Kro$$fire’s Blog

Februarie 8, 2007

Dentistii…si dentistele

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 3:27 pm

Mi s-a spus ca blogul meu este un fel de e-zine si ca nu-mi prezint direct gusturile. Uite azi va spun una tare : Imi place la dentist. Sunetul frezei ma distreaza, dentistele mi se par faine (come on, este ceva foarte feminin intr-o femeie care-ti polizeaza dantura).

Sunt oare singura persoana care zambeste incontinuu cand aude sunetul frezei ?

P.S : Inca ceva…am sesizat ca masinaria aia care expulzeaza excesul de lichid (a se citi ”flegma”) din gura poate fi folosita ca un generator de efecte pentru voci in black metal !

6 comentarii »

  1. Depinde cum privesti zambitu 😛 Eu de musai „zambesc” sa-mi poata lucra in gura (grotesc spus) .. eu, sincer, am o frica teribila de dentisti .. de absolut tot ce impunge sau foreaza … si faza-i ca atunci cand lucreaza cu freza, mai mult ma deranjeaza .. hmmm .. „durerea psihica” decat cea fizica .. Ii un sentiment foarte dubash pe care-l traiesc atunci cand sunt la dentist (ca norocu’ ca in viata mea am fost doar de 2,3 ori numa 😛 )

    Comentariu de sktes — Februarie 8, 2007 @ 3:56 pm | Răspunde

  2. Dentistii sunt prietenii mei de cand aveam 4 ani. Nu stiu daca va dati seama cum e: in fiecare an, de cel putin doua ori pe luna, eu eram la dentist. Asa a inceput sa-mi placa acolo. Atat de mult incat am dat la stomatologie si am si intrat. Numai ca intr-un final am ajuns la jurnalism. Cred ca nu a fost sa fie ( desi cateodata devin melancolica si ma gandesc ,,ce-ar fi fost daca..?”.

    Comentariu de Iulia — Februarie 8, 2007 @ 4:24 pm | Răspunde

  3. Mie imi plac barbatii dentist pt ca ma intreaba „de sanatate”. Iar la coada la dentist…mmm…asta e alta poveste:D

    Comentariu de malefica — Februarie 8, 2007 @ 4:37 pm | Răspunde

  4. Pe bune? ai dat si la stomatologie? pai de ce d-zeu n-ai ramas acolo??? OMG!!! Pe asta nu o stiam…

    Comentariu de Ioana Sima — Februarie 8, 2007 @ 4:38 pm | Răspunde

  5. freza este motivul pentru care nu merg la dentist. ultima data am fost anul trecut si dupa ce m-am „cocotzat” pe scaun, am inceput sa plang si dentistul m-a intrebat ce am, ca nici nu m-a atins. si i-am raspuns „mi-e frica”…… si mai am putin pana la 17 ani

    Comentariu de emilythestrange — Februarie 8, 2007 @ 6:27 pm | Răspunde

  6. si mie imi place la dentist.. motiv pentru care si eu am dat la stoma :D.. si a inceput sa-mi paca tare de tot din cl a6a(ca pana atunci imi tremurau genunchii numai la gandul de mers la dentist) cand am mers la un doctor super haios, care facea mereu glume din te miri e si uite-asa ma rugam sa ma duc la dentist.. chiar daca dupa atat mers nu mai aveam nici macar un punctulet negru pe vreo masea.. eu voiam sa ma duc macar asa… la un control.

    Comentariu de N3mira — Februarie 8, 2007 @ 7:18 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

