Kro$$fire’s Blog

Mai 13, 2007

Eurovision 2007 – Post Concurs

Filed under: Concursuri — krossfire @ 6:30 am
Tags:

Eurovision – In afara concursului anuntat de mine (al carui castigator a fost BlueOne), am avut ocazia sa urmaresc fragmentar si concursul Eurovision , desi nu intentionam.

Tontomondo ai nostri au fost putin mai slabi decat in general , deci slabi ai naiba. Nu stiu cum se face ca ”omul cu ideea”, domnul Problema a fost in sine o prolema. Lipsit aproape complet de atitudini muzicale si avand ceva kilograme in plus, baiatul asta putea sta bine in spatele scenei. Cel care-si canta partea in rusa a fost pe langa piesa, Kamara continua sa nu aiba voce, dar macar avea o parte de rap, iar Ciro de Luca (or whatever his name is) canta pentru piticutii din microfon, ca noi nu se auzea mai nimic. Per total piesa si prestatia noastra a parut un fel de dans convulsiv, o aiurela extrem de vesela.

Se stiau cele doua favorite, Serbia si Ucraina…nu era o problema. Cei doi bulgari au demonstrat ca nu au absolut niciun fel de aptitudini muzicale. Tot mai bine putea sa dea la strung pe scena si tot pe locul cinci ieseau datorita prieteniilor regionale. Piesa lor a fost un amalgam behait de lovituri aiurea in tobe si de urlete si chicoteli…pana la final nu m-am prins daca a inceput sau nu. E groaznic cum unii interpreteaza deseurile ca fiind arta post-moderna. Rusoaicelor le-a lipsit vocea, dar in niciun caz fetele inocente si sanii, ungurii au avut voce dar piesa lor era pentru un club de jazz\blues, nu pentru un concurs. Moldova a avut o solista destul de buna (desi scoala lor de muzica poate mai mult…unde-i Nelly ?) si o piesa dragutica (varianta in engleza, remixata, a piesei ”Ingerul Meu”, a aceleiasi soliste) . Bravo lor ! Nu mai continui…am pierdut aproape 2 ore din viata (am urmarit selectiv, insa am prins prestatia ”castigatorilor”) cu o combinatie de dejectii muzicale si oameni ceva mai talentati dar nerecunoscuti.

Despre concursul meu : BlueOne a castigat CD-ul cu Ubuntu si autocolantele si in acest moment i-am trimis un e-mail. Il\O rog sa confirme primirea pachetului in momentul in care acesta va veni. Astept inca o adresa de trimitere.

P.S : O sa vina restul de recenzii Masters of Horror zilele astea so stay tuned. Am si niste albume deosebite in plan pentru recenzie (ceva mai subtil) + continuarea seriilor sistate acum o luna.

2 comentarii »

  1. CD-ul a fost primit, confirmare prin e-mail 🙂

    Comentariu de krossfire — Mai 23, 2007 @ 2:23 pm | Răspunde

  2. It is perfect time to make some plans for the
    longer term and it’s time to be happy. I have learn this submit and if I may I
    wish to suggest you some fascinating issues or suggestions.
    Perhaps you can write subsequent articles relating to this article.
    I desire to learn even more things about it!

    Comentariu de cardio workout plan — Februarie 10, 2014 @ 11:09 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

