Kro$$fire’s Blog

Martie 27, 2007

Some assembly required…

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 8:38 am

Buun…in urma ultimului articol , intitulat simplu Gheorghe am primit o serie de reprosuri si de ”hate mail” pe tema ”Nu ai inteles nimic din ce s-a intamplat acolo”. Personal sper sa nu mai fiu nevoit sa mai explic nimic de pe blog (mi s-a intamplat si la postul despre discriminare).

Nu am de gand sa-mi cer scuze fata de Andrei Gheorghe. Cred in taria afirmatiilor mele, chiar daca pentru unii sunt pur subiective.

Am de gand sa-mi cer scuze :

-Celor care considera ca i-am atins cu expresia ”cei din randurile din fata”. Era de fapt de vreo 10 persoane din sala, plasate pe randurile din fata, dar nu pe ”randul” din fata.
-Celor care considera ca am vrut sa-i atac vorbind despre ”studentii care si-au facut poze cu AG”. I-am atacat doar pe cei fanatici, obsedati de citate si de aprobare, nu pe toti studentii care au dorit o poza cu un personaj vizibil.

-Celor care considera ca i-am atins cand discutam despre ”oameni care notau frenetic”. Existau aparent in sala si jurnalisti de profesie, la fel cum existau si oameni care-si notau citate pentru ”cultura proprie”.

So : Scuze daca am generalizat, dar tot nu voi da inapoi. Imi apar pozitia. Au mai fost doi oameni care ”au plecat la pauza” si unul care-mi sustinea parerile. Deci nu sunt nebun, sau cel putin nu sunt singurul nebun.

In postul anterior am mentionat : Serile FJSC sunt o initiativa admirabila. Veniti sa vedeti, daca nu ma credeti pe cuvant 😉 – puteti veni si pe post de Carcotasi.

P.S : Dupa ce am incercat sa-mi cer scuze fata de ‘victimele colaterale’ ale atacului meu la adresa lui Andrei Gheorghe, am primit e-mailuri de genul ‘De ce dai inapoi ?’. Nu am dat inapoi. Am jignit involuntar niste oameni care nu aveau nicio treaba cu subiectul articolului. In continuare consider ca Andrei Gheorghe este un om care ar trebui zburat din televiziune cu un galant ‘’La revedere, drum bun !’’.

2 comentarii »

  1. Nu prea am vazut critici care sa isi ceara scuze.Cred ca trebuie sa o tii asa cum ai inceput.

    Comentariu de victor — Martie 27, 2007 @ 2:32 pm | Răspunde

  2. Mi-am cerut scuze fata de anumiti studenti, nu fata de ”Gheorghe” 🙂

    Comentariu de krossfire — Martie 27, 2007 @ 5:35 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

