Kro$$fire’s Blog

Aprilie 5, 2007

Cu dedicatie, din ciclul primar…

Filed under: Diverse — krossfire @ 7:55 am

Ok, am primit acum ceva vreme un tag de la Iulia la care nu am putut sa raspund la momentul respectiv pe motiv ca mai aveam doua posturi pe care tot incercam sa le ”scot la lumina” de ceva vreme.

Tag-ul suna cam asa ”Publica o scrisoare primita sau trimisa”.

Imi este foarte greu sa onorez tag-ul dar o voi face. Din ce cauza ? E simplu : Eu nu scriu scrisori. Am scris destule false scrisori scolare pentru mama, tata, frati fictivi, corespondenti francezi (si ei tot fictivi), verisori (reali..dar scrisorile tot fictivea ramaneau), etc.

Nu-mi amintesc nicio scrisoare notabila pe care sa o fi trimis sau primit, insa imi amintesc cateva mail-uri notabile. Acum o sa spuna multi : ”Uite unul care s-a nascut cu calculatorul sub bot si care nu a citit..etc.” De citit am citit si inca mai citesc. Cu calculatorul e ceva adevar : Am avut acces la el inca din clasa a doua (8 ani) ! Spre deosebire de altii, nici nu m-am izolat si nici nu am luat-o razna. (nici macar probleme cu ochii nu am avut).

Revenind la subiect : Habar n-am ce scrisoare notabila sa scriu aici asa ca voi posta o scrisoare trimisa catre mama, de la tara. Bine, scrisoarea a fost scrisa dupa ce m-am intors de la tara, ca tema, insa este bazata pe fapte reale. (Dupa mazgaleala de pe plic, eram pe undeva prin clasa a doua , cand inca nu incepusem sa scriu urat, dar desenam tot felul de prostii langa scris).

Here it goes (comments included) :

Draga mama,
[Tipic, mama intr-o scrisoare nu poate fi decat : draga, scumpa, iubita]

Iti scriu pentru a-ti transmite cele mai bune ganduri si urari. [Ale cui ?]. Am ajuns cu bine la tara iar bunicii m-au intampinat cu bratele deschise. [Probabil faceau breakdance, si i-am intrerupt]. Mamaie iti transmite salutari. [Gieeee..respect !]
Ma simt foarte bine aici si bunicii au avut grija sa am tot ce-mi trebuie. [Arme, droguri, femei]. Pastolache [R.I.P] si ceilalti caini par putin mai batrani, dar tot jucausi sunt. [Cam ca Vadim, asa]. Vaca Joiana [toate vacile sunt Joiana] si calul Costica duc in continuare greul gospodariei. [spala, gatesc, fac curat]. Bunica m-a lasat sa ma joc cu puii de rata proaspat iesiti din ou. [Fostii pui de rata…]
Abia astept sa ne revedem ! [Unde esti copilarie cu padurea ta cu tot…]

Al tau,
Vlad
[Si asta raspunde la intrebarea ”Al cui e copilul asta mic si obraznic care face
galagie si sperie gainile”]

Acum stiu ca nu-i frumos sa fac astfel de comentarii pe scrisori copilaresti (mai ales ca ele par tipizate), dar naivitatea in exprimare de-atunci ma face sa-mi fie dor…foarte dor.

P.S : Tag-ul merge la oricine are chef de el, fara a fi neaparat in blogrollul meu 🙂

2 comentarii »

  1. Misto scrisoare 😛

    Comentariu de Julia — Aprilie 5, 2007 @ 10:01 am | Răspunde

  2. A mea era Nina..

    Comentariu de Claudia — Aprilie 11, 2007 @ 8:47 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

