Kro$$fire’s Blog

Mai 17, 2007

De ce tagi ?

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 1:55 pm

Din plictiseala si din anticiparea momentului Blind Guardian (adica : minunatul concert + recenzie ulterioara) m-am gandit la un nou tag ”Kro$$fire original”.

Tag-ul suna cam asa : Descrie trei momente de slabiciune din viata ta…

Eu am avut multe momente de slabiciune desi imi place sa cred ca sunt un om puternic. (imi place sa cred doar).

1.Momentul 2002 – Fanclub  : Am spus ”momentul Fanclub” pentru ca ma inscrisesem la acea data pe forumul Fanclub.ro (atunci cea mai mare comunitate de gen, acum depasita de softpedia). Tind sa cred ca in acea vara am avut probleme de identitate serioase. Incepusem sa ma intreb daca este cazul sa ma integrez intr-un grup sau nu. Incercam sa fiu ok cu toata lumea (mereu mi s-a reprosat ca sunt prea ”elitist” sau ”perfectionist” – desi nu am fost mereu la inaltimea asteptarilor). Tot ce pot spune este ca am spamat respectiul forum cu mesaje in stilul ”Eric Clapton are o tehnica de chitara excelenta” (pe forumul de rock) si ”50 Cent este aproape genial, pentru un hip-hoper” (pe forumul de hip-hop). Observati o contradictie in termeni ? Da…si mie imi e rusine ..(unde mai pui ca in anumite momente luam apararea unor trupe romanesti de etno-dance iar in altele spuneam ca Nightwish reprezinta o revolutie). Desi in principal ascultam rock vechi (Jethro Tull, Queen, Elo) si ceva trupe de metal melodica la moda, voiam cumva sa fiu ”in ton cu tot”. Nu mi-a iesit….m-am redefinit si am redevenit porcescul critic atoate stiutor ”care este”. (Am cerut ulterior stergerea contului, dar cateva mesaje au mai ramas in arhiva 😉 – Imi cer scuze pe aceasta cale si tuturor oamenilor pe care i-am stresat cu aiurelile mele )

2.Momentul 2003-2004 – The Great Depression :  Asta a fost un fel de depresie adolescentina modificata. Niciodata nu am fost un om vesel . Ma consider susceptibil depresiilor insa in perioada aia devenisem insuportabil pentru parinti si pentru mine. O dadusem chiar in pase sinucigase. Mai grav este ca aveam mai tot si cam tot ce doream (concursuri, fete) obtineam. In conditiile astea, continuam sa ma simt ca un gunoi si consideram ca viata nu are sens. Nici acum nu am o parere prea ok despre mine, dar cu sensul vietii am prins ideea : eram pur si simplu incapabil sa-i dau un sens…asteptam cuminte sa vina peste mine ”sensul vietii”. Bad Krossfire !

3.Momentul 1997-2004 : Asta nu a fost un moment de slabiciune ci mai degraba o serie de momente de slabiciune aflate la distante de 1-2 ani intre ele. In ce constau ? In increderea pe care o acordam unor oameni. Evident ca am aflat despre ”sofismul increderii in oameni”. Desi rationamentul meu era corect (loialitatea mea + loialitatea lor = incredere si respect reciproc), a doua premisa era o simpla presupozitie : Nu poti garanta loialitatea unui om si sunt oricum foarte putini care mai inteleg conceptul.

Ca tag : Cine doreste sa raspunda acestei provocari este liber sa o faca. Pe moment, trimit ”tagul” tuturor celor din blogrollul meu, dispusi sa-i acorde timp. 

5 comentarii »

  1. […] înapoi, cum am nişte prieteni care trebuie impulsionaţi să mai scrie câte ceva, am acceptat tag-ul şi sunt gata să vă împărtăşesc trei momente de slăbiciune din viaţa […]

    Pingback de My private… :D world Trei momente de slăbiciune « — Mai 17, 2007 @ 8:16 pm | Răspunde

  2. Ahahaha. Cat de jenant.

    Din pacate, ceea ce ne pui tu la dispozitie mai sus n-are…niciun Dumnezeu. Oare poate fi vorba de „imi recunosc pacatele cu scop terapeutic”? 😕 [tind sa cred ca nu]

    Si acum noi tre’ sa vorbim despre 3 momente de slabiciune din viata noastra because…?…oh, I know! So that you won’t feel so lonely anymore… *sniff sniff* [/panarama]

    Comentariu de Emma — Mai 18, 2007 @ 12:15 pm | Răspunde

  3. Nope…de fapt a mers cam asa ideea : Cineva m-a intrebat de ”momentul fanclub” si de confuzia starnita pe-acolo asa ca m-am decis sa scriu un post de genul asta si sa-l pasez mai departe pentru a ”umaniza” blogerii dornici sa-l faca 😀

    Comentariu de krossfire — Mai 18, 2007 @ 12:17 pm | Răspunde

  4. […] 18th, 2007 by Emma Kro$$fire zice ca toate persoanele din blogroll-ul lui sunt invitate sa ii urmeze exemplu si sa expuna in fata […]

    Pingback de Leapsa « Mirrra — Mai 18, 2007 @ 12:44 pm | Răspunde

  5. Tag ul meu a fost facut cam ciudat si sugerat discret in „De liefte moe”. A fost o singura depresie in cazul meu, cat sa aiba efectul a trei.

    Comentariu de skaraotzki — Iunie 3, 2007 @ 9:29 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

