Kro$$fire’s Blog

Martie 29, 2007

Americanii e destepti

Filed under: Fără categorie — krossfire @ 6:13 pm

Probabil ca un post de genul asta pica precum o ruda neanuntata. (niciodata intr-un moment oportun). Pe moment am foarte multe idei de articole pentru blog, unele aproape finalizate…asa ca voi posta de dragul de a demonstra ca nu am murit.

Un filmulet care demonstreaza ca ”americanii e destepti” (probabil l-ati vazut, insa zambesc amar la fiecare revedere) :

P.S : Ma gandesc sa fac putin rebranding blogului si astept sugestii. (Cred ca voi verifica mai des structura gramaticala a unor fraze)

9 comentarii »

  1. In primul rand:asta e un montaj.
    Second, lasa ca nici noi nu suntem mai breji, iesi in strada si fa acelasi lucru. Vei fi surprins…

    Comentariu de Adi Calarasu — Martie 29, 2007 @ 9:39 pm | Răspunde

  2. Asta explica razboiul impotriva terorii… daca nu mai sunt toate statele alea cu toate religiile lor imprastiate prin lume, ar fi mult mai simplu de retinut totul – eventual dupa aia sa rada de pe fata pamantului si vreo 48-49 din statele lor. Indiferent de intrebare la geografie raspunsul sa fie unul din: US / New York / here 😀

    Comentariu de Doru — Martie 30, 2007 @ 4:36 am | Răspunde

  3. Este un montaj din interviuri reale. (ma rog, vox-uri).

    Comentariu de krossfire — Martie 30, 2007 @ 5:20 am | Răspunde

  4. 😀 Chiar e pe bune?

    Comentariu de Julia — Martie 30, 2007 @ 5:54 am | Răspunde

  5. Americanii e destepti dintotdeauna. N-ai sa faci tu o placinta la Polul Nord fara sa-si bage un american degetul in ea.:)

    Comentariu de claudiu — Martie 30, 2007 @ 9:14 am | Răspunde

  6. aproape am murit de ras. nu ca noi am fi mai destepti, dar totusi… 😀

    Comentariu de emilythestrange — Martie 30, 2007 @ 8:50 pm | Răspunde

  7. ….Si totusi americanii e destepti!

    Comentariu de victor — Aprilie 1, 2007 @ 9:08 am | Răspunde

  8. […] sa zic, 5 am zis. Si daca tot am apucat sa scriu si asta, va recomand tot pe blog-ul lui KrossFire, acest articol. Genial. Atata prostie, mai rar. Dar desi e amuzant, e si trist .. ca exista astfel de […]

    Pingback de Ce-mi lipseste? « The Lost and Never Found Place — Aprilie 2, 2007 @ 8:15 pm | Răspunde

  9. Ar fi prea de tot sa nu fie montaj…Si totusi, who knows…Toni Blair was a skater, rofl, fuck yeah 😀

    Comentariu de corina — Aprilie 3, 2007 @ 6:42 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

