Kro$$fire’s Blog

Decembrie 27, 2006

2006 – Anul Care a fost

Filed under: Diverse,Social, Cultural, Politic,Viata de zi cu zi — krossfire @ 7:03 am

Sau cum ar zice Vanghelie ”2007, anul care este !”

M-am gandit aici sa fac o scurta recapitulare a evenimentelor importante din 2006. As vrea sa ma completati, pentru ca sunt sigur ca este nevoie de completari. Voi incepe cu planul privat, apoi cu planul public – adica evenimentele exterioare care mi-au schimbat cumva conceptiile sau m-au afectat, fie si ”un pic”.

Plan personal :

-M-am despartit de liceu si de fostii colegi. Ceva nostalgie pentru colegi a fost, dar pentru liceu nimic. Hai sa nu-l citez pe Bacovia..dar ”intelegeti voi”. (Si unii profesori au fost ok in liceu, dar pe plan emotiv, liceul m-a cam terminat)

-Am intrat la facultate…ba chiar la trei, si pana una alta, am ales facultatea corecta. Primesc bomboane ?

-Am descoperit o serie de oameni foarte interesanti (in sensul bun al cuvantului, evident) : colegii mei de grupa ….an si chiar profesori. (Emfaza era pe colegii de grupa, dar azi ma simt generos)

-Gradul de intoleranta rasiala (stiti voi cu cine aveam eu buba), intoleranta politica si muzicala a inceput sa tinda rapid catre zero. Din punctul asta de vedere am evoluat ! (Si au constatat-o altii, nu este nevoie sa ma laud eu).

-Mi-a mai scazut si rigiditatea, dar mai am ceva (adica ”muuult”) de lucrat aici.

-M-am facut remarcat (ceva, ceva) in domeniul in care voi lucra, deci inseamna ca am ales bine.

-Am inceput blogul asta ca pe o distractie facila si deja este in top 10 wordpress Romania 🙂

-Din nou m-am convins ca trebuie sa demarez un proiect de trupa. (recent m-a convins si o colega, se stie ea care)

-Am descoperit cu stupoare ca lumea nu se bazeaza pe iepurasi ! (don’t ask).
Plan general :

Trecand brusc din planul ”Oh, me, me, me !” in planul ”Oh, them, them, but still me”, o sa enunt rapid si evenimentele externe interesante din punctul meu de vedere.

-Tariceanu tot nu si-a dat demisia (Nu are relevanta, dar ma gandeam ca poate-mi citeste blog-ul in weekend :)) )

– Dupa aproape 2 ani de guvernare a Aliantei nu s-a simtit mai nimic, decat faptul ca Alianta era lipita cu guma de mestecat de la turci, si ca acum se descompune in mici ”platforme”

-Basescu a condamnat oficial comunismul prin raportul Tismaneanu. Vadim a ramas tot un ciumpalac.
Pentru ca putini sunt gadilati placut de stiri politice, voi incerca sa vad ce altceva s-a mai intamplat anul asta :

-Cheeky Girls nu au mai scos nici un fel de hit, deci a fost un an bun !

-Anul 2006 a fost anul Cainelui de Foc – n-am nici cea mai vaga idee ce inseamna asta, dar probabil faptul ca s-au inmultit maidanezii.

-A fost un an porcesc de cald !

-Niste oameni au primit niste premii. (Actori , cantareti, cui ii pasa ?)

-A iesit in sfarsit al noualea album Blind Guardian. (Asta asteptati voi de fapt sa spun !)

-A fost anul Mozart 😛
Chiar nu-mi vine nimic mai bun pe moment…completati, va rog 🙂

5 comentarii »

  1. S-a lansat Borat… Taranii romani au aflat ca daca iti pui un penis in loc de mana si te lasi filmat poti sa ceri dupa aia mai multi bani pentru umilintele prin care ai trecut:D

    Comentariu de magda — Decembrie 27, 2006 @ 12:17 pm | Răspunde

  2. Tariceanu tot nu si-a dat demisia… LOL, cred ca as fi dat un wild party daca ar fi facut chestia asta (da’ de unde :P).

    Interesanta retrospectiva… Hai ca vin si eu cu ceva: chiar cand nimeni nu credea ca mai e posibil, Microsoft a scos pe piata un chix si mai colosal decat Windows XP… Dap, de Windows Vista e vorba. WV sucks even more (pe incercate…)

    Comentariu de Odeena — Decembrie 27, 2006 @ 9:02 pm | Răspunde

  3. facultatea corecta 🙂 hmmmm,… 🙂

    Comentariu de gramos — Decembrie 28, 2006 @ 12:35 pm | Răspunde

  4. In plan personal cred ca ai omis esenta: anume ca ai impus, prin ceea ce esti, ca ceilalti sa te priveasca nu ca pe un adolescent, ci ca pe un adult. (Tu stii ca ex-profii nu mint 🙂 )

    Comentariu de corina — Decembrie 29, 2006 @ 9:10 am | Răspunde

  5. Felicitari pentru top wordpress. Ultima data cand am verificat.. erai pe 13. Evoluezi rapid. La mai mare!

    Comentariu de matuila — Ianuarie 2, 2007 @ 12:55 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

