Kro$$fire’s Blog

Ianuarie 2, 2007

Primul post din 2007

Filed under: Anunturi si Stiri,Diverse — krossfire @ 4:27 pm

Se pare ca recenzia mea la fructul de Pomelo a mentinut blogul in top si in perioadele de ”inactivitate”.

Nu stiu de ce am inceput cu asta totusi. Mai frumos ar fi fost sa incep cu ”Bine v-am gasit in noul an 🙂 ” sau ceva mai banal.

O sa actualizez galeria cu ceva poze noi (de la Vidra) si voi incerca sa descriu in mare zilele petrecute la Voineasa cu ocazia trecerii in noul an.

Stiu ca nu pare nimic prea original, dar sunt prea obosit pentru ”orginalitate”.

Bafta tuturor 🙂

10 comentarii »

  1. eh lasa…cu totii avem momente lipsite de originalitate. la multi ani si toate cele bune in 2007! sa ma mai inveti si pe mine ce si cum cu blogurile astea ca deja ma depaseste subiectul 😀

    Comentariu de ioanasima — Ianuarie 2, 2007 @ 5:44 pm | Răspunde

  2. Incearca si o recenzie la ceva mai mioritic…semintele de bostan suna interesant:d

    Comentariu de nerostitele — Ianuarie 3, 2007 @ 8:10 am | Răspunde

  3. Care Vidra? de Vrancea? si Voineasa suna foarte bine…
    Gata, am pus un ochi de paza pe galerie 🙂
    Si, sa nu uit, la multi ani!

    Comentariu de arhitectul — Ianuarie 4, 2007 @ 10:17 am | Răspunde

  4. Nu..era vorba de Lacul Vidra…o sa apara pozele cam in 4-5 zile…treebuie sa ajung la Bucuresti si sa le editez atent…sper sa nu uit de ele. Imi mai trebuie cate un reminder.

    Comentariu de krossfire — Ianuarie 4, 2007 @ 11:00 am | Răspunde

  5. Chiar asa sa le pui neaparat. Nu de alta, dar sunt nativ din judetul respectiv, dar nici nu mai stiu de cand nu am mai calcat pe la Voineasa sau pe la Vidra. Niste locuri excelente de mers, dar iarna recomanda Ranca. E de cealalta parte a muntelui 😀

    Comentariu de Radu — Ianuarie 4, 2007 @ 1:08 pm | Răspunde

  6. Pai eu sunt nascut in Ramnicu Valcea 🙂

    Comentariu de krossfire — Ianuarie 4, 2007 @ 2:06 pm | Răspunde

  7. Era si timpul sa dau in blogodome peste un valcean de-al meu. Ma si miram eu ca nu e nimeni pe aici, prea e desteptii baietii.

    Comentariu de Radu — Ianuarie 5, 2007 @ 12:51 am | Răspunde

  8. Da..e prea mica Valcea pentru cati valceni destepti suntem in ea :))

    Comentariu de krossfire — Ianuarie 5, 2007 @ 6:57 am | Răspunde

  9. Multumim la fel … si an nou fericit !

    Comentariu de Sebi — Ianuarie 6, 2007 @ 8:47 pm | Răspunde

  10. hi..good site..by..

    Comentariu de fdgsfdg — Ianuarie 25, 2007 @ 5:28 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

