Kro$$fire’s Blog

Aprilie 20, 2007

Te joci si castigi…

Filed under: Software, Hardware, Digital, Online — krossfire @ 4:38 am

News flash : Am identificat in jur de 24 de site-uri care sustin ca doar jucandu-te in prostie pe jocurile lor Flash, poti castiga nu stiu cate premii. In detaliu : Voi petreceti in jur de 3-4 ore pe zi pe site-ul lor (pentru a va apara scorurile) timp de o luna si la final, daca scorurile sunt indeajuns de ok, primiti de la aragazul celor de la Acasa pana la mini-premiile celor de la Prizee . Poate va intrebati ce i-a apucat pe toti cu sistemul asta ? E simplu…lansarea Google AdSense in Romania. AdSense este un sistem de promovare online brevetat de Google prin care webmasterii fac bani din accesari si trafic. Datorita traficului generat de jocurile flash, promotorii sistemului ”play to win” fac bani buni din faptul ca voi frecati menta pe site-ul lor iar sansele de castig (cel putin la site-urile mai obscure, nu la cele enumerate) sunt minime. Deci : timp pierdut din viata voastra = bani in viata lor. Bine, multe site-uri au propriul sistem de publicitate si nu au nevoie de AdSense (la cele romanesti am observat mania AdSense). Prizee este un exemplu – in aparenta site-ul este ”ad free”, dar ia inregistrati-va si jucati 2-3 jocuri  🙂

P.S : Asta nu e chiar un post intreg. Cititi articolul de mai jos daca doriti ceva mai consistent.

7 comentarii »

  1. Prizee nu are add-uri sau popup…nu te trimite pe alte linkuri, dar (bineinteles ca este un „dar”), nu te poti juca ca un descreierat ca sa castigi. poti sa joci jocurile puse la dispozitie 1/zi (adica o singura incercare), dar (din nou cuvantul asta) in cazul in care vrei sa progresezi rapid si sa strangi puncte poti cumpara un maxpack (tradus prin pack de obsedati) pt 3$ (asta e alternativa la AdSense..de aici fac bani).

    Comentariu de TiSi — Aprilie 20, 2007 @ 4:06 pm | Răspunde

  2. Are si mici reclame introduse prin diverse cadre 😉 . E oricum mai ok decat cele romanesti. Din curiozitate cautati ”joci si castigi” sa vedeti clonele de prizee.

    Comentariu de krossfire — Aprilie 20, 2007 @ 4:08 pm | Răspunde

  3. am jucat si eu pe prizee acum cativa ani…enervant. cum castigam ceva banuti, cum mi-i luau aia inapoi. si apoi, dupa vreo saptamana am realizat inutilitatea jocurilor. creieri incinsi de pomana, si timp pierdut. mai bine citesti o carte in acel timp, esti 100% mai castigat.

    Comentariu de gabriel — Aprilie 21, 2007 @ 11:36 am | Răspunde

  4. salut vreau bani:D

    Comentariu de pepo — Mai 14, 2008 @ 4:46 pm | Răspunde

  5. Am jucat si joc pe prize(sa zic in jur de 15 min pe zi) si am castigat pana acum: 2 plus dracusor, 1 sort prizee si 1 breloc boloaca si asta fara sa cumpar nici macar un maxpack…

    Comentariu de ALLin — Iunie 18, 2008 @ 5:13 pm | Răspunde

  6. as vrea si eu sa imi fac un astfel de site..cine stie poate ma ajuta si pe mine sa imi fac unu sa castig si eu bani dupa urma unora :))))

    Comentariu de ana — Ianuarie 13, 2009 @ 11:39 am | Răspunde

  7. inrtati pe adresa mea de mesenger su producatorul siteului si va anvat si pe voi sa va faceti ce siteul vreti adresa:matache.augustin

    Comentariu de patronul — Iunie 17, 2009 @ 8:26 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

