Kro$$fire’s Blog

Mai 15, 2007

Masters of Horror – Recenzia 2

Filed under: Filme — krossfire @ 6:14 pm
Tags:

Prima recenzie(click) din aceasta serie prezinta pe scurt serialul Masters of Horror si consideratiile mele pe baza primelor episoade. Pe scurt, Masters of Horror s-ar putea sa fie ultima serie acceptabila de minifilme horror facuta in ultimii ani. Cititi in prima parte a articolului ideea seriei si recenziile primelor patru episoade.

5.Chocolate

Regizor : Mick Garris (producatorul si creatorul seriei de fata , regizor si scenarist al unor filme horror cu succes moderat precum The Fly 2 sau Critters 2 )
Aparitii Notabile :
Henry Thomas Jr. (Gangs of New York, I’m with Lucy)
Descriere :
Desi isi indreapta greseala spre finalul seriei (mai are un episod), Mick Garris da impresia ca a creat acest episod din orgoliu, pentru a se implica. Fiind creatorul si producatorul seriei, Mick Garris ‘’trebuia’’ sa aiba propriul episod. Chocolate nu este un film prost , Chocolate este un film horror prost. Inclinand mai mult spre thriller psihologic, episodul prezinta povestea unui barbat care incepe brusc sa vada lumea din ochii unei femei necunoscute. In momentul in care asista la o crima savarsita de respectiva femeie, personajul principal sufera o trauma si simte nevoia de a o cauta pe cea a carui experiente le traia
Nota :
6.5/10 (Nu mentine cantitatea necesara de suspans si nu trezeste curiozitatea)

6.Homecoming

Regizor : Joe Dante (Piranha, Gremlins, The Howling)
Aparitii Notabile : Robert Picardo (The Howling, seriile noi din Star Wars)
Descriere :
Un episod cu o premisa interesanta, executie calitatativa ok dar cu un final cam tampitel. In Homecoming, in urma unei declaratii a unui PRist din staff-ul unui fictiv presedinte al Americii (aluzie deloc subtila la Bush, prin discurs si accent) soldatii ucisi intr-un razboi nefondat incep sa se intoarca la cei dragi, ca zombii. Ce doreau cei ‘’cazuti pentru patrie’’ ? In niciun caz creier, sange sau razbunare, precum zombiile din alte filme. Zombiile din acest film doreau pur si simplu sa voteze impotriva presedintelui care-i trimisese pe front. Fenomenul capata amploare nationala si…o sa vedeti cum decurg lucrurile daca urmariti episodul.
Nota : 8.0/10 (Final usor tras de par dar per total un episod interesant care ridica semne de intrebare cu privire la anumite aspecte ale politicii mondiale)

7.Deer Woman

Regizor : John Landis (An American Werewolf in London, Beverly Hills Cop III)
Aparitii Notabile : Brian Benben(serialul Dream On , Radio Land Murders)
Descriere :
John Landis nu este un maestru al horrorului….Landis nu e nici macar un ucenic al horrorului. Deer Woman mi se pare cel mult o gluma. Avand cateva aspecte umoristice (nu e umor de cea mai buna calitate), abuzand de clisee si per total banal, episodul de fata prezinta un criminal foarte putin credibil : O creatura antica indiana, pe jumatate femeie pe jumatate cerb care omora barbati. Personajul principal este un detectiv care urmarea cazurile de asalturi ale animalelor. Cred ca puteti si singuri sa anticipati urmarirea…etc.

Nota : 6.0/10 (Cam strica seria)

8.Cigarette Burns

Regizor : John Carpenter (Halloween, The Thing, Escape from New York)
Aparitii Notabile : Udo Kier (Armaggedon, Johnny Mnemonic, Blade, Dogville)
Descriere :
Pentru unii John Carpenter este un zeu al genului horror. Pentru altii este doar un regizor inspirat. Pentru Masters of Horror este o aditie excelenta. O sa fiu direct : Cigarette Burns este unul dintre cele mai bine inchegate episoade din serie. Aparitia lui Udo Kier este un alt plus al episodului. Desi aduce vag a ‘’The 9th Gate’’ scenariul este destul de bine gandit : Un bogat colectionar trimite un proprietar de cinematograf indatorat (in acelasi timp un fin cunoscator) sa caute singura copie ramasa a unui film bizar. Filmul, numit ‘’Le Fin Absolute du Monde’’ a generat un masacru la singura sa proiectie integrala, toti cei ce colaborasera la facerea sa (cu exceptia misteriosului producator) murind. Prezentand o imagine odioasa (veti afla voi care) intr-un scenariu apocaliptic filmul ducea la o rearanjare brutala a valorilor, rearanjare ce ajunge sa afecte si personajele principale (fiecare avand propriul secret intunecat).

Nota : 9.0/10 (A ‘’must see’’)

P.S : Urmeaza recenzia ultimelor cinci episoade din primul sezon. Voi face o pauza pana la al doilea sezon.Ultimele episoade din prima serie au fost si cele mai bune.

Anunțuri