Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 9, 2007

PR

Filed under: Fără categorie — krossfire @ 9:16 pm

Luand-o in termeni de relatii publice, ultima mea schimbare de statut in cadrul blogului nu a dat deloc bine. Am revenit la vechea descriere a blogului. Pana una-alta, vreau sa-mi spuneti daca mai are rost sa ocup spatiu inutil pe blog cu ”animalutele virtuale” (vezi pagini aditionale).

Nu de alta, dar nu vreau sa cad in penibil.

EDIT : Am scapat de animalutele virtuale si de postul aferent. Blogul a devenit invariabil mai serios 😛 

3 comentarii »

  1. Sincer, faza cu animăluţele virtuale e destul de n00b-ish… părerea mea. Eu zic că ocupă spaţiu aiurea. No offense 😛

    Comentariu de Odeena — Ianuarie 10, 2007 @ 11:40 am | Răspunde

  2. Ai putea sa stergi … aia cu animalutze virtuale 😀

    Comentariu de Sebi — Ianuarie 10, 2007 @ 4:03 pm | Răspunde

  3. … mie`mi placea postul cu animalele…

    Comentariu de emilythestrange — Ianuarie 11, 2007 @ 4:36 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

