Kro$$fire’s Blog

Februarie 27, 2007

Tagged : ReLoaded

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 4:44 pm

Daca va intrebati de ce nu mai apare niciun articol decent pe blog de vreo doua saptamani, raspunsul este : I’m working on it ! (A injura sau a nu injura este un articol ok, totusi…)

Am primit un tag de la Ioana Sima, si-l voi onora…trebuie sa mai scriu si eu ceva pe blog, nu ?

1. Principala mea trăsătură

Ambitia (La asta puteam da copy paste de la Ioana)

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la o femeie

Loialitatea

3. Calitatea pe care o prefer la un barbat

Onoarea defineste un barbat

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei

Faptul ca ”inca” exista.

5. Principalul meu defect

Sunt obsesiv de punctual insa asta e o calitate. Tind sa ma laud involuntar si sunt putin egocentrist. Sa fiu sincer : Vorbesc cam mult, bai nene !

6. Îndeletnicirea mea preferată

Muzica (ascultat si eventual incercari de compozitie)\Scrisul (daca intrebarea se referea la ce imi place sa practic)

7. Fericirea pe care mi-o visez

Spin doctor cu propria firma de PR si Advertising + artist (adica scriitor si muzician). Am mai multe ”pe teava”, dar nu vreau sa exagerez. Merita sa le incerc pe toate, cum numai asta imi pare singura ratiune de a exista.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire

Sa ajung inutil.
9. Locul unde aş vrea să trăiesc

Suedia, Danemarca, Norvergia, Noua Zeelanda, Australia… (Mare legatura intre ele, nu 😀 ?)

10. Culoarea mea preferată

Albastru\Rosu\Verde Irizat (In special Albastru Irizat). Non-culoare : Negru

11. Floarea care-mi place

Nu stiu ca nu fac diferenta…hai sa zicem frezia !

12. Pasărea mea preferată

Vulturul si vaca

13. Prozatorii mei preferaţi

Romani: Marin Preda (cu o singura carte), Cartarescu pana in 1999 – in general ma irita tendintele din literatura romana, desi m-am fortat sa o asimilez. Hai sa-i arunc si pe Noica pe-aici (numai proza nu voia omul sa scrie) si sa zicem Radu Paraschivescu (desi il admir ca om, nu ca prozator).

Straini: George Orwell, Kurt Vonnegut Junior, Irwing Stone, Jeffrey Archer, Kafka….da ”e multi nene, e multi”

14. Poeţii mei preferaţi

Arghezi , Nichita Stanescu (atunci cand era poet), Dinescu (pana in 90′) si tadaaadaaaaamm : Zaharia Stancu (ignorand ce e de ignorat din opera sa).

15. Eroii mei preferaţi din literatură

Howard W. Campbell Jr

16. Eroinele mele preferate din literatură

Vitoria Lipan :)) …hai sa fim seriosi…adevarul e ca nu m-au impresionat personajele feminine prea mult ( nu e misoginism)

17. Compozitorii mei preferaţi

Vivaldi…Vivaldi…Vivaldi…hai sa fiu generos : Pachelbel, Wagner, Paganini, si mai nou : John Williams (in prima faza)

18. Pictorii mei preferaţi

Dali si Hitler :)) (Kidding, doar Dali)

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală

Eu

20. Ce urăsc cel mai mult

Tot…dar in principal lipsa de loialitate, onestitate si onoare…asta e , sunt un barbat medieval.

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere

Tupeul…but I’m working on it !

22. Cum aş vrea să mor

Pe campul de lupta…

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă

Nici una…greseala se plateste.

24. Deviza mea

Viata e prea scurta pentru a o lua in serios !

Nominalizez pe cine are chef sa raspunda micului chestionar 😉

P.S : Tariceanu si Basescu stateau ca in clasa I la o conferinta recenta. Intorsi cu spatele unul la altul, cu mainile incrucisate si incruntati…evident, fara a scoate o vorba.

5 comentarii »

  1. In concluzie, esti un cavaler al secolului XXI… Lasa-ma sa ghicesc: in loc de masina ai un cal alb? 🙂

    Comentariu de skaraotzki — Martie 11, 2007 @ 9:43 am | Răspunde

  2. „tadaaadaaaaamm: Zaharia Stancu (ignorand ce e de ignorat din opera sa)”
    mai degrabă Labiş decât Zaharia Stancu, ce te-a apucat?
    n-ai numit nici un poet străin. citeşte şi tu poeţi străini (Trakl, Pessoa, Eliot) ca să scapi de el.

    Comentariu de radugo — Aprilie 28, 2007 @ 8:29 pm | Răspunde

  3. Am citit cativa clasici…Rimbaud mi s-a imprimat cu vreo 2 poezii in capsor. Am mai precizat : poezia nu e punctul meu forte.

    Comentariu de krossfire — Aprilie 28, 2007 @ 8:38 pm | Răspunde

  4. îmi cer scuze… ai un blog stufos (foarte bun însă) şi n-am apucat să citesc tot ce ai scris.

    Comentariu de radugo — Aprilie 28, 2007 @ 9:05 pm | Răspunde

  5. Multumesc pentru compliment si stai linsitit. Nu este nevoie sa citesti tot ce am scris 🙂

    Comentariu de krossfire — Aprilie 28, 2007 @ 9:08 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

