Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 30, 2007

Top 5 Foste Secrete

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 8:09 am

Iar am fost taguit (de data asta de catre sktes) – De data asta nu trebuie sa mai scriu vicii, ci secrete. Evident, daca le divulg, nu vor mai fi secrete, deci voi insira aici cinci foste secrete…

1.Cand eram mic eram slab mort (spre deosebire de imaginea mea din generala – for those who remember)

2.Tot cand eram mic : Melcul era ”animalul” meu favorit. Niciodata nu calcam melcii si dupa ploaie faceam mereu un fel tarcuri speciale pentru ei.

3.Pe undeva prin clasa a zecea incepusem sa scriu poezii. Multumesc lui Dumnezeu ca m-am oprit. (Am scris constant proza, si spre deosebire de poezie, asta a primit ceva aprecieri. Am preferat sa tin ”dosarul poezie” secret in timpul liceului)

4. Sa revenim la ”cand eram mic” : Am invatat sa citesc de la patru ani. Pare putin credibil insa sistemul mnemonic a mers perfect. Fiecare dintre copilasii de la gradinita (camin = gradinita cu somnul de pranz inclus) isi invatase litera de la patut. Cum pe paturi erau scrise toate literele alfabetului…si cum eu ma plimbam foarte mult prin sala de camin, dupa vreo luna si ceva, invatasem involuntar toate literele mari si incepusem sa citesc pe produsele de uz casnic.

5.Am pus diploma (nici macar nu am pus-o in persoana) la facultate pe sistemul ”an-tan-tichitan…” (adica intrasem si la altele, si am mers pe ”hei acolo sunt multi oameni si e mai aproape de statie – nu te deranja”)

Ca sa nu las tag-ul necontinuat, dau dedicatii speciale : Gramo(care acum este in blogroll – din nou), Ioana Sima, Noni , Princessita, Malefica , Emily , Omul Disparut si Roxana (Multe nominalizari…promit mai multe la urmatorul tag….am luat din nou, la nimerela)

De ce am raspuns la tag si de ce l-am trimis mai departe ? Simplu : Curiozitatea…

Si daca nu va intereseaza fostele mele secrete, poate totusi vreti sa aflati partea a doua din articolul asta.

6 comentarii »

  1. un sfat:inainte sa dai „dedicatii speciale” persoanelor din blogroll,citeste-le blogurile!!!! astfel,o sa vezi ca eu,de ex,am scris deja despre secrete! 😉
    f tare faza cu cititul la 4 ani! si eu tot atunci am invatat sa citesc,dar imi placea sa „descifrez” ziarele…so,m-am prins cum e cu literele,mai putin cu „h” si cu „j”…:)
    keep up!

    Comentariu de noni — Ianuarie 30, 2007 @ 6:43 pm | Răspunde

  2. am mai facut cinci-uri .. hai ca pentru tine fac inca unul in exclusivitate I try :))

    Comentariu de princessita — Ianuarie 30, 2007 @ 8:13 pm | Răspunde

  3. […] ca intre timp , am mai facut doua “Cinciuri” .. acesta il voi dedica  “umbletului meu” , respectiv calatoriilor , si locurilor , oamenilor pe […]

    Pingback de the secret of happiness is to count your blessings « irefutabila dot com :) — Ianuarie 30, 2007 @ 8:50 pm | Răspunde

  4. Si Gramo a scris 🙂

    Comentariu de gramos — Ianuarie 31, 2007 @ 6:42 am | Răspunde

  5. Multumiri, Multumiri 🙂

    Noni : Sorry, dar nu prea am intrat pe net zilele astea. Din pacate asta nu a insemnat ca nu am pierdut timpul pe PC 😦

    Comentariu de krossfire — Ianuarie 31, 2007 @ 8:07 am | Răspunde

  6. Melcul ? 😕

    Comentariu de Sebastian Sprinceană — Februarie 2, 2007 @ 9:47 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

