Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 28, 2007

Suntem pe harta ?

Filed under: Muzica — krossfire @ 9:37 am

Stiu ca am promis partea a doua din articolul cu jocurile. Mai grav este ca textul l-am scris de vineri dimineata insa tot ce trebuie sa fac este iau poze si sa paginez (si va dura ceva). O sa vad cand imi mai fac putin timp (in ce dimineata).

Revin totusi la titlu : De ce suntem pe harta ? Pentru ca din ce in ce mai multe trupe mari de-afara incep sa apara pe la noi. Lasand la o parte Placebo, Depeche Mode, H.I.M si The Rasmus care fac parte din liga ”MTV” a muzicii (Desi Placebo au avut destule perioade). Am avut si Lake of Tears, am avut si Catamenia, am avut si Amorphis si era sa avem si Evergrey…

Anul acesta s-a anuntat printr-un comunicat prezenta (inca nesigura) in Romania a trupei germane de metal simfonic (sau de simfonie metal, avand in vedere ca sunt 11 oameni in trupa si 17 in concerte) Haggard, trupa care va scoate in aceeasi perioada un album nou.

De asemenea, chitaristul trupei Kamelot, Thomas Youngblood a scris acum o luna in blogul sau ”In 2007 we will be very eager to see Hungary and Romania”, desi la categoria ”tours” Romania ”nu era pe harta”.

Zvonuri sau nezvonuri, va voi tine informati (despre Haggard se vehicula data 23 Martie) si voi incerca sa fac rost de ”comunicate oficiale”.

Rock on 😉

1 comentariu »

  1. Vine Haggard? Oh goodie! 😀

    Comentariu de Constantin Barbu — Ianuarie 30, 2007 @ 2:13 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

