Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 26, 2007

Silent Hill – God damn it !

Filed under: Filme — krossfire @ 10:15 pm
Tags: ,

Eu am probleme serioase. De fiecare data cand incerc sa ma relaxez si ma uit la un film, si ala cu intermitente, dau peste o tampenie. Intai am dat peste Ils, si acum am evoluat…

Asta este o tampenie mai veche, din 2006.

Hai sa nu o dau in recenzii sforaitoare, pentru ca nu am nici timpul si nici calificarea : Filmul fura povestea jocului original (Silent Hill – Produs de Konami) si transforma totul intr-un carnagiu oribil cu actori anonimi.

Ce e ok in film : Povestea, adaptata dupa joc. Voi reda doar ideea generala, pentru ca exista poate amatori ai genului printre voi. Povestea pe scurt (fara final sau spoilere importante) : O mama isi duce fiica adoptata intr-un oras fantoma (Silent Hill) datorita faptului ca micuta, somnabula, rostea de foarte multe ori numele orasului. Finalul este de-asemenea reusit, desi seamana izbitor cu cel din ”Al Saselea Simt”.

Ce nu e ok in film : Cam orice altceva – de la actorii second hand, la durata extinsa a aberatiei pana la carnagiul infernal si la tonele de sange, gandaci si cadavre.

Sunt multi carora le-a placut totusi filmul. De ce ? Pentru ca nu auzisera de povestea din joc si pentru ca au rabdat eroic sa afle raspunsul la intrebarea amintita anterior : ”De ce ? (De ce moare lumea ? De ce apar monstrii ?)”

Ce ar fi facut filmul un film de referinta al genului ?In primul rand o durata mai mica. In al doilea rand mai putin sange si in al treilea rand o clarificare a povestii, care ramane totusi
interpretabila intr-un final. Cum anumite aspecte sunt destul de confuze , nu inteleg de ce producatorii au alocat o ora si douazeci de minute unei secvente-alergare-macel-alergare si numai douazeci de minute explicarii ideii generale a filmului. Filmul este
foarte lung…are in jur de doua ore, din care numai douazeci de minute sunt folosite ”cu cap”.

mv_103.jpg

My Rating : A monstrous failure !

3 comentarii »

  1. Am jucat jocul, am vazut filmul. Jocul era inital creat pt Play station si a fost „adaptat” pt pc iar filmul a fost placut pt cei ce nu aveau idee ca in prealabil a fost un joc cu aceasta poveste si considerat o profanare a jocului de gamerii mai vechi. Totusi din film mi-a placut cum au ars acea polista in foc 😀

    Comentariu de BiologulSonat — Ianuarie 29, 2007 @ 1:50 pm | Răspunde

  2. parerea mea: ca idee ar fi fost un horror dragut… dar din pacate e fooooarte prost realizat:D

    Comentariu de danazet — Iulie 16, 2007 @ 7:48 am | Răspunde

  3. Eu nu stiam de jos insa il voi lua sa-l joc si eu. Dar am totusi o intrebare arzatoare la cei care au scris aici: Ce ati inteles din final ? Murise Rose sau sotul ei ?
    Shiitt, imi aminteste de The Others cu Nocole Kidman. Multumesc !
    Raspunsul pe mail va rog pt. ca nu am tinere de minte si imi voi aminti greu acest forum !

    Comentariu de Andrei — Noiembrie 18, 2007 @ 2:22 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

