Kro$$fire’s Blog

februarie 18, 2007

Through the glass…

Filed under: Anunturi si Stiri — krossfire @ 11:11 am
Tags: ,

Nu , nu am de gand sa fac vreo recenzie muzicala la piesa celor de la Stone Sour (solist este Corey Taylor, de la Slipknot – aproape ca a reusit sa cante pe piesa asta). Se pare ca sunt bantuit de o acuta lipsa de inspiratie : am vreo trei serii care se cer terminate si multe idei care trebuie aplicate.

Voiam sa arunc niste ganduri pe tema oamenilor care-si petrec toata viata in balcon. De la tatele si mahalogioacele cartierului care-si spioneaza vecinii pentru a avea ce barfi la intalnirile saptamnale de la scara, pana la pustii fara viata personala, exista o intreaga subclasa sociala a privitorilor pe geam.

Ii simti holbandu-se printre jaluzele sa prinda nu stiu ce miscare subtila. Obsedati si lipsiti de viata personala, au uneori tendinta de a te aborda si intreba diverse lucruri ”care par a se fi intamplat”. Din seria babe isterice, avem si ”baba cu figuri”….genul de persoana care daca te vede bombanind sau fredonand ceva, te intreaba de la etajul 5 ”Da ce faci ma..esti nebun..vorbesti singur ?” …iar apoi se supara cand ii intorci niste injuraturi si-i arati diverse simboluri.

Acasa am oameni specializati in traitul pe balcon. O familie din blocul de vizavi aproape isi amenajase o camera in balcon : mese, mini bar, luminator. Cum femeia statea mai tot timpul pe geam (si-a petrecut cam 60% din viata asa), cineva s-o fi gandit ca e timpul sa faca si copii la fel.

Astia sunt genul de oameni care ti i-ar aduce pe cei de la Politia in Actiune pe cap, pentru ca li s-a parut ca ai iesit dubios de mult din casa si ca mereu erai imbracat in negru. Tot ei sunt genul de vecini pe care-i vezi lamentandu-se pe la tot felul de emisiuni gen ”Tradati in Dragoste” sau cine stie ce alte dracovenii.

Casa de pe geam nu e acasa…

5 comentarii »

  1. …Hmmmm, noi mai nou ne-am cam amenajat bucatarie in balcon.Should I be ashamed of myself?*puppy eyes*:P

    Comentariu de Ana — februarie 18, 2007 @ 4:35 pm | Răspunde

  2. Am fost in Belgia la o cunostinta. Tipa lucreaza intr-o fabrica de facut Pizza (pentru brutarii), tipu’ nu face nimic. Ea face toata treaba in casa, el nu face nimic. Ea vorbeste, el nimic… Nu face nimic in afara de faptul ca sta cat e ziulica de lunga pe geam, privindu-si pisicile care se joaca. I was shocked! O fi si asta o placere, un fetis? 😐 ah, mi-am adus aminte, intr-o saptamana cat am stat acolo a facut o singura data rosii umplute cu creveti, dar asa cu un ochi pe geam, de parca ar fi pierdut mare lucru…it’s not like the back yard is going away 😐

    Comentariu de Ioana Sima — februarie 18, 2007 @ 5:07 pm | Răspunde

  3. Cand am citit titlul chiar ma emotionasem la gandul ca o sa bloguiesti despre Stone Sour. Eh, te pandesc eu pe geam pana cand scrii de ei:P

    Comentariu de magda — februarie 18, 2007 @ 7:30 pm | Răspunde

  4. Nu suport oamenii care se baga in viata altora. Acum patru sau cinci ani imi facusem un ,,amic” si nu vroiam sa afle ai mei. Dar…s-a intamplat. Cine crezi ca le-a zis? O baba care ma spiona in fiecare seara. Statea in spatele perdelei si imi urmarea fiecare miscare. Dupa vreo doua saptamani incepusem sa aud : ,,Iulia se pupa cu baietii la coltul blocului!”…ceea ce era fals.

    Comentariu de Julia — februarie 19, 2007 @ 12:06 pm | Răspunde

  5. Eh..asta da 😀 . Eu aveam o vecina la bloc si nu avea balcon in spatele blocului…numa’ in fata. Da’ nu rata orice moment ca de pe geamul din spatele blocului sa ne „manance”. Adica, daca bateai mingea faceai galagie, daca tipai faceai galagie, daca radeai idem si a.m.d. Si, saraca tanti, suporta intotdeauna diferitele nostre „critici”- so to say… Deci, daca noi- copii fiind- nu aveam dreptul la o viata galagioasa normala, atunci nici urechile dansei nu erau tocmai ferite de ce ne „fatau” noua, copiilor, gurile. 😀

    Comentariu de alexandraslm — februarie 19, 2007 @ 5:09 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.