Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 22, 2007

Vicii – Tag

Filed under: Viata de zi cu zi — krossfire @ 3:15 pm

Am primit zilele trecute un tag de la Gramo pe tema ”Care sunt cele mai mari cinci vicii ale tale”.

Pentru ca nu-i frumos sa refuzi un tag, si pentru ca-n sesiune nu-mi pot termina articolele mai generoase, iata cele mai mari vicii ale mele :

1.Creatia – ma apuca oriunde oricand si las orice altceva. Fie ca este vorba de a scrie, de a schita ceva sau de a face o mica tampenie (a se citi ”inventie”) cand simt nevoia asta bizara , de multe ori soldata cu aberatii inutile, abandonez lucrurile mai serioase.

2.Muzica – Din perspectiva de ascultator si poate de creator, dar mai ales de ascultator. Sunt dependent de muzica si devin irascibil daca nu-mi primesc doza prea multa vreme. (a se citi ”o saptamana”).

3.Eu – eu sunt un viciu pentru mine. Interesul meu primeaza si la fel si toanele sau ”cheful meu”.

4. Femeile \ Fetele – Prin replica asta o sa par obsedat sexual insa nu faceam o trimitere la sex. Simpla prezenta a sexului opus ma linisteste.

5.Puterea – nu mai este vorba de un viciu, ci de o obsesie. Poate ar fi trebuit sa o trec pe primul loc.

(Si ca un viciu suplimentar, inspirat de una din persoanele taguite : Spatiul privat…dar deja nu mai constitutie un viciu…leutul a invatat sa imparta :D)

Sunt curios de ce-mi raspund : Ioana Sima , Malefica, Corina – P.S : Am dat tag-urile la nimereala..daca va simtiti neglijati, voi mentiona si alte bloguri 🙂

3 comentarii »

  1. Aha!!!!!!!! 🙂 Puterea!!!! Mda,… de fapt cred ca am mai citit niste fantezii de tiran la tine 🙂 Pardon, de despot luminat 🙂

    Comentariu de gramos — Ianuarie 23, 2007 @ 1:13 pm | Răspunde

  2. Hehe, cronicile ”Vladlandiei” 🙂

    Comentariu de krossfire — Ianuarie 23, 2007 @ 5:16 pm | Răspunde

  3. Ai uitat un „viciu” care te face imbatabil: rationamentul perfect. Caci pana la urma, chiar daca ai vrea sa negi, ai o formatie de matematician. 🙂

    Comentariu de corina — Ianuarie 24, 2007 @ 8:43 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

