Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 12, 2007

RDS-uri si Snowboarderi

Filed under: Anunturi si Stiri — krossfire @ 7:44 pm

In afara de faptul ca minunatii oameni de la RDS&RCS m-au tinut vreo 4 ore imbracat, refuzand sa vina sa faca trecerea pe fiberlink, si refuzand ulterior sa ma sune sa replanifice (desi la ”relatii cu clientii” asa mi se spusese) m-am gandit sa scriu un articol despre Second Life.

Cum articolul trebuie copt putin, ia delectati-va cu stirea asta geniala (thanks Blacky) :

Snowboarderii protesteaza in fata Institutului de Meteorologie

P.S : Am operat mici modificari la interfata grafica, insa nu am gasit un skin care sa-mi placa prea mult.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

