Kro$$fire’s Blog

Mai 24, 2007

Nightwish is back…partially

Filed under: Muzica — krossfire @ 3:40 pm

Am avut si eu momentul meu de slabiciune Nightwish. Erau melodici, eram mai mic si voiam sa ascult si eu ce era in trend. In ciuda criticilor rockerilor ”cu state vechi” Nightwish au avut intotdeauna acel ”aparte”.(cu accentul de rigoare).

Deja prin 2003 nu mai eram cine stie ce fan Nightwish insa Once mi-a placut (nu au fost prea multe albume ”mari” pe piata la momentul respectiv). Plecarea Tarjei m-a surprins insa la fel de mult m-a surprins si atitudinea ei. Things change. La momentul de fata nu-mi prea mai pasa de Nightwish insa voiam sa raportez si eu (cum au raportat si cateva site-uri de metale) ca noua solista a fost anuntata si single-ul Eva lansat.

Un sample din single-ul Eva este downloadabil aici. (Mai nou si alte sample-uri de pe album pot fi ascultate acolo)

Este indicat sa ascultati totusi piesa full insa suprize mari nu veti avea. Da, Nightwish incep sa-si copieze copiile…adica sa devina banali. (interesanti nu prea mai pareau de multicel).

Noua solista vocala Nightiwish, Anette Olzon- Click on the picture (poza poate fi gasita si pe metalhead…va veni in curand si o mica recenzie pe bangyourbrain) :

5358.jpg

P.S : Nu am timp sa mai scriu in perioada asta, asa ca voi mai posta doar articole minuscule in urmatoarele 2-3 zile.

41 comentarii »

  1. o cheama Anette Olzon. she’s cute… 😉

    si, da, sample-ul suna banal. are iz de Within Temptation.

    Comentariu de hippogryph — Mai 25, 2007 @ 12:08 pm | Răspunde

  2. Exact asta am spus şi eu colegului de birou, mare fan WT…că Nightwish va avea cu cine să se bată, de acum. Slăbuţ, neaşteptat de slăbuţ.

    Comentariu de DeMaio — Mai 25, 2007 @ 1:54 pm | Răspunde

  3. Am corectat faza cu Anette Ozlon. WT au si piese ok, dar pe balade sunt slabuti.

    Comentariu de krossfire — Mai 25, 2007 @ 2:36 pm | Răspunde

  4. mi se pare ca vocea asteia nu e la fel de potenta ca cea a tarjei

    Comentariu de scorojit — Mai 25, 2007 @ 3:16 pm | Răspunde

  5. Nu e neaparat vorba de o voce potenta cat este vorba de o voce deosebita 😦

    Comentariu de krossfire — Mai 25, 2007 @ 3:17 pm | Răspunde

  6. WT au fost mereu sub Nightwish, cam la tot, din punctul meu de vedere.
    Şi…scorojit…ar fi fost culmea să aducă o a doua Tarja. Ieşea aiurea…gândeşte-te că atunci chiar s-ar fi pus problema unei comparaţii, şi sunt sigur că Tarja ar fi avut întâietate, datorită imaginii extraordinare create în jurul ei.
    Sper din tot sufletul că pun pe tapet ceva mai bun decât ce am auzit…

    Comentariu de DeMaio — Mai 25, 2007 @ 6:39 pm | Răspunde

  7. Nu au fost pe aceeasi linie. Au avut si highlighturile lor…chiar daca au un basist si un clapar excelent, chitaristul de la WT (sotul solistei) este ceva mai sus decat cei de la Nightwish. Oricum, WT au dat-o rau pe comercial cu ultimul album…pacat.

    Comentariu de krossfire — Mai 25, 2007 @ 7:55 pm | Răspunde

  8. e normal să nu aibă o voce la fel de potentă ca a Tarjei. din câte am înţeles, Annette asta nu are pregătire „clasică”. îs curios cum s-o descurca live, la piesele mai vechi…

    Comentariu de hippogryph — Mai 26, 2007 @ 9:48 am | Răspunde

  9. Mersi ca ne anunti ca scrii art minuscule 🙂

    Oare a scrie articole minuscule sau a astepta,a lasa tacere pan la articole majore …?

    Comentariu de Emanuel — Mai 26, 2007 @ 10:23 am | Răspunde

  10. am ascultat, am fost dezamagita. sa fim seriosi, tipa era dintr-o trupa de coveruri abba si nici macar nu auzise de nightwish. si din atatea mii de demo-uri numai pe gagica asta au gasit-o? e o voce care nu cred ca va avea acelasi ecou pe melodiile vechi..s-a dus dracu’ tot feelingul pe care il Nightwish 😦 Sincer, preferam sa aduca o tipa care sa semene la voce cu tarja,nu fizic, pt ca sa fim seriosi, seamana cu ea destul de izbitor. O preferam de 100 de ori pe vibeke de la tristania 😦

    Comentariu de copilaberant — Mai 27, 2007 @ 9:52 am | Răspunde

  11. am ascultat si eu sample-urile… muzica e mai misto decat ma asteptam, dar vocea tipei de-abia se aude. tarja suna foarte bine in duet cu marco, anette… nu pare sa aiba vreo sansa. trist.

    Comentariu de Jen — Mai 28, 2007 @ 4:55 pm | Răspunde

  12. mult prea confundabila..intradevar este tare draguta,insa nu va mai face din nightwish ceea ce a fost „Once”…”Eva” este interpretata in stilul lor binecunoscut,dar se simte schimbarea majora..

    Comentariu de Christine — Mai 29, 2007 @ 7:30 pm | Răspunde

  13. mda….gust amar….am ascultat dupa aceea wlking in the air si ma gandeam la saraca anette…ii urez norocf in a o ajunge p tarja cu pregatirea ei d canto de….14 ani park?…

    Comentariu de Acid Honey — Mai 29, 2007 @ 8:02 pm | Răspunde

  14. degeaba ,Tarja este cea mai tare nici una nu o poate inlocui.

    Comentariu de giulia — Iunie 1, 2007 @ 11:21 am | Răspunde

  15. anetta oricat s-ar stradui nu va putea sa cante cum a cantat tarja nu o zic din rautate nu am nimik impotriva dar asta e adevarul „tarja este unica”

    Comentariu de diana — Iunie 1, 2007 @ 11:28 am | Răspunde

  16. anette a nimerit in trupa nightwish k orbul in braila

    Comentariu de oana — Iunie 1, 2007 @ 11:32 am | Răspunde

  17. o fi anette frumoasa dar nu o intrece pe tarja nici la frumusete dar nici la talent///asa k mai bine s-ar lasa de paguba

    Comentariu de dan — Iunie 1, 2007 @ 11:35 am | Răspunde

  18. imi pare foarte rau de plecarea tarjei, asta nu se compara cu ea nush cat va rezista.

    Comentariu de anca — Iunie 1, 2007 @ 11:40 am | Răspunde

  19. cu frumusetea ei nu face nimika annette atat k atrage barbatii dar de cantat e varza

    Comentariu de luisa — Iunie 1, 2007 @ 11:41 am | Răspunde

  20. TERVE;)…Am ascultat si sample-urile si parerile voastre….si a mea ca si a voastra…dar ma repet…Tarja e unica tocmai prin faptul ca are acea voce care putine femei o au-e soprana dramatica…NW au fost buni,caci muzica lor a fost cantata de o astfel de voce…Melodia era schita,iar Tarja ii dadea culoarea…
    Sincer acum,vocea lui Anette imi place cum suna in „Eva”,dar in celelalte suna aiurea…Pacat…imi pare rau ca Nightwish nu va mai fi Nightwish…
    Oricum,vocea Tarjei nu se va schimba asa ca ea va continua sa faca aceeasi treaba minunata ca si pana acum…Imaginea ei nu se va schimba…pentru ca toata admiratia care a castigat-o a fost pentru talentul ei…BRAVO;)… TARJA keep going…

    Comentariu de Johanna — Iunie 12, 2007 @ 5:16 pm | Răspunde

  21. regret plecarea Tarjei, recunosc ca dupa plecarea ei nu prea m-a mai interesat Nightwish, am ascultat si eu sample-urile si pot spune doar ca Tarja a fost si este THE BEST. Nu-i dau sanse prea multe lui Annette (wrong place, wrong time).

    Comentariu de gothic_ — Iunie 13, 2007 @ 11:23 am | Răspunde

  22. […] Noul Nightwish… Filed under: — krossfire @ 5:20 pm Scrisesem in postul asta despre noua solista Nightwish. […]

    Pingback de Noul Nightwish… « Kro$$fire’s Blog — Iunie 22, 2007 @ 5:21 pm | Răspunde

  23. intradevar…Anette nici nu poate fi comparata cu Tarja. dar nu ar trebui sa va plangeti! mai bine v-ati bucura ca nu s-a desfintat trupa. nu castigati nimic daca o tot comparati cu Tarja. stim cu totii ca nu va fi niciodata asa de buna, dar trebuie sa-i dam o sansa si sa incercam sa o iubim si sa o acceptam incetul cu incetul, nu credeti?

    Comentariu de Erika — August 23, 2007 @ 3:44 pm | Răspunde

  24. ascultati Amaranth de pe DPP … solista e anette…si poate va veti da seama k o schimbare e binevenita..doar nu degeaba e pe primele locuri in europa piesa..

    Comentariu de catalin — Septembrie 12, 2007 @ 9:54 am | Răspunde

  25. Anette are o versatilitate iesita din comun. Nu are o amprenta asa de pregnanta ca a Tarjei, timbrul acela specific, dar are atat de multe altele. Femeia poate sa cante la octava orice, in orice gen (in afara de clasic, bineinteles), desi o face in vocea de piept. Am ascultat niste clipuri live de pe youtube, in care interpreta cantece vechi, si suna chiar foarte bine. Nu in stilul Tarjei, totusi, o face cu mult succes. E neplacut sa constat ca toata lumea o uraste si vorbeste atat de urat despre ea, cand, in fond, daca este vina cuiva faptul ca este atat de diferita de Tarja, este a baietilor. Mie, personal, imi place foarte mult atat vocea, cat si personalitatea ei. Trebuie sa tinem cont de faptul ca Tarja nu a fost tocmai o sfanta cat timp a cantat in Nightwish, sau cel putin asa ni s’a spus noua..

    Comentariu de sodom — Octombrie 7, 2007 @ 7:10 pm | Răspunde

  26. :))… ce pot spune… Anette este destul de buna …. canta destul de bine dar totusi…. trebuie sa recunosc ca nu e tocmai o solista potrivita pentru Nightwish, pot spune ca locul ei ar fi mult mai potrivit la Within Temptation dar totusi,… ar trebui sa-i dati o sansa, mie chiar imi place cum canta:)

    Comentariu de GOTH_B — Octombrie 30, 2007 @ 9:31 am | Răspunde

  27. apropo…. Tarja Turunen e un idol, nu ideal care nu va putea fi atins de nimeni, vocea ei e unica… Sleeping Sun … :X

    Comentariu de GOTH_B — Octombrie 30, 2007 @ 9:36 am | Răspunde

  28. dap…e altceva, dar e frumusel:) oricum, Amaranth e chiar faina;)

    Comentariu de simpleganduri — Noiembrie 20, 2007 @ 7:07 pm | Răspunde

  29. cANTA SUPEEEEERRRRRR cool nu asc asa d mult dar unele mel super tari si nu is [prea fan rock dar………….!!!!

    Comentariu de denisa — Noiembrie 21, 2007 @ 3:39 pm | Răspunde

  30. Nici pe departe nu o ajunge pe Tarja. asta e buna shi atat la voce ……..varzetaaa

    Comentariu de Shady — Decembrie 24, 2007 @ 9:12 am | Răspunde

  31. Tarja are o voce superba dar Anette e groaznica.Sunt fan nightwish de foarte mult timp si sincera sa fiu cand am auzit ca Tarja a plecat nu miavent sa cred , iar cand am auzit vocea celeia care a inlocuito am ramas fara cuvinte. Am ajuns sa nu mai ascult nightwish pot sa spun ca din cauza ei . In schimb am ramas fan Tarja Turunen.

    Comentariu de dee-dee — Ianuarie 2, 2008 @ 4:16 pm | Răspunde

  32. Ma incanta energia de care da dovada Anette pe scena. Spre deosebire de Tarja, ea chiar comunica cu fanii prin vorbe, priviri si prin limbajul corpului. Plus ca se poate sesiza cu usurinta faptul ca a progresat foarte mult de cand a inceput. Chiar priveam azi niste clipuri de la Hamburg, de prin toamna, si apoi pe cele din decembrie, din Scandinavia. Diferenta e uriasa.

    Comentariu de Mirage — Ianuarie 5, 2008 @ 4:09 pm | Răspunde

  33. deci hai sa ne intelegem…tipa asta Anette o facut si ea canto adica chiar a studiat…diferente exista intre noi toti si asta e absolut firesc pt ca altfel nu ne-am deosebi intre noi…nu pot sa zic ca e nashpa rau sau ca e cea mai urarta persoana si cea mai netalentata dar chestia e ca intreaga trupa s-a ridicat destul de sus ca si stil,voce, instrumental s.m.d. asa ca o anumita continuitate nu se putea dupa concedierea Tarjei,decat instrumental pt ca chiar nu se poate sa fie inlocuita Tarja Turunen de nimeni fiindca are o personalitate puternica,are talent si e chiar buna in ceea ce face ca dovada albumul scos dupa despartirea trupei a avut succes pe cand a NW …nu prea.Ea a venit in Romania dar ceilalti ba…si nu numai in RO.Uitati-va in cate locuri e invitata sa cante…in concluzie mie imi pare f rau ca s-o despartit dar lucrurile faine nu dureaza prea mult…cand is prea faine …se strica!

    Comentariu de cap sec — Ianuarie 21, 2008 @ 9:16 pm | Răspunde

  34. I like very very much Nightwish!

    Comentariu de Mela — Ianuarie 23, 2008 @ 7:46 am | Răspunde

  35. Imi place foarte foarte mult Nightwish!Solistul vocal are o vace extraordinara!

    Comentariu de Denny — Ianuarie 23, 2008 @ 7:47 am | Răspunde

  36. deci dupa cate am ascultat daca ar canta tarja in locul lu anna la piesele dp noul album ar lua alt cd de aur … dar asa nu au multe calitati cum aveau oana acum macar stilul de muzik nu si la-u schimbat si asta e bine

    Comentariu de V1ena — Februarie 2, 2008 @ 12:43 pm | Răspunde

  37. […] Posted by krossfire on 22 Jun 2007 at 05:20 pm | Tagged as: Muzica Scrisesem in postul asta despre noua solista Nightwish. […]

    Pingback de Krossfire’s Blog » Noul Nightwish… — Februarie 5, 2008 @ 1:33 pm | Răspunde

  38. amaranth, eva si bye bye beautiful

    ca in rest:|

    mai bine era cu tarja….oricum slava dlui ca tarja a continuat sa cante

    Comentariu de kLaRa — Iunie 6, 2008 @ 2:59 pm | Răspunde

  39. Anetta ii varza pe langa Tarja, si PE TARJA NU O POATE INLOCUII numa Russlana

    Comentariu de Deea — August 12, 2008 @ 8:35 pm | Răspunde

  40. Anette ii slaba la voce rau dar Tarja o intrece cu mult deci as vrrea sa se schimbe asta !!!!!!!! Nightwish nu se mai poate numi asa pentru ca au facut cea mai mare gresala din lumeeee!!!! Au dat-o afara pe Tarja!!!

    Comentariu de AndreiDeva2010 — Ianuarie 12, 2010 @ 10:54 am | Răspunde

  41. bai fratilor nu fiti asa rau cu sarmana annete, intr-adevar tarja nu poate fii inlocuita ea e unica ca si jimmy hendrix,james morrison ,fredy mercury si multi alti care au facut show live ca nimeni altii,int-adevar NW, nu mai e cea fost dar mai urmeaza o generatie noua,dupa noi batrinii,trebuie si ei sa invete din ceva, daca va mai exista-trist dar vad tot mai putini rockeri in ziua de azi,deci sa mai bine sa ne concentaram fortele pe cei existenti, ca altfel ne iau locul manelistiii!!!!!!!!

    Comentariu de sithlord — Aprilie 10, 2010 @ 12:45 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

