Kro$$fire’s Blog

Mai 2, 2007

Romanii se intoarce…cu muzica

Filed under: Muzica — krossfire @ 4:25 pm
Tags:

De data asta cu un videoclip frumusel, 100% romanesc, deja intrat in topurile unor site-uri straine de profil precum metalstorm.

Trupa se numeste Magica (vizitati site-ul, merita) , si pentru cei care nu cunosc istoria trupei, o voi rezuma eu : Trupa s-a format in 2002, ca proiect al fostului chitarist de la Interitus Dei. Deja la al treilea album (ce se lanseaza anul asta), Magica isi distribuie albumele in afara prin intermediul casei de discuri Divenia Records.

Muzical : Magica nu sunt o trupa originala…principala lor inspiratie este Nightwish, vocalista incercand de multe ori sa copieze stilul Tarjei. Totusi, piese ca Bittersweet Nightshade reusesc sa se desprinda ”origini” si sa integreze influente de gothic clasic si chiar doom.

Piesa se numeste All The Waters Have The Colour of Drowning si este de remarcat in special datorita videoclipului filmat in Dobrogea. (Frumoasa tara…dar stiti voi continuarea)

P.S : Acum mi-am amintit ca am niste serii de articole de continuat ;))

14 comentarii »

  1. Suna fain de tot. It’s magic 😀

    Comentariu de Doru — Mai 3, 2007 @ 6:13 am | Răspunde

  2. Nu au romanii voce sa cante in engleza.

    Comentariu de kta1000 — Mai 3, 2007 @ 12:58 pm | Răspunde

  3. Suna binisor, dar prea mult Nightwish… insa avand in vedere ca Nightwish s-a cam destramat, poate o sa umple golul acum.

    Totusi, Kross, intr-un viitor articol, explica-mi si mie de ce atunci cand canti rock trebuie sa ai plete, imbracaminte neagra si sa arati de parca ai donat sange de doua ori in 24 de h. Ar fi mai frumos daca ai vedea oameni imbracati normal… asa cum esti tu sau eu…

    Comentariu de DanT — Mai 3, 2007 @ 3:27 pm | Răspunde

  4. uau, ce de-a plete acolo… vreau si eu

    Comentariu de emilythestrange — Mai 3, 2007 @ 3:58 pm | Răspunde

  5. 1. Nightwish nu s a destramat.
    2. Magica nu e Nightwish si nici nu incearca sa fie.

    Comentariu de Marius — Mai 3, 2007 @ 4:08 pm | Răspunde

  6. Faina melodia, au evoluat ceva si inca mai au potential. Le-ar trebui niste versuri mai bune. Dar oricum, impresionant.

    Comentariu de Daniel — Mai 3, 2007 @ 5:03 pm | Răspunde

  7. Nightwish vor reveni cu o noua solista. Magica si-au citata ca principala sursa de inspiratie Nightwish, sau cel putin asta reiesea din primul album si din declaratii.

    Comentariu de krossfire — Mai 3, 2007 @ 7:36 pm | Răspunde

  8. vorbeam zilele trecute cu un prieten din Taiwan si el mi-a spus ca ii place o formatie din Romania, Magica. eu i-am spus ca nu am auzit de ea. si uite coincidenta acum o ascult la tine pe blog 🙂 Merci!

    Comentariu de liviu — Mai 5, 2007 @ 4:52 pm | Răspunde

  9. @ DanT

    In cateva scene zaresti tobarul. E chel (ras) ca un bec Luxten 🙂
    Dovada ca nu ai nevoie, neaparat, de plete.

    Comentariu de tsk — Mai 5, 2007 @ 6:44 pm | Răspunde

  10. ;))

    Comentariu de krossfire — Mai 5, 2007 @ 6:45 pm | Răspunde

  11. eu cred ca am o problema aparte deoarece nu imi place aceasta melodie :-?? … si inca ceva: engleza ei suge .

    Comentariu de done8989 — Mai 6, 2007 @ 6:45 pm | Răspunde

  12. Melodia e draguta….parere de fan Nightwish. Intr-adevar, are ceva probleme cu engleza. Dar…cum intotdeauna e loc de mai bine…speram sa continue pe o linie proprie.

    Comentariu de claudiu — Mai 7, 2007 @ 6:19 pm | Răspunde

  13. gargara. naituish sacs. magica sacs. interitus dei sacd. stil sacs.

    dati-o bre pa muzica adevarata, pa jazz-rock, pa fusion… chiar si dream pop

    Comentariu de kokalaroo — Mai 10, 2007 @ 6:09 pm | Răspunde

  14. Magica incearca 🙂

    E chesite gust..cu jazz rock sunt de acord, dar fusion si dream pop sunt genuri inferioare compozitional metalului. (Again e chestie de gust, dar vorbesc de teorie muzicala).

    Comentariu de krossfire — Mai 10, 2007 @ 7:33 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

