Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 24, 2007

O zi tusita…

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 7:38 pm

Azi am tusit. Azi am avut examen si am tusit, iritand cativa colegi fata de care imi cer scuze. Nu am fost singur in demersul meu de a tusi. Am fost ajutat de cel putin doua colege de facultate.

Tocmai am scris o prostie in blog – Maine voi scrie articolul cu perioadele jocurilor pe calculator.

Pana atunci, alt videoclip – Kamelot – The Haunting (O piesa clasica !) :

P.S : Scuzati faptul ca va var pe gat tot felul de prostii 😛

2 comentarii »

  1. Trebuie sa recunosc ca nu imi place melodia asta…ceva nu imi suna bine, e dezordonata…in schimb epica mi-a placut. si da, pot sa cant asa, dar doar dupa ce imi trece tusea asta infernala…oare am luat-o de la tine? nu, e cultivatie proprie 🙂

    Comentariu de Ioana Sima — Ianuarie 24, 2007 @ 11:04 pm | Răspunde

  2. Vlad, te iert pentru ieri. :)) In legatura cu piesa…e simpaticuta( doar e Kamelot) 😛

    Comentariu de Iulia — Ianuarie 25, 2007 @ 8:56 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

