Kro$$fire’s Blog

Aprilie 25, 2007

The Fuckin’ Fuckerz – o trupa valoroasa

Filed under: Diverse,Muzica — krossfire @ 12:11 pm
Tags:

Am sa va povestesc acum despre cea mai importanta trupa romaneasca a tuturor timpurilor…

The Fuckin’ Fuckerz au fost o super trupa romaneasca infiintata in 2003 si desfiintata in acelasi an. Trupa era formata din Krossfire, voce si chitara si TiSi, percutie si backing vocals. Mega-hitul lor ”Laboosh” a avut un succes imens in clasa si printre rude. Cei aproape 10 fani erau super incantati de prestatia trupei. Chiar inainte de primul album (intitulat F.U.C.K si avand 30 de piese toate compuse pe loc) si de primul turneu live, baietii s-au plictisit de administrarea site-ului si de dusul la casa Stiintei asa ca trupa s-a desfiintat. Daca va intrebati cum arata site-ul, el bine el arata ca o panza neagra pe care scria cu un font alb si cam dubios ”Fuck In, Fuck Out”. Dupa ce alegeati oricare dintre optiuni (intrati oricum pe site), puteati sa vedeti logo-ul (Un F gigantic pe negru) si butoane care cumva anuntatu o activitate foarte bogata a trupei, adica ”Discografie” ”Biografie” ”Stiri” ”Contact” ”Concerte” ”Proiecte”. Orice ati fi clicat ati fi primit mesajul ”TFF are busy…so have some fuckin’ patience”.

Ce canta pana la urma aceasta mega trupa ? Trupa inventase un gen unic numit ”CRAPCORE”. Desi multe trupe americane se straduiesc sa ajunga la nivelul TFF, inca nu s-au inregistrat reusite. Sound : ”Bah..tu stii sa canti la astea ? \ Nu bah, da’ tu ? \Lasa bah’..zi acolo..ca grohai eu”.

In viitorul apropiat, trupa The Fuckin’ Fuckerz va fi gata sa revina pe scena cu un mega concert in clubul ”La Mitica”. Atentie ! Cele 20 de bilete se vor vinde rapid, deoarece Krossfire a facut prostia de a inregistra numele si vrea sa-si scoata banii pe cerere.

Ne gandim chair sa revenim cu un Best Of, intitulat : Pimp my girlfriend – The best of the fuckin’ fuckez.

Postez in continuare deosebit de inteligentele versuri la piesa Laboosh. (Nu avem o inregistrare pentru ca eu urlam ”piesa” asta prin clasa)

Refren : Laboooooooooooooossssshhhhh… (growled)
Cel mai tare
Cateluuuuuuuuuuuuuuuuusshhhh

Versuri : Taiat coada, caine rau
Laboosh …roaaaaaar

Refren x 2

Versuri 2 : Laboosh e turbat
Laboosh e spumat
Laboosh iti rupe gentil
Din ficaaaaattt

Refren x 3 (fading)…

Melodie : Tobe pe aceeasi linie, fara variatie + chitara pe G major – numai G major si o linie adaugata ulterior in Ableton Live.

P.S : Desi concertul ar putea fi maine sau anul viitor…mai bine faceti rezervari din timp ! Trupa va face playback, toate cele 8 ore de concert…:D

8 comentarii »

  1. clar nu esti zdravan! :))))))
    vreau si eu un bilet. platesc cu o sticla de putiform – apropo, eu am pus la cale jaful ala care v-a lichidat tot stocul de arome. am facut ceva contrabanda cu ele, am pastrat totusi o sticla. v-o aduc la concert 😉

    Comentariu de psiheea — Aprilie 25, 2007 @ 4:10 pm | Răspunde

  2. bun asa. le dai idei celor ce joaca massive playeru ala online, Popomundo. plm, cu asa nume, pt cine poate fi :))

    da’ musca rau Laboosh 😉

    spor!

    Comentariu de dihania — Aprilie 25, 2007 @ 5:28 pm | Răspunde

  3. 🙂

    Pe site-ul tau nu se pot lasa impresii, nu ? (Imi placuse prima poezie)

    Comentariu de krossfire — Aprilie 25, 2007 @ 5:53 pm | Răspunde

  4. Ma…voi va luati dupa Boratorii?

    Comentariu de scorojit — Aprilie 25, 2007 @ 6:31 pm | Răspunde

  5. Nu ne luam dupa nimeni…ne jucam si noi prin clasa a zecea 😉

    Comentariu de krossfire — Aprilie 25, 2007 @ 6:34 pm | Răspunde

  6. Acestea fiind zise (de tine), te anunt prin intermediul acestui comment ca aveti spijinul meu moral si telekinetic, eventual. Poate imi trimiteti si mie o inregistrare live. Pentru Vlad, care e mare fan al vostru. I se ridica acul cand aude…

    Comentariu de Emma — Aprilie 25, 2007 @ 7:31 pm | Răspunde

  7. Eu l-am auzit pe Kro$$y cantand live piesa Laboosh! 😛 Sunt cea mai mare fana! Sper ca-mi dai si mie o invitatie,nu? 😀

    Comentariu de Julia — Aprilie 26, 2007 @ 5:00 pm | Răspunde

  8. ia-ti un turntable man !!!
    nu faci nimic daca nu bagi si doo scrachuri!
    tot in G major :))

    Comentariu de Adi Calarasu — Aprilie 27, 2007 @ 12:39 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

