Kro$$fire’s Blog

Februarie 14, 2007

Carti, Laptopuri de 100$ si Autoritati de Gestiune

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 3:59 pm

O sa-mi organizez postul asta in vreo patru mari idei…poate iese ceva :

1.Azi dimineata am vrut sa-mi iau Cotidianul (stiti voi ,pentru carte) . Nu a fost sa fie….mi-a fost lene si ”mi-a fost ploaie” – asa ca am avut un trimis special care a raportat ”Vanzatoarea nu voiam sa-mi dea cartea. Spunea ca nu stie de ce ziarul are carte si ca o sa ma coste mai mult”. Romani ! Nu va atingeti de carti…musca !

2.In sfarsit vor fi livrate primele Laptopuri de 100$ (De fapt vor exista doua modele, unul dintre ele lafaindu-se pe la 150$ iar celalalt putin sub 100$). Am mai scris eu despre ele, dar imi e lene sa pun link-ul. Cert este ca sunt o investitie buna pentru scolile din tarile defavorizate, OS-ul inclus (o varianta putin stirbita de Fedora) si aplicatiile dezvoltate pentru el nefiind inca suficiente. Totusi, mini-laptopul este foarte rezistent si incorporeaza o camera video si in microfon. Mai multe : Site-ul oficial One Laptop Per Child

3.Aveam o discutie interesanta cu Blacky (el imi amintise si de lansarea laptopului…eu pusesem doar recenzia mea mai veche la varianta beta) pe tema inutilitatii RAAPPS (Regia Autonoma pentru Administrarea Patrimoniului Protocolului de Stat). Asa m-am gandit ca e timpul ca oamenii din generatia noastra sa gestioneze. Ne-am gandit sa punem bazele ”Autoritatii (Inter)Nationale de Gestiune”. Scopul nostru : Gestionam ! Pentru ca orice om fara ocupatie si cu un intelect peste mediu poate gestiona ! Parca si vad pe viitor discutiile : ”Cum adica ce facem ? Gestionam ! …Ce ? Cum ce ? Tot..tarile…ia numai puneti intrebari stupide, ca noi muncim aici !” . Alaturati-va scopului suprem : Gestiunea !

4.Daca n-aveti chef de citit posturi de genul asta, mai bine treceti la urmatoarele articole recente…Metalocalypse, Flock sau Animalul Ideal de Companie

P.S : A dublat RDS-ul banda pe CableLink…yay !

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

