Kro$$fire’s Blog

Mai 26, 2007

Ce vor femeile…si barbatii, printre altele

Filed under: Anunturi si Stiri,Diverse — krossfire @ 2:52 pm
Tags: ,

Dupa nihasa si mai recent demaio, m-am decis si eu sa verific search-urile Google ce au dus la blogul meu din ultimele sapte zile. Mai concret : Am vrut sa vad care-i treaba cu cele cateva accesari accidentale ale blogului meu. (pe langa sutele de accesari intentionate :P)

Voi ignora aici cautarile care chiar au adus ceva cautatorilor (un plus de informatie, un articol pe tema) si voi enumera bizareriile care mi-au adus vizitatori confuzi (veniti confuzi, plecati confuzi). Din nou : am monitorizat numai ultimele sapte zile si am ignorat cateva cautari de nume proprii.

In topul listei stau cautarile ce au dus la fenomenul social (fost articol , actual fenomen social), Nora pentru mata. (corect s-ar scrie ma-ta, dar am vrut sa apar asa in search-urile de google). Ce au cautat de fapt oamenii care au ajuns la acest articol ? Cam de toate, de la ”poze indecente cu monica” la ”monica pasarica” pana la ‘‘site oficial nora pentru mama” si ”doam-na maria”. Aici era cumva de explicat, dar nu de acceptat.

Ar mai fi si informatiile despre fructul Pomelo , filme si albume noi insa, asa cum am precizat, voi lasa asta la o parte. Acum vin lucrurile cu-adevarat bizare :

”download programe precum google earth dar” : se pare ca lumea nu a priceput ca domnul Google nu este un overmind atoate stiutor ci un simplu motor de cautare care nu poate face legaturi logice intre cuvinte si nici sa raspunda la adresari precum ”bai manca-ti-as”

-”Gabriela Cristea playboy” : Intrebarea este – Gabriela Cristea ? Raspunsul este : Aia cu sani mari de la Nora pentru bunica. Cupland asta cu dorinta de poze nud cu alte individe participante la show cred ca putem concluziona : Unde nud nu e , nimic nu e…

-”Trupa Pops poze” – Ok, aici apare o problema patologica. Trupa Pops ? Cumva clona aia de Asia care a fost relevanta pentru muzica in jur de cinci luni, de la un videoclip in care toate dadeau din fund, pana cand una dintre ele si-a aratat involuntar fundul. Deci fund…

-”Batalii pierdute turcii” – Stiu ca la un timp am scris un articol cam subiectiv dar destul de bine documentat despre ”glorioasa istorie a neamului” insa nu inteleg de ce existau vreo 8 cautari la categoria ”batalii pierdute turcii”. Poate cautau una dintre glorioasele mele victorii in lupta cu plictiseala ?

-”Ce le mai multe joocuri de fete” – Bai fetelor voi va ”juucati” ? Ce le mai multe dintre voi prefera altfel de ”joocuri” asa ca nu voi intra in detalii…dar cine stie de pe ce blog sare colectia de papusi Paris Hilton. Keep trying…

-”Filmulete de la concursul de crap 2007” – Daca ar fi existat un astfel de concurs as fi fost presedintele juriului dar tind sa va dezamagesc : Sergiu Nicolaescu nu si-a deschis expozitie.

-”Tricou Dani Filth” – Imi pare rau, l-am dat in schimbul unei truse de machiaj de ”blacker”.

-”Filme cu dinozauri” – Pe mine in general ma sperie combinatia ”filme cu”. Ce fel de filme cu dinozauri cautau oamenii astia nu stiu, insa sper ca nu erau genul de filme carora li se face reclama prin directorul meu de bulk mail. (Adica ”Dinsosar Lesbian Pedophile Black Whore”)

-”Program de facut hartie milimetrica” – As vrea si eu un program similar, dar pentru facut hartie igenica. (Stiu ca omul cauta un simulator, dar in ziua de azi mai folosim si cuvinte ”complicate”)

-”Persoane dominante” – I’ve been a very bad boy…spank me …or better not spank me, just give me some money so that I may redeem myself by starting a small company.

-”Manele foarte noi ” – Si asta doar pentru ca am scris cateva articole de fond despre istoria manelelor si despre monstruozitatile promovate de anumite posturi tv. Mama ce de accesari as primi daca as scrie in draci nume de manelisti precum Guta, Adrian Minune si aahh..Guta..ahh …ok…bad idea.

-”Imagini cu laptele zuzu” –
Daca nu aveti imagini cu laptele ZuZu, merg si niste poze cu smantana Milli, desi nu-i la fel de sexy.

-”Viata personala a lui andrei gheorghe” – Stiu pe ce post controversat a picat nefericitiul cautator dar intrebarea se pune : De ce ar vrea cineva sa stie ce face Andrei Gheorghe la el acasa ? (De ce ar vrea cineva sa stie ce face Andrei Gheorghe in general ?)

E bizar de observat ce combinatii de cuvinte pot genera articolele voastre. Daca vreti si un tag asa, pentru sufletul vostru, puteti sa postati la randul vostru cautarile mai ciudate din ultimele sapte zile. Eu n-am avut cine stie ce bafta dar tot am dat peste ciudati. (Pentru utilizatorii de wordpress : Dashboard -> Blog Status -> Search Engine Terms)

P.S : Din plictis, am inceput sa ma uit la Shrek 3….aproape a disparut doza de subtilitate din glume (in primul filmulet erau si cateva aluzii). Nu eram mare fan dar…pacat.

P.S 2 : O sa inchei in curand seria de recenzii de albume cu un mic post (vor fi exclusive bangyourbrain pe viitor) si probabil voi tranti si un nou best. Dupa asta : Rebirth…blogul va renaste pe partea de articole de analiza si articole funny. Cred ca, dupa zeci de promisiuni voi termina si cele trei serii intrerupte acum doua luni.

11 comentarii »

  1. […] , Ale vieţii valuri , O lume nebună , Comentarii      Am văzut la Kro$$fire ce trăsnăi caută oamenii care ajung pe blogul lui. Eu am mai făcut nişte verificări de-astea […]

    Pingback de Lost and found « Lead me to the rock that is higher than I — Mai 27, 2007 @ 4:41 am | Răspunde

  2. =))
    Avem probleme grave…de fapt, nu noi, dar…
    Aia cu „imaginile cu laptele zuzu” e criminală. Nu că „ce le mai multe joocuri de fete” ar avea vreun cusur 🙂
    Doamne….

    Comentariu de DeMaio — Mai 27, 2007 @ 12:01 pm | Răspunde

  3. I’ve noticed 😀

    Comentariu de krossfire — Mai 27, 2007 @ 12:25 pm | Răspunde

  4. La mine cred sa fie una sau doua accesari aiurea, in rest oamenii cauta lucruri ok, gen „World politics” , „world actors”. Uneori stiu ca cineva a dat o tema la scoala sau la facultate, ca primesc vizite cam pe aceleasi cuvinte cheie in 2-3 zile, si mereu cautare este o intrebare gen „Changing world in regard with new global actors?” , in general la eseuri in occident, tema o e intrebare…

    Comentariu de DanT — Mai 27, 2007 @ 12:39 pm | Răspunde

  5. […] că ar fi păcat să ne oprim aici, la Krossfire veţi găsi alte câteva exemple ale faptului că internetul nu este bun pentru […]

    Pingback de weekend cu "search"-uri grele... « DeMaio — Mai 27, 2007 @ 12:46 pm | Răspunde

  6. Ia sa vezi: „melodia din filmul i wolk to remember”, „i love you base”, „masline dietetice”… in rest „teoria glontului magic”, „piramida inversata” si alte chestii legate de scoala…asta de ieri pana azi…m-am amuzat si eu de multe ori…iti mai zic de acum inainte ce le mai trece prin cap unora…

    Comentariu de Ioana Sima — Mai 27, 2007 @ 5:42 pm | Răspunde

  7. he he he : Calin Gruia, cateva manele ( esti departe de mine, de ce nu-mi esti aproape),ziua internationala a sarutului, amintirea zilelor care au trecut, chestionar cu intrebari la parfum, padure bucuresti gratar, sa ne traiesti bunicule, vreau sa reusesc in viata, cred ca te-ai simtit bine ca am ramas sa. 😀 Interesant! 10x krossy

    Comentariu de Julia — Mai 28, 2007 @ 10:59 am | Răspunde

  8. Cred ca lumea incearca sa comunice cu tine 😛

    Comentariu de krossfire — Mai 28, 2007 @ 11:00 am | Răspunde

  9. […] : ReLoaded Filed under: Diverse — krossfire @ 5:15 pm Acum ceva vreme inspirat de DeMaio (care are material mult mai bun in domeniu) am postat niste selectii din ultimele cautari Google ce […]

    Pingback de Ce vor femeile…si barbatii : ReLoaded « Kro$$fire’s Blog — Septembrie 24, 2007 @ 5:15 pm | Răspunde

  10. […] by krossfire on 24 Sep 2007 at 05:15 pm | Tagged as: Diverse Acum ceva vreme inspirat de DeMaio (care are material mult mai bun in domeniu) am postat niste selectii din ultimele cautari Google ce […]

    Pingback de Krossfire’s Blog » Ce vor femeile…si barbatii : ReLoaded — Februarie 4, 2008 @ 6:16 pm | Răspunde

  11. […] că ar fi păcat să ne oprim aici, la Krossfire veţi găsi alte câteva exemple ale faptului că internetul nu este bun pentru toţi… This […]

    Pingback de DeMaio » Blog Archive » weekend cu “search”-uri grele… — Martie 30, 2008 @ 4:23 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

