Kro$$fire’s Blog

Martie 24, 2007

Ce-mi lipseste mie…

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 7:06 am

Tocmai ce m-am trezit eu de dimineata si m-am gandit sa scriu ceva inutil si inatractiv despre mine. Apoi, m-a lovit ! O fi inutila si inatractiva viata mea, dar poate altii au lucruri mai interesante de spus, asa ca voi da un tag.

Tag-ul suna cam asa : Enumera cinci lucruri de care crezi ca ai nevoie in acest moment, si explica motivele. (E tag original Krossfire)

La mine nu a fost deloc simplu deoarece mi-au lipsit multe dupa multi, si un singur lucru dupa mine (primul din lista mea). Dupa altii mi-au lipsit : Mai multi prieteni, Femeile, Credinta, Toleranta…etc. (Cu primele doua am mai rezolvat, cu restul nici n-am incercat)

Onest vorbind, simt ca-mi lipseste, in ordinea importantei :

1.Puterea, influenta : Intotdeauna am simtit nevoia devoranta de putere asupra altora. Daca pe plan local (adica la nivelul unui grup) as putea sa o obtin (si uneori o obtin) prin abilitati si cunostinte, puterea la care aspir este ceva mai mult.

2.O slujba : Pur si simplu…vreau un job part-time apropiat de domeniul meu. Nu e chiar o ”aspiratie” insa simt ca m-ar completa in acest moment.

3. Vocea, talentul muzical : La capitolul compozitie si scriere de versuri nu stau prea rau, insa din liceu, vocea mea nu o mai duce prea bine. Va trebui sa mai strang ceva bani pana sa-mi iau o electrica, sau pana sa-mi schimb macar corzile la acustica si sa-i iau o husa noua. Probabil suna cam tembel ”nazuinta” asta, insa pe moment ma roade problema cantatului la chitara si a vocii, pentru ca nu am alta metoda de defulare.

4.Sportul : Stie cineva un teren fainut de baschet prin Bucuresti ?

5.O noua limba straina : Nu am prea mult timp pentru a invata chineza (mandarina) insa mi-as dori enorm sa o stiu.

Nu simt ca am nevoie de : credinta (cred…in multe, dar cred) , dragoste (mult prea abstracta, niciodata nu m-a pasionat, in ciuda unor ”figuri” ale fostelor prietene) , mai multa toleranta (toleranta exagerata te inchide in sistem).

Cam asa mi-as dori sa arate tag-ul, insa puteti aborda intrebarea cum vreti 🙂

Tag-ul merge cu dedicatie la : Ana , Emiliy (careia nu i-am raspuns la un tag, pentru ca mai facusem unul similar :P) , Nico (pentru a nu mai exista confuzii), Gramo , Iulia, Ioana, Princesita , Magda , Roxana , Stefan , Sktes, Noni, Constantin si de altfel, oricui vrea sa-l faca (am taguit la nimereala,desi stiu ca am oameni in blogroll care nu prea accepta tag-uri…daca v-am neglijat, spuneti, si ma voi revansa cu prima ocazie.)

P.S : Original Krossfire Tag (nu-l dati inapoi) – We Provide Quality 🙂

11 comentarii »

  1. baschet la „lanturi”…

    Comentariu de bogdan — Martie 24, 2007 @ 4:19 pm | Răspunde

  2. Ai de gand sa te explici totusi ?

    Comentariu de krossfire — Martie 24, 2007 @ 4:21 pm | Răspunde

  3. M-ai cam luat pe nepregatite cu tag-ul asta,dar m-am descurcat.:D

    Comentariu de roxanik — Martie 25, 2007 @ 2:08 am | Răspunde

  4. E bine macar ca ai raspuns 😉

    Comentariu de krossfire — Martie 25, 2007 @ 6:17 am | Răspunde

  5. […] Asadar,  my tag-answer […]

    Pingback de "cinci-ce-imi-lipsesc"-uri « irefutabila dot com :) — Martie 25, 2007 @ 11:49 am | Răspunde

  6. voi onora, numai ca nu eram acasa 😛

    Comentariu de emily — Martie 25, 2007 @ 8:13 pm | Răspunde

  7. Yey! I did it 😀

    Comentariu de Ioana Sima — Martie 26, 2007 @ 4:39 am | Răspunde

  8. Gata…numai ca am reusit sa ma intristez putin.

    Comentariu de Julia — Martie 26, 2007 @ 11:35 am | Răspunde

  9. […] EDIT: Tag-ul provine de la Krossfire. Ne-am achitat de obligatie, dar nu-l dam mai departe, fiindca nu ne-a […]

    Pingback de Imi lipsesc 5 chestii « Gramo’s World — Martie 26, 2007 @ 11:23 pm | Răspunde

  10. Mai merge daca accept acum tag-ul :D?

    Comentariu de Constantin Barbu — August 1, 2007 @ 9:45 pm | Răspunde

  11. […] EDIT: Tag-ul provine de la Krossfire. Ne-am achitat de obligatie, dar nu-l dam mai departe, fiindca nu ne-a placut. Share and Enjoy: […]

    Pingback de Imi lipsesc 5 chestii at Gramo`s World — August 13, 2008 @ 11:39 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

