Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 23, 2007

Feint…

Filed under: Muzica — krossfire @ 9:50 pm

Eh, dragii mosului. Nu am timpul sa scriu articolul promis (dar voi avea, maine seara) pentru ca vine examenul.

Totusi, zilele trecute imi venise in cap piesa asta, piesa care-mi placea enorm in momentul in care am descoperit Epica.

Epica – Feint (primele lor doua albume sunt excelente…mult peste clonele de Nightwish aparute in perioada 2000-2003…de fapt cred ca sunt si mult peste Nightwish-ul acelor ani)

P.S : Descoperisem Epica din ratiuni ”masculine” – Solista, ”Simone Simmons” e tare draguta…ia dati un search pe net !

1 comentariu »

  1. Mai am un pic si adorm…mai faina e aia de la kamelot, desi oamenii aia par un fel de „wannabes”.

    Comentariu de DanT — Ianuarie 25, 2007 @ 10:31 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

