasesc ceva mai bun de facut.

    Comentariu de krossfire — Iunie 19, 2007 @ 6:00 pm | Răspunde

  7. dupa parerea mea, toate riff-urile din black sunt simpliste, cel putin dpdv al tehnicii; oricum ii admir mai mult pe B.B. King, Steve Vai, Joe Satriani, si altii de teapa lor; adica astia macar au o tehnica, nu zdrangane ca disperatii pana sar corzile; vocea „grohaita” u-mi place oricum, indiferent de cat de bun este solistul la modularea vocii

    Comentariu de andy — Iunie 19, 2007 @ 9:16 pm | Răspunde

  8. Nu chiar (referitor la riff-urile de black nu la cei amintiti de tine, care sunt intr-adevar niste monstri sacri ai muzicii). Sunt trupe din zona black si viking (gen Eternal Tears of Sorrow – astia deja o dau spre power, Ensiferum si alti cativa) care intra la categoria ”super skill”. Sa nu uitam ca unul dintre cei mai rapizi bateristi din Europa este Hellhammer, baterist intr-o groaza de trupe de black.

    Comentariu de krossfire — Iunie 20, 2007 @ 4:52 am | Răspunde

  9. Bine ,aici nici macar nu e vorba de black. E o amestecatura intre gothic, power metal si death – ei cu asta se si lauda, ca nu pot fi catalogati.

    Comentariu de krossfire — Iunie 20, 2007 @ 6:00 am | Răspunde

  10. acu mi-a pciat fisa..o cunosti pe Ireth? vai ce lume mica

    Comentariu de copilaberant — Iunie 20, 2007 @ 12:06 pm | Răspunde

  11. poate ai dreptate…nu sunt un mare cunoscator al trupelor black (desi am ascultat si io cva black in „tinerete”) dar s-ar putea totusi sa exista si trupe black cu un sound mai aparte; pe vremea cand ascultam black imi placeau la nebunie immortal si dimmu borgir (astia mai mult pt versurile care se contopeau cu creierul meu subdezvoltat de pe-atunci :))) aaa, si desigur Dark Funeral si Venom (care desi sunt considerati intemeietorii black metal-ului aveau un sound mai degraba heavy)

    Comentariu de andy — Iunie 20, 2007 @ 2:01 pm | Răspunde

  12. Hmm…intemeietorii ar fi Venom (care erau ei cam trash cu influente..dar au dat numele genului), Celtic Frost si de ce nu Mayhem si chiar Bathory (care practic au inventat viking metalul).

    Am mai scris putin pe tema, aici :

    https://krossfire.wordpress.com/2007/01/20/death-vs-black-ba-inculturistilor/

    Comentariu de krossfire — Iunie 20, 2007 @ 4:34 pm | Răspunde

  13. […] -Datul din buric…in stil metal – scurt, dar inovator […]

    Pingback de Best of Krossfire - 4th Edition « Kro$$fire’s Blog — Iulie 3, 2007 @ 4:28 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

